Ja, da's zeker leuk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:34 schreef Beauke het volgende:
Denk dat het Sherlock wordt![]()
Is dat leuk?
En seizoen 1 is gewoon leuk, seizoen 2 is veel beter.quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:00 schreef Mike het volgende:
Ja, da's zeker leuk.
Ik vond de eerste afl. van Orange is the new Black ook niet zo geweldig trouwens, maar toch doorgezet en daar ben ik blij mee, want het wordt echt heel goed.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef KingRadler het volgende:
Zijn de naakt shots in Marco Polo aftrekbaar.
das wel snel ja. Zal wel door de deal met disney komen, thor 2 stond er ook redelijk snel opquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:17 schreef JohnB52 het volgende:
Nieuw op Netflix:
http://www.netflix.com/WiMovie/70293704?trkid=50361908
Dus Netflix heeft naar het gezeik geluisterd vansommige zuurpruimpjes die denken voor 8,99 per maand alle nieuwe films te krijgen
Ja, dat was al bekend hoorquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:00 schreef KingRadler het volgende:
Captain America: The Winter Soldier Netflix
Belastingaftrekbaar?quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef KingRadler het volgende:
Zijn de naakt shots in Marco Polo aftrekbaar.
Mjah, het is irritant maar My Name is Earl is nou niet echt een serie waarbij je echt emotioneel betrokken was, toch?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:12 schreef redboyke het volgende:
klote my name is earl zit je 4 seizoenen te kijken om het einde te weten
eindigd het met een klote ding dat nieteens het einde is en staat er leuk to be continued
ik zou al bijna eerst het einde zien van een serie om te weten of ik het ga kijken of niet
pissed off verder was het wel grappig maar toch pfffff geeft een fucked up gevoel
zat toch wel beetje verhaal in dat iedereen connected met elkaar is door karmaquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:41 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Mjah, het is irritant maar My Name is Earl is nou niet echt een serie waarbij je echt emotioneel betrokken was, toch?
Bij Heroes of Firefly was het wel echt irritant maar My Name is Earl was gewoon een comedy-serie.
Hola downloaden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:31 schreef diordior het volgende:
Heb het even gemist hoe switch je om naar buitenlandse netflix?
Je kan ook het topic lezenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Iemand Marco Polo al gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |