Een serie kijken die gecancelt isquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Copycat het volgende:
Heb drie afleveringen geprobeerd, geef mijDeadwood
maar.
Dat wil niet zeggen dat iets slecht is hèquote:
Is dat definitief, want soms helpt een paar keer proberen wel hier.quote:Op zondag 21 december 2014 07:40 schreef Soohr het volgende:
argh!, Hola doet het niet. Dan maar de beschikbare dingen in Oostenrijk kijken.
suis seizoen 3 moet dus even wachten, marco polo kan ik wel aan beginnen met eventueel duitse ondertiteling
Die kan je beter overslaan.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:36 schreef JohnB52 het volgende:
Grrrrrrrrrrrr waarom staat himym seizoen 9 er nou weer niet op?
Zitten de rechten hier nog ergens in Nederland?
als doelt op dat het einde wss gaat sucken dan is de kans groot maar die kans heb je ook bij series die niet gecanceld zijn. en dan is het eigenlijk veel erger want daar investeer je veel meer tijd in om dan erachter te komen dat het einde je niet bevalt.quote:
Nee, dat bedoel ik ook niet. Het einde is open en de serie wordt dus nooit echt afgesloten.quote:Op zondag 21 december 2014 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat iets slecht is hèAlleen dat de gemiddelde kijker er waarschijnlijk niet naar keek. En om nou per se bij die gemiddelde kijker te willen horen is ook zo wat.
Laatste 2 seizoenen gebeurt er niets, er valt dus ook niets af te sluiten.quote:Op zondag 21 december 2014 15:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik ook niet. Het einde is open en de serie wordt dus nooit echt afgesloten.
haha Melkmuil is inderdaad wel een goede omschrijving! Gelukkig is Polo niet dominant aanwezig in de serie,quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:32 schreef Copycat het volgende:
Ik kan niet tegen die slecht acterende melkmuil die Marco Polo 'speelt'.
Heb drie afleveringen geprobeerd, geef mijDeadwood
maar.
net leek hij het wel te doen,quote:Op zondag 21 december 2014 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat definitief, want soms helpt een paar keer proberen wel hier.
Was voor mij de reden om steeds maar niet aan Deadwood te beginnen, maar uiteindelijk "overgehaald" en toch echt geen spijt van, want heb al met al toch heel erg van het eerste seizoen genoten (het is ook niet een serie, die echt naar een bepaald einde toewerkt).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |