487 op het moment van schrijven, dat valt best meequote:Op donderdag 18 december 2014 18:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ik zoiets zie denk ik alleen maar dat hij dat filmpje gemaakt heeft voor views
Die staat hier gewoon in de kast.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:59 schreef SunChaser het volgende:
Wie team america nog wil zien moet snel zijn.
Nee, ik heb juist de minste problemen met mijn ps3.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik heb bij netflix (via de ps3) overigens dat het beeld af en toe hapert (of niet vloeiend beweegt) bij horizontale scrolling. het ligt absoluut niet aan de internetverbinding, maar meer aan de decoding lijkt het. Is dit een bekend probleem?
Zelf geen problemen laatste tijd, vond het juist stabieler ogen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:10 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik heb bij netflix (via de ps3) overigens dat het beeld af en toe hapert (of niet vloeiend beweegt) bij horizontale scrolling. het ligt absoluut niet aan de internetverbinding, maar meer aan de decoding lijkt het. Is dit een bekend probleem?
Heb 300mb glasverbinding, ps3 is bedraad aangesloten, het is absoluut geen performence probleem. Beeld is ook gewoon mooi hd, het schokkert gewoon af en toe, ik las ergens iets over decoding van ntsc naar pal en het aantal hertzen, wellicht dat hier de sleutel ligt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:31 schreef Aether het volgende:
Had het op Western Digital via wifi. Met ethernet geen problemen meer.
www.vliegwinkel.nlquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:54 schreef Oksel het volgende:
Hoe kan ik netflix in het buitenland kijken? Kreeg vorige keer error.. heb toen een of andere.plugin voor chrome geïnstalleerd dat het lijkt alsof je in nl bent, maar dat werkte niet..
Een serie kijken die gecancelt isquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Copycat het volgende:
Heb drie afleveringen geprobeerd, geef mijDeadwood
maar.
Dat wil niet zeggen dat iets slecht is hèquote:
Is dat definitief, want soms helpt een paar keer proberen wel hier.quote:Op zondag 21 december 2014 07:40 schreef Soohr het volgende:
argh!, Hola doet het niet. Dan maar de beschikbare dingen in Oostenrijk kijken.
suis seizoen 3 moet dus even wachten, marco polo kan ik wel aan beginnen met eventueel duitse ondertiteling
Die kan je beter overslaan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef JohnB52 het volgende:
Grrrrrrrrrrrr waarom staat himym seizoen 9 er nou weer niet op?
Zitten de rechten hier nog ergens in Nederland?
als doelt op dat het einde wss gaat sucken dan is de kans groot maar die kans heb je ook bij series die niet gecanceld zijn. en dan is het eigenlijk veel erger want daar investeer je veel meer tijd in om dan erachter te komen dat het einde je niet bevalt.quote:
Nee, dat bedoel ik ook niet. Het einde is open en de serie wordt dus nooit echt afgesloten.quote:Op zondag 21 december 2014 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat iets slecht is hèAlleen dat de gemiddelde kijker er waarschijnlijk niet naar keek. En om nou per se bij die gemiddelde kijker te willen horen is ook zo wat.
Laatste 2 seizoenen gebeurt er niets, er valt dus ook niets af te sluiten.quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik ook niet. Het einde is open en de serie wordt dus nooit echt afgesloten.
haha Melkmuil is inderdaad wel een goede omschrijving! Gelukkig is Polo niet dominant aanwezig in de serie,quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Copycat het volgende:
Ik kan niet tegen die slecht acterende melkmuil die Marco Polo 'speelt'.
Heb drie afleveringen geprobeerd, geef mijDeadwood
maar.
net leek hij het wel te doen,quote:Op zondag 21 december 2014 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat definitief, want soms helpt een paar keer proberen wel hier.
Was voor mij de reden om steeds maar niet aan Deadwood te beginnen, maar uiteindelijk "overgehaald" en toch echt geen spijt van, want heb al met al toch heel erg van het eerste seizoen genoten (het is ook niet een serie, die echt naar een bepaald einde toewerkt).quote:
Maar gelukkig weten de meeste series ruim van te voren dat er een eind aan komt, en kunnen ze goed afgesloten worden. Het is erg irritant om met een niet-afgesloten serie te zitten.quote:Op maandag 22 december 2014 09:36 schreef KingRadler het volgende:
elke serie word op een bepaald moment gecanceld
Holder is wel baasquote:Op maandag 22 december 2014 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:
The Killing USA afgekeken, seizoen 3 en 4 waren nog beter dan de eerste 2. Ik ga Linden en Holder best missen...
Zeker, vond beide karakters sowieso goed geschreven en geacteerd.quote:Op maandag 22 december 2014 10:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Holder is wel baasmet z'n bomberjack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |