quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Definitief aanhaken gebeurt pas - naar mijn mening - als we winnen in Eindhoven en Amsterdam. Verlies je beide dan kunnen ze zich richten op de 3/4e plek.
Kan niet als we eerste worden in de poule.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als we dit niet winnen.![]()
Liverpool loten de volgende ronde zou echt ziek zijn. Al vind ik het ook niet erg om tegen een (relatief voor Feyenoordbegrippen dan) slechte tegenstander te spelen en dan de volgende rondes pas de grote jongens te krijgen. Als het in ieder geval maar niet zo'n oerdegelijk Oostblok team is waar we 100% van gaan verliezen en wat ook nog eens een kut affiche is.
Geld verliest, ja? Werkelijk?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Absurd dat Ajax aan hun gefaalde champions league fase waarin ze één keer gewonnen hebben, toch 27 miljoen overhouden, terwijl Feyenoord het goed doet in de Europa League en zelfs geld verliest
Ik had er wel bewondering voor hoe hij die kans tegen Excelsior nog bijna wist te missenquote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef timmmmm het volgende:
Inderdaad, met hoeveel. We kunnen natuurlijk al uitkijken naar de hattrick van Kazim Kazim, maar tikken onze andere toppers er genoeg in om de tien te halen?
Hij zit toch? weer niet goed.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had er wel bewondering voor hoe hij die kans tegen Excelsior nog bijna wist te missen
Nee, tuurlijk is het niet goed. Juist daaraan kan je zien dat het geen spits is. Als je zulke ballen al bijna het stadion uit trapt dan kan je je afvragen of je wel de man bent voor in de spits. Dat hij er nou op goed geluk een keer wél invliegt na al die missers maakt niet ineens dat het een goede spits is.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Hij zit toch? weer niet goed.
Hij staat er om doelpunten te maken, en dat deed hij. Van mij part schiet hij 6x op de paal en hem er vervolgens in, als hij maar zit. Niemand geeft overigens aan dat het een goede spits is, maar als we nu ook al gaan klagen waarop hij scoort gaat het wel erg ver.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk is het niet goed. Juist daaraan kan je zien dat het geen spits is. Als je zulke ballen al bijna het stadion uit trapt dan kan je je afvragen of je wel de man bent voor in de spits. Dat hij er nou op goed geluk een keer wél invliegt na al die missers maakt niet ineens dat het een goede spits is.
Als je nu thuis van AZ wint maar vooral ook uit bij PSV doe je automatisch volop mee om het kampioenschap. Het elftal draait goed, veel posities dubbel bezet en gezonde concurrentie, achterin zit het dicht en mettertijd moet Kazim zijn rol ook wel beter gaan invullen langzaamaan. Hij zal nooit een topscorer worden maar moet meer spits worden en ook als aanspeelpunt. Dit laatste is al redelijk op momenten. Heb er vertrouwen in dat ondanks dat ie helemaal geen spits is zijn rol wel beter gaat invullen naar gelang het seizoen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Kiid het volgende:
Definitief aanhaken gebeurt pas - naar mijn mening - als we winnen in Eindhoven en Amsterdam. Verlies je beide dan kunnen ze zich richten op de 3/4e plek.
En doet hij dat? Nee. Of leg jij de lat bij 1x scoren op goed geluk tegen Go Ahead en 1x na een blunder tegen Excelsior? Als we daar al de lat gaan leggen voor onze spitsen dan kunnen we iedere jandoedel wel daarvoor gaan gebruiken.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:20 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Hij staat er om doelpunten te maken, en dat deed hij. Van mij part schiet hij 6x op de paal en hem er vervolgens in, als hij maar zit.
Liverpool zit bij de slechtste vier nummers drie als ik me niet vergis. Dus die zitten in pot 2 en als Feyenoord poulewinnaar wordt zitten die in pot 1.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan niet als we eerste worden in de poule.
Kloptquote:Op donderdag 11 december 2014 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Liverpool zit bij de slechtste vier nummers drie als ik me niet vergis. Dus die zitten in pot 2 en als Feyenoord poulewinnaar wordt zitten die in pot 1.
Prachtig ingeschoten juist.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had er wel bewondering voor hoe hij die kans tegen Excelsior nog bijna wist te missen
Ah, dan was ik in de war met Everton. Die loot ik toch liever dan Liverpool. Overschat publiek.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Liverpool zit bij de slechtste vier nummers drie als ik me niet vergis. Dus die zitten in pot 2 en als Feyenoord poulewinnaar wordt zitten die in pot 1.
Als hij de bal bewust zo inschoot dan heeft Madrid al die jaren zitten slapenquote:Op donderdag 11 december 2014 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Prachtig ingeschoten juist.
[..]
Ah, dan was ik in de war met Everton. Die loot ik toch liever dan Liverpool. Overschat publiek.
Een Feyenoord dat groepswinnaar wordt stelt toch wel weer wat puntjes veilig hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer als straks de kampioen ook vCL moet spelen. We staan er niet al te best voor als Nederland.
En dat zeggen als Feyenoorder, tering hej...quote:Op donderdag 11 december 2014 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Prachtig ingeschoten juist.
[..]
Ah, dan was ik in de war met Everton. Die loot ik toch liever dan Liverpool. Overschat publiek.
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dat zeggen als Feyenoorder, tering hej...
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Hij plaatst hem mooi.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als hij de bal bewust zo inschoot dan heeft Madrid al die jaren zitten slapen
Hij moet het vanavond ook nog maar eens doenquote:Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Hij plaatst hem mooi.
komt goedquote:Op donderdag 11 december 2014 17:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Janmaat genomineerd voor BPL player of the month, binnenkort ook weer in Oranje?
Ik hoop van niet, is toch wel een drama als hij een gehele wedstrijd een klassieke rechtsbuiten kort moet dekken.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Janmaat genomineerd voor BPL player of the month, binnenkort ook weer in Oranje?
Is ook lastig om een speler te dekken die continu 50 meter van hem vandaan speelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:26 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, is toch wel een drama als hij een gehele wedstrijd een klassieke rechtsbuiten kort moet dekken.
En komt sowieso snelheid tekort.
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is ook lastig om een speler te dekken die continu 50 meter van hem vandaan speelt.
Sowieso de beste rechtsback van Nederlandquote:Op donderdag 11 december 2014 17:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Als je de prijzen daar ziet snap je ook meteen waarom. Het trekt steeds meer dagjesmensen aan.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef Happel het volgende:
Ik ben er in 2010 geweest. Liverpool - Napoli. Het was matig, zeer matig. Alleen het YNWA bij aanvang, verder haast muisstil.
Ik vind dat bij ons ook steeds meer. Merk je ook meteen aan de sfeer; die is dan best anders.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je de prijzen daar ziet snap je ook meteen waarom. Het trekt steeds meer dagjesmensen aan.
quote:
Wilkshire toch niet fit genoeg? Of wordt die nu al gespaard voor zondag..quote:Op donderdag 11 december 2014 20:22 schreef Blackings het volgende:
Feyenoord: Vermeer; Boulahrouz, Van Beek, Kongolo, Woudenberg; Clasie, Immers, Vilhena; Toornstra, Kazim, Boëtius.
Standard Luik: Kawashima, Ciman, Stam, Fiore, Andrade, Faty, Louis, Mujangi Bia, Ono, Watt, Lumanza.
Dat is bevestigd jaquote:
Gespaard voor zondag las ik op FR12.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wilkshire toch niet fit genoeg? Of wordt die nu al gespaard voor zondag..
Ik zie liever een Achahbar, Schuurman, Verdonk of Hamer in actie, Lucas vind ik een beetje een non-talent.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eindelijk eens in actie te zien.
Achahbar ben ik ook wel benieuwd naar ja. De laatste keer gezien tegen Luhansk of zo?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zie liever een Achahbar, Schuurman, Verdonk of Hamer in actie, Lucas vind ik een beetje een non-talent.
Wie is die hele Ziyech dan nouquote:Op donderdag 11 december 2014 21:25 schreef Merkie het volgende:
Toornstra is toch wel een gouden aankoop.
Met de week blijer dat Ziyech niet gekomen is.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:25 schreef Merkie het volgende:
Toornstra is toch wel een gouden aankoop.
Staat al 1-0quote:Op donderdag 11 december 2014 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Sevilla ook ineens met de sterkste opstelling trouwens
Hopelijk in de laatste minuut 0-1 ofzo.
Aan de andere kant, volgens mij riepen wij hier al twee jaar dat hij moest komenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met de week blijer dat Ziyech niet gekomen is.
Oh, dat is dan wel voorbij. Had stiekem gehoopt dat Sevilla eruit zou vliegen vanavond. Maar goed, zo lang wij gewoon groepswinnaar worden vind ik het best.quote:
Das waar, bij ADO kon je al zien dat hij beter was dan een verhoek of immersquote:Op donderdag 11 december 2014 21:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, volgens mij riepen wij hier al twee jaar dat hij moest komen.
Lijstje zou eigenlijk in de OP moeten staan.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:32 schreef Dekatria het volgende:
Boula geblesseerd, wie had 11 December?
quote:PIETR: 0 dagen (6 oktober)
Bombvis: 4 dagen (10 oktober)
Anosmos: 6 dagen (12 oktober)
Dekatria: 7 dagen (13 oktober)
Eight: 11 dagen (17 oktober)
yvette1982: 12 dagen (18 oktober)
GekkeGerrit-: 13 dagen (19 oktober)
Caland: 14 dagen (20 oktober)
Slobeend: 18 dagen (25 oktober)
Karelnoord: 21 dagen (27 oktober)
Dr.Mikey - 23 dagen (29 oktober)
ChuckTaylor: 28 dagen (4 november)
Muto: 31 dagen (7 november)
H.FR: 34 dagen (10 november)
SuperHarregarre: 40 dagen (16 november)
Irritatie100: 40-45 dagen (16-20 november)
Satecl: 22 dagen (28 oktober)
Exile79: 1 dag (7 oktober)
Ace_eleven: 16 dagen (23 oktober)
Wanneer is Boulahrouz weer geblesseerd?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:32 schreef Dekatria het volgende:
Boula geblesseerd, wie had 11 December?
Jep. Begint weer richting z'n oude vorm te komen ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:34 schreef Merkie het volgende:
Boëtius speelt weer redelijk de laatste tijd trouwens.
2 Maanden dus. Langer dan we hier dachten, klaarblijkelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 21:32 schreef Muto het volgende:
Heeft Boulah nog best lang volgehouden.
Eerst nog AZ maar eens winnen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
0-2 maken en rustig uitspelen, krachten sparen voor PSV lijkt me wel een goed plan.
Dammers zit op de bank als centrale verdediger las ik. Hij is een spits, maar wordt tegenwoordig in de jeugd ook als CV gebruikt.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar met de wissel Wilkshere > Boulahrouz zijn alle defensieve mogelijkheden opgebruikt neem ik aan? Dus 90 minuten Woudenberg?
twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 11-12-2014 om 20:21:58Feyenoord is placing Dammers at a defensive spot in their reserves line-up. He is a striker, but plays as centre back in the U21 team. reageer retweet
Hmja. Karsdorp zal wellicht wel volgen als het echt nodig mocht zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar met de wissel Wilkshere > Boulahrouz zijn alle defensieve mogelijkheden opgebruikt neem ik aan? Dus 90 minuten Woudenberg?
Apart, maar dan zouden er iig nog opties genoeg zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dammers zit op de bank als centrale verdediger las ik. Hij is een spits, maar wordt tegenwoordig in de jeugd ook als CV gebruikt.twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 11-12-2014 om 20:21:58Feyenoord is placing Dammers at a defensive spot in their reserves line-up. He is a striker, but plays as centre back in the U21 team. reageer retweet
Achja, Wijnaldum heeft ook jaren stilgestaan in zijn ontwikkeling.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jep. Lijkt zich niet echt te ontwikkelen die jongen. Zonde wel
Schrijf hem ook nog niet af hoor. Is ook nog heel jong natuurlijk en heeft al wel veel ervaring voor zijn leeftijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:47 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Achja, Wijnaldum heeft ook jaren stilgestaan in zijn ontwikkeling.
Dit. Is gewoon geen afmaker.. had meteen moeten schieten maar je zag dat hij niet wist wat hij moest doenquote:
Deze was ook tussen de palen. Stond alleen een Japanner in de weg.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Begin die Kazim gewoon te haten.. schiet er gewoon eens een tussen de palen joh, lompe paardelul
Dat heeft ie in de laatste 10 minuten twee keer gedaan. Helaas stond er een Japanner in de wegquote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Begin die Kazim gewoon te haten.. schiet er gewoon eens een tussen de palen joh, lompe paardelul
Hm dacht dat hij overschootquote:Op donderdag 11 december 2014 21:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Deze was ook tussen de palen. Stond alleen een Japanner in de weg.
Dit was gewoon een prima actie. Had een goal verdient.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef Pleun2011 het volgende:
Zijn aannames zijn gewoonweg te zwak. Verliest hij teveel tijd mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jep. Lijkt zich niet echt te ontwikkelen die jongen. Zonde wel
Immers heeft trouwens echt een zieke pass in zn benen. Legt hem zo op je stropdas.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:57 schreef Haringkop het volgende:
Als je zelfs met zulk onnauwkeurig spel de bovenliggende partij bent, moet je er meteen maar een paar in knallen.
Wat dat betert zoeken we wel vaak de oplossing achteruit. Immers net voor tijd ook, je speelt met 6 voor de bal en hij gaat terug.
Feyenoordtwitter:OptaJohan twitterde op donderdag 11-12-2014 om 21:57:0095 - Lucas Woudenberg had the highest passing % of all Feyenoord players (95%) so far, winning his 2 duels. Debutant. http://t.co/MhVZSiZkq6 reageer retweet
Deze aanname was gewoon subliem hoor. Daarvoor moest hij wel meer met de kansen doen ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef Muto het volgende:
[..]
Zijn aannames zijn gewoonweg te zwak. Verliest hij teveel tijd mee.
Die post sloeg ook op Vilhena he.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Deze aanname was gewoon subliem hoor. Daarvoor moest hij wel meer met de kansen doen ja.
Vilhena weer brandhout trouwens.
Ik erger mij kapot aan Immers, maar dat doe ik al ruim twee jaar. Je ziet hem gewoon kijken en nóg maakt hij de keuze om toch weer de makkelijke optie te kiezen en opzij/terug te spelen. Toornstra zou echt zoveel beter zijn op 10 en dan JP rechts/Manu links.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef PIETR het volgende:
[..]
Immers heeft trouwens echt een zieke pass in zn benen. Legt hem zo op je stropdas.
Ik had het over Vilhena.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Deze aanname was gewoon subliem hoor. Daarvoor moest hij wel meer met de kansen doen ja.
Vilhena weer brandhout trouwens.
Immers is niks mis mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik erger mij kapot aan Immers, maar dat doe ik al ruim twee jaar. Je ziet hem gewoon kijken en nóg maakt hij de keuze om toch weer de makkelijke optie te kiezen en opzij/terug te spelen. Toornstra zou echt zoveel beter zijn op 10 en dan JP rechts/Manu links.
Jawel, dat zeg ik net. Hij komt gewoon te kort. Met Pelle had hij nog wel wat rendement omdat hij toch werd overgeslagen en kon hij zwerven rond Pelle. Nu er gevoetbald moet worden dan zie je constant dat hij het niet weet en dat hij teruggaat.quote:
Even rustig Kiid.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel, dat zeg ik net. Hij komt gewoon te kort. Met Pelle had hij nog wel wat rendement omdat hij toch werd overgeslagen en kon hij zwerven rond Pelle. Nu er gevoetbald moet worden dan zie je constant dat hij het niet weet en dat hij teruggaat.
Ik heb liever een Vilhena die wat meer risico stopt in zijn spel en dus de bal vaker verliest, maar wel de optie voorin zoekt. Immers haalt zo vaak de snelheid uit een aanval dat het gewoon irritant begint te worden. Maar Lexie heeft een hoog 'like' gehalte onder de Feyenoord supporters dus daar heeft hij geluk mee. Net als dat er mensen zijn die Kazim aanbidden ondanks dat het een flapdrol is met een rendement van natte vaatdoek.
Gast, Lexie heeft tegenwoordig passjes waar Xavi jaloers op is. Immers is echt veel gegroeid in zn tijd onder Feyenoord, mooi om te zienquote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef Kiid het volgende:
Jawel, dat zeg ik net. Hij komt gewoon te kort. Met Pelle had hij nog wel wat rendement omdat hij toch werd overgeslagen en kon hij zwerven rond Pelle. Nu er gevoetbald moet worden dan zie je constant dat hij het niet weet en dat hij teruggaat.
Ik heb liever een Vilhena die wat meer risico stopt in zijn spel en dus de bal vaker verliest, maar wel de optie voorin zoekt. Immers haalt zo vaak de snelheid uit een aanval dat het gewoon irritant begint te worden. Maar Lexie heeft een hoog 'like' gehalte onder de Feyenoord supporters dus daar heeft hij geluk mee. Net als dat er mensen zijn die Kazim aanbidden ondanks dat het een flapdrol is met een rendement van natte vaatdoek
Zou fijn zijn als ze wat ervaring opdoen bij het met 10 doelpunten verschil winnen van die shirtjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die shirts van luik triggeren wel.
Vorig seizoen (of het seizoen daarvoor?) was hij wel goed met vrije trappen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb Vilhena nog nooit een goede corner/vrije trap zien trappen volgens mij.
Oh?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vorig seizoen (of het seizoen daarvoor?) was hij wel goed met vrije trappen.
Tuurlijk heeft hij wel ontwikkeling doorgemaakt. Maar te vaak als de mogelijkheid naar voren ligt, kiest hij onnodig voor een balletje terug. als je gewoon ziet hoe vaak een speler als Toornstra de oplossing in 1 keer ziet en vrijwel altijd naar voren, dat is gewoon een groot verschil.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gast, Lexie heeft tegenwoordig passjes waar Xavi jaloers op is. Immers is echt veel gegroeid in zn tijd onder Feyenoord, mooi om te zien
Laten we beginnen met uberhaupt winnen, is ook lang geledenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ze wat ervaring opdoen bij het met 10 doelpunten verschil winnen van die shirtjes.
Hoop het ooit te mogen meemaken. Echt waarquote:Op donderdag 11 december 2014 22:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gast, Lexie heeft tegenwoordig passjes waar Xavi jaloers op is. Immers is echt veel gegroeid in zn tijd onder Feyenoord, mooi om te zien
Ik kan me er eentje herinneren. Tegen Excelsior in een vriendschappelijk potje. Toen deed hij alsof hij de winnende in de CL-finale had gemaakt.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zal na de wedstrijd eens zoeken. Hij had er toen volgens mij wel een paar goed ingelegd.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kan me er eentje herinneren. Tegen Excelsior in een vriendschappelijk potje. Toen deed hij alsof hij de winnende in de CL-finale had gemaakt.
Is sfeerverhogendquote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Dekatria het volgende:
Dat constante geram op die trommels
dufuq manquote:Op donderdag 11 december 2014 21:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dammers zit op de bank als centrale verdediger las ik. Hij is een spits, maar wordt tegenwoordig in de jeugd ook als CV gebruikt.twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 11-12-2014 om 20:21:58Feyenoord is placing Dammers at a defensive spot in their reserves line-up. He is a striker, but plays as centre back in the U21 team. reageer retweet
Hoeveel minuten heeft hij de afgelopen 2,5 jaar op 10 gemaakt?quote:
Idd.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:25 schreef Cara het volgende:
laat die supporters alsjeblieft niets achterlijks doen
Er is nog niks gebeurd tot nu toe man. Komt wel goedquote:Op donderdag 11 december 2014 22:25 schreef Cara het volgende:
Bij jou is het glas altijd half leeg hè?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heeft hij de afgelopen 2,5 jaar op 10 gemaakt?
Hem half zetten kan dan nog wel, maar LB slaat natuurlijk nergens op.
Net zo min als Karsdorp nog even om gaan scholen tot RB.
Meest achterlijke ooit inderdaad. Heel zijn leven 10 en het is al erg genoeg dat Vilhena zo lang op CM heeft moeten spelen, maar fullback slaat alles. En dat geklaag op die jongen, hij is 19 jaar oud en krijgt niet het vertrouwen die hij nodig heeft. Aan de andere kant zijn er weer mensen die hand en tand mensen zoals Immers/Kazim verdedigen. Gek is datquote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heeft hij de afgelopen 2,5 jaar op 10 gemaakt?
Hem half zetten kan dan nog wel, maar LB slaat natuurlijk nergens op.
Net zo min als Karsdorp nog even om gaan scholen tot RB.
Ziet er niet bepaald naar uit toch? Of mis ik wat?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:25 schreef Cara het volgende:
Er staat me er eentje bij uit de periode dat hij nog niet zo'n gevestigde naam was en de bal zo ongeveer dóór het net schoot vanaf een meter of 20. Geen idee of dat die tegen Excelsior is geweest. Het heeft bij mij in ieder geval het beeld van Vilhena als potentiële vrijetrappenkoningquote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kan me er eentje herinneren. Tegen Excelsior in een vriendschappelijk potje. Toen deed hij alsof hij de winnende in de CL-finale had gemaakt.
In Kongolo had ik alle vertrouwen, maar van Beek heeft mij echt verrast. Vermeer ook overigens.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ziet er niet bepaald naar uit toch? Of mis ik wat?
De Kong en van Beek lopen weer als bazen te verdedigen trouwens.
Zul je zien dat Sevilla een of ander mongolenelftal loot.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:25 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat het qua tegenstander amper uitmaakt of je geplaatst bent.
Sevilla kan niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Zul je zien dat Sevilla een of ander mongolenelftal loot.
Maar goed, +2 ton extra.
Want?quote:
Denk dat Feyenoord blij moet zijn dat het wat punten pakt waardoor je wat gunstigere vCL/EL-lotingen treft.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:25 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat het qua tegenstander amper uitmaakt of je geplaatst bent.
Omdat het naar binnen kappen veel te voorspelbaar is. Zeker in een wedstrijd als deze moet je de ruimtes benutten en dat lukt niet als je elke keer alles naar binnen moet kappen.quote:
Handig, want die denkt als een spits dus heeft alle snode plannen zo door.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef Kiid het volgende:
Ahhh, daar is Dammers. De spits en nu als centrale verdediger
Misschien valt het meequote:Op donderdag 11 december 2014 22:31 schreef Muto het volgende:
Wel klote voor Kongolo met het oog op AZ en PSV...
Denk meer dat hij bedoelt dat Sevilla in de volgende ronde een kutploeg loot omdat ze tweede zijn geworden. Dit is tenminste hoe ik zijn zin interpreteer en daar moet je het maar mee doen .quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ploegen die je in de groepsfase bent tegen gekomen kan je niet loten.
Nieuwe inzichten opgedaan tijdens zn sabbatical denkquote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef Muto het volgende:
Terwijl Rutten toch zo'n coach is die altijd op safe speelt. Afgelopen weekend met twee middenvelders op de backpositie, nu een spits in de verdediging.
Dat is ook gewoon een misplaatst stereotype.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef Muto het volgende:
Terwijl Rutten toch zo'n coach is die altijd op safe speelt. Afgelopen weekend met twee middenvelders op de backpositie, nu een spits in de verdediging.
Wat een visie heeft die man. De jeugd trainers hebben het gewoon 10+ jaar verkeerd gezienquote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef Muto het volgende:
Je hebt gelijk, las niet goed.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk meer dat hij bedoelt dat Sevilla in de volgende ronde een kutploeg loot omdat ze tweede zijn geworden. Dit is tenminste hoe ik zijn zin interpreteer en daar moet je het maar mee doen .
Nou ja, ik kan me een seizoen herinneren dat hij bij Feyenoord - PSV Engelaar erin gooide voor een aanvaller (?) en dat het daarna helemaal fout ging.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een misplaatst stereotype.
Het gaat misschien net ietsjes beter, maar hij is natuurlijk simpelweg nog steeds in klotevorm. Ben je gek als je hem op een positie neerplemp waar iemand wel staat te presteren. Daarnaast heeft hij het vorig jaar op links gewoon heel goed gedaan, dus ik zie ook sowieso geen reden om hem te verplaatsen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat het naar binnen kappen veel te voorspelbaar is. Zeker in een wedstrijd als deze moet je de ruimtes benutten en dat lukt niet als je elke keer alles naar binnen moet kappen.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me een seizoen herinneren dat hij bij Feyenoord - PSV Engelaar erin gooide voor een aanvaller (?) en dat het daarna helemaal fout ging.
Spitsen hebben we niet nodig, en centrale verdedigers wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:38 schreef Kiid het volgende:
Toch vind ik het niet kunnen dat al die talenten worden misbruikt op posities waar ze niet horen en nooit gespeeld hebben. Wat is er op tegen om Dammers gewoon in de spits te zeggen? We hebben er geen Messi of Ronaldo lopen momenteel. Of Pelle natuurlijk
Jeetje, wat veel domheid in een enkele post.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:00 schreef droommoord het volgende:
[..]
Deze reactie
Als je dit zou zeggen, zeg het dan van 31-12-1998 op 01-01-1999, dan ga je namelijk het '2000e' jaar in. En dan nog steeds is het een dramatische vergelijking.
Zolang hij assists blijft geven klaag ik niet. Hij voetbalt gewoon goed mee en haalt niet al het voetbal eruit zoals Te Vrede dat doetquote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef Dekatria het volgende:
Kazim loopt ook echt 10 meter buitenspel
Echt hequote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef hhh38 het volgende:
Wat speelt Feyenoord deze wedstrijd volwassen uit, heerlijk om naar te kijken. Al doet Luik ook echt helemaal niets meer goed
de jaartelling is begonnen in het jaar 0, dat was het eerste jaar. 1999 is daarom het 2000e jaar. je gaat dus op 01-01-1999 het 2000e jaar in. Dus ik heb gewoon gelijk hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Jeetje, wat veel domheid in een enkele post.
De jaartelling is in het jaar 1 begonnen (het eerste jaar). Het jaar 2000 is het 2000e jaar. De millenniumwisseling was dus feitelijk op 1 januari 2001.
Ik maak de vergelijking omdat het aantoont dat het niet uitmaakt wat 'werkelijk' waar is. Mensen vinden gevoelsmatig dat 1 januari 2000 het magische moment is, net zoals supporters gevoelsmatig het moment daar vinden wanneer de klok op 12 springt.
zo blijf je warmquote:Op donderdag 11 december 2014 22:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
En maar blijven trommelen he. Godver, wat ben je dan een josti zeg.
Het is zeer zeker een hele nuttige speler. Maar die maniertjes mag hij wel eens af gaan leren.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:45 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zolang hij assists blijft geven klaag ik niet. Hij voetbalt gewoon goed mee en haalt niet al het voetbal eruit zoals Te Vrede dat doet
Ik wil nog even wachten met dergelijke uitspraken na een Ajax/Psv uit.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:49 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Echt he
Deze ploeg is al zo volwassen (en niet bejaard zoals in ~2008), fantastisch om te zien.
Toch weer de 0 gehouden.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef hhh38 het volgende:
Wat speelt Feyenoord deze wedstrijd volwassen uit, heerlijk om naar te kijken. Al doet Luik ook echt helemaal niets meer goed
Kwam niet uit het Feyenoordvak.quote:
En de vrije trap uitgelokt waar de goal uitkwam. Wat een spelerquote:
Doe eens een keer niet zo autistisch en geef de credits gewoon aan Feyenoordquote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef Shreyas het volgende:
Het Belgische voetbal is echt slecht
Nee, volgens mij zag je ergens rechts de rookpluim.quote:
Dat heeft ook mijn voorkeur.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:53 schreef Slobeend het volgende:
Manu in de spits zou ik nog wel een keer willen zien.
Mwoh, we hebben een 3v1 kans uitgespeeld daarstraks. Ik klaag dus niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:54 schreef PizzaGeit het volgende:
Flashbacks naar Feyenoord - Dinamo Kiev![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eufa zal het ons wel aanrekenen oid.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, volgens mij zag je ergens rechts de rookpluim.
Haha sjee
Ja, dit bedoel ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk meer dat hij bedoelt dat Sevilla in de volgende ronde een kutploeg loot omdat ze tweede zijn geworden. Dit is tenminste hoe ik zijn zin interpreteer en daar moet je het maar mee doen .
Ditquote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef Wicky15 het volgende:
Wie had dit gedacht, gewoon groepswinnaar
Omdat het een anabole tyfusturk isquote:Op donderdag 11 december 2014 22:56 schreef Dekatria het volgende:
Waarom gaat Kazim protesteren bij 3-0 voor
Zeg het maar jongens:twitter:FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 11-12-2014 om 22:56:53De lijst met mogelijke tegenstanders #EuropaLeague http://t.co/mqHJ4ijshY reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Feyenoord moet zoals gewoonlijk weer de kar trekken voor het NL voetbal.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:57 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
![]()
Hoeveel coëfficiënten heeft Feyenoord binnengesprokkeld dit seizoen?
tyfus tering, je wil nog eens eerste worden. wat een achterlijk, achterlijk systeemquote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zeg het maar jongens:twitter:FeyenoordEuropa twitterde op donderdag 11-12-2014 om 22:56:53De lijst met mogelijke tegenstanders #EuropaLeague http://t.co/mqHJ4ijshY reageer retweet
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kijk veel te weinig Europees (alleen als Feyenoord speelt)... Wie is het makkelijkst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Celtic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Hahaha ja echt he. Ach, eerste worden heeft ook wel wat.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef Cara het volgende:
[..]
tyfus tering, je wil nog eens eerste worden. wat een achterlijk, achterlijk systeem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |