quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Definitief aanhaken gebeurt pas - naar mijn mening - als we winnen in Eindhoven en Amsterdam. Verlies je beide dan kunnen ze zich richten op de 3/4e plek.
Kan niet als we eerste worden in de poule.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als we dit niet winnen.![]()
Liverpool loten de volgende ronde zou echt ziek zijn. Al vind ik het ook niet erg om tegen een (relatief voor Feyenoordbegrippen dan) slechte tegenstander te spelen en dan de volgende rondes pas de grote jongens te krijgen. Als het in ieder geval maar niet zo'n oerdegelijk Oostblok team is waar we 100% van gaan verliezen en wat ook nog eens een kut affiche is.
Geld verliest, ja? Werkelijk?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:19 schreef ArtoriasTAW het volgende:
Absurd dat Ajax aan hun gefaalde champions league fase waarin ze één keer gewonnen hebben, toch 27 miljoen overhouden, terwijl Feyenoord het goed doet in de Europa League en zelfs geld verliest
Ik had er wel bewondering voor hoe hij die kans tegen Excelsior nog bijna wist te missenquote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef timmmmm het volgende:
Inderdaad, met hoeveel. We kunnen natuurlijk al uitkijken naar de hattrick van Kazim Kazim, maar tikken onze andere toppers er genoeg in om de tien te halen?
Hij zit toch? weer niet goed.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had er wel bewondering voor hoe hij die kans tegen Excelsior nog bijna wist te missen
Nee, tuurlijk is het niet goed. Juist daaraan kan je zien dat het geen spits is. Als je zulke ballen al bijna het stadion uit trapt dan kan je je afvragen of je wel de man bent voor in de spits. Dat hij er nou op goed geluk een keer wél invliegt na al die missers maakt niet ineens dat het een goede spits is.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Hij zit toch? weer niet goed.
Hij staat er om doelpunten te maken, en dat deed hij. Van mij part schiet hij 6x op de paal en hem er vervolgens in, als hij maar zit. Niemand geeft overigens aan dat het een goede spits is, maar als we nu ook al gaan klagen waarop hij scoort gaat het wel erg ver.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk is het niet goed. Juist daaraan kan je zien dat het geen spits is. Als je zulke ballen al bijna het stadion uit trapt dan kan je je afvragen of je wel de man bent voor in de spits. Dat hij er nou op goed geluk een keer wél invliegt na al die missers maakt niet ineens dat het een goede spits is.
Als je nu thuis van AZ wint maar vooral ook uit bij PSV doe je automatisch volop mee om het kampioenschap. Het elftal draait goed, veel posities dubbel bezet en gezonde concurrentie, achterin zit het dicht en mettertijd moet Kazim zijn rol ook wel beter gaan invullen langzaamaan. Hij zal nooit een topscorer worden maar moet meer spits worden en ook als aanspeelpunt. Dit laatste is al redelijk op momenten. Heb er vertrouwen in dat ondanks dat ie helemaal geen spits is zijn rol wel beter gaat invullen naar gelang het seizoen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Kiid het volgende:
Definitief aanhaken gebeurt pas - naar mijn mening - als we winnen in Eindhoven en Amsterdam. Verlies je beide dan kunnen ze zich richten op de 3/4e plek.
En doet hij dat? Nee. Of leg jij de lat bij 1x scoren op goed geluk tegen Go Ahead en 1x na een blunder tegen Excelsior? Als we daar al de lat gaan leggen voor onze spitsen dan kunnen we iedere jandoedel wel daarvoor gaan gebruiken.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:20 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Hij staat er om doelpunten te maken, en dat deed hij. Van mij part schiet hij 6x op de paal en hem er vervolgens in, als hij maar zit.
Liverpool zit bij de slechtste vier nummers drie als ik me niet vergis. Dus die zitten in pot 2 en als Feyenoord poulewinnaar wordt zitten die in pot 1.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan niet als we eerste worden in de poule.
Kloptquote:Op donderdag 11 december 2014 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Liverpool zit bij de slechtste vier nummers drie als ik me niet vergis. Dus die zitten in pot 2 en als Feyenoord poulewinnaar wordt zitten die in pot 1.
Prachtig ingeschoten juist.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had er wel bewondering voor hoe hij die kans tegen Excelsior nog bijna wist te missen
Ah, dan was ik in de war met Everton. Die loot ik toch liever dan Liverpool. Overschat publiek.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Liverpool zit bij de slechtste vier nummers drie als ik me niet vergis. Dus die zitten in pot 2 en als Feyenoord poulewinnaar wordt zitten die in pot 1.
Als hij de bal bewust zo inschoot dan heeft Madrid al die jaren zitten slapenquote:Op donderdag 11 december 2014 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Prachtig ingeschoten juist.
[..]
Ah, dan was ik in de war met Everton. Die loot ik toch liever dan Liverpool. Overschat publiek.
Een Feyenoord dat groepswinnaar wordt stelt toch wel weer wat puntjes veilig hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer als straks de kampioen ook vCL moet spelen. We staan er niet al te best voor als Nederland.
En dat zeggen als Feyenoorder, tering hej...quote:Op donderdag 11 december 2014 16:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Prachtig ingeschoten juist.
[..]
Ah, dan was ik in de war met Everton. Die loot ik toch liever dan Liverpool. Overschat publiek.
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En dat zeggen als Feyenoorder, tering hej...
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Hij plaatst hem mooi.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als hij de bal bewust zo inschoot dan heeft Madrid al die jaren zitten slapen
Hij moet het vanavond ook nog maar eens doenquote:Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven natuurlijk. Hij plaatst hem mooi.
komt goedquote:Op donderdag 11 december 2014 17:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Janmaat genomineerd voor BPL player of the month, binnenkort ook weer in Oranje?
Ik hoop van niet, is toch wel een drama als hij een gehele wedstrijd een klassieke rechtsbuiten kort moet dekken.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Janmaat genomineerd voor BPL player of the month, binnenkort ook weer in Oranje?
Is ook lastig om een speler te dekken die continu 50 meter van hem vandaan speelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:26 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, is toch wel een drama als hij een gehele wedstrijd een klassieke rechtsbuiten kort moet dekken.
En komt sowieso snelheid tekort.
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is ook lastig om een speler te dekken die continu 50 meter van hem vandaan speelt.
Sowieso de beste rechtsback van Nederlandquote:Op donderdag 11 december 2014 17:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Als je de prijzen daar ziet snap je ook meteen waarom. Het trekt steeds meer dagjesmensen aan.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef Happel het volgende:
Ik ben er in 2010 geweest. Liverpool - Napoli. Het was matig, zeer matig. Alleen het YNWA bij aanvang, verder haast muisstil.
Ik vind dat bij ons ook steeds meer. Merk je ook meteen aan de sfeer; die is dan best anders.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je de prijzen daar ziet snap je ook meteen waarom. Het trekt steeds meer dagjesmensen aan.
quote:
Wilkshire toch niet fit genoeg? Of wordt die nu al gespaard voor zondag..quote:Op donderdag 11 december 2014 20:22 schreef Blackings het volgende:
Feyenoord: Vermeer; Boulahrouz, Van Beek, Kongolo, Woudenberg; Clasie, Immers, Vilhena; Toornstra, Kazim, Boëtius.
Standard Luik: Kawashima, Ciman, Stam, Fiore, Andrade, Faty, Louis, Mujangi Bia, Ono, Watt, Lumanza.
Dat is bevestigd jaquote:
Gespaard voor zondag las ik op FR12.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wilkshire toch niet fit genoeg? Of wordt die nu al gespaard voor zondag..
Ik zie liever een Achahbar, Schuurman, Verdonk of Hamer in actie, Lucas vind ik een beetje een non-talent.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eindelijk eens in actie te zien.
Achahbar ben ik ook wel benieuwd naar ja. De laatste keer gezien tegen Luhansk of zo?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zie liever een Achahbar, Schuurman, Verdonk of Hamer in actie, Lucas vind ik een beetje een non-talent.
Wie is die hele Ziyech dan nouquote:Op donderdag 11 december 2014 21:25 schreef Merkie het volgende:
Toornstra is toch wel een gouden aankoop.
Met de week blijer dat Ziyech niet gekomen is.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:25 schreef Merkie het volgende:
Toornstra is toch wel een gouden aankoop.
Staat al 1-0quote:Op donderdag 11 december 2014 21:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Sevilla ook ineens met de sterkste opstelling trouwens
Hopelijk in de laatste minuut 0-1 ofzo.
Aan de andere kant, volgens mij riepen wij hier al twee jaar dat hij moest komenquote:Op donderdag 11 december 2014 21:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Met de week blijer dat Ziyech niet gekomen is.
Oh, dat is dan wel voorbij. Had stiekem gehoopt dat Sevilla eruit zou vliegen vanavond. Maar goed, zo lang wij gewoon groepswinnaar worden vind ik het best.quote:
Das waar, bij ADO kon je al zien dat hij beter was dan een verhoek of immersquote:Op donderdag 11 december 2014 21:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Aan de andere kant, volgens mij riepen wij hier al twee jaar dat hij moest komen.
Lijstje zou eigenlijk in de OP moeten staan.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:32 schreef Dekatria het volgende:
Boula geblesseerd, wie had 11 December?
quote:PIETR: 0 dagen (6 oktober)
Bombvis: 4 dagen (10 oktober)
Anosmos: 6 dagen (12 oktober)
Dekatria: 7 dagen (13 oktober)
Eight: 11 dagen (17 oktober)
yvette1982: 12 dagen (18 oktober)
GekkeGerrit-: 13 dagen (19 oktober)
Caland: 14 dagen (20 oktober)
Slobeend: 18 dagen (25 oktober)
Karelnoord: 21 dagen (27 oktober)
Dr.Mikey - 23 dagen (29 oktober)
ChuckTaylor: 28 dagen (4 november)
Muto: 31 dagen (7 november)
H.FR: 34 dagen (10 november)
SuperHarregarre: 40 dagen (16 november)
Irritatie100: 40-45 dagen (16-20 november)
Satecl: 22 dagen (28 oktober)
Exile79: 1 dag (7 oktober)
Ace_eleven: 16 dagen (23 oktober)
Wanneer is Boulahrouz weer geblesseerd?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:32 schreef Dekatria het volgende:
Boula geblesseerd, wie had 11 December?
Jep. Begint weer richting z'n oude vorm te komen ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:34 schreef Merkie het volgende:
Boëtius speelt weer redelijk de laatste tijd trouwens.
2 Maanden dus. Langer dan we hier dachten, klaarblijkelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 21:32 schreef Muto het volgende:
Heeft Boulah nog best lang volgehouden.
Eerst nog AZ maar eens winnen.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:41 schreef ChuckTaylor. het volgende:
0-2 maken en rustig uitspelen, krachten sparen voor PSV lijkt me wel een goed plan.
Dammers zit op de bank als centrale verdediger las ik. Hij is een spits, maar wordt tegenwoordig in de jeugd ook als CV gebruikt.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar met de wissel Wilkshere > Boulahrouz zijn alle defensieve mogelijkheden opgebruikt neem ik aan? Dus 90 minuten Woudenberg?
twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 11-12-2014 om 20:21:58Feyenoord is placing Dammers at a defensive spot in their reserves line-up. He is a striker, but plays as centre back in the U21 team. reageer retweet
Hmja. Karsdorp zal wellicht wel volgen als het echt nodig mocht zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar met de wissel Wilkshere > Boulahrouz zijn alle defensieve mogelijkheden opgebruikt neem ik aan? Dus 90 minuten Woudenberg?
Apart, maar dan zouden er iig nog opties genoeg zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dammers zit op de bank als centrale verdediger las ik. Hij is een spits, maar wordt tegenwoordig in de jeugd ook als CV gebruikt.twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 11-12-2014 om 20:21:58Feyenoord is placing Dammers at a defensive spot in their reserves line-up. He is a striker, but plays as centre back in the U21 team. reageer retweet
Achja, Wijnaldum heeft ook jaren stilgestaan in zijn ontwikkeling.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Jep. Lijkt zich niet echt te ontwikkelen die jongen. Zonde wel
Schrijf hem ook nog niet af hoor. Is ook nog heel jong natuurlijk en heeft al wel veel ervaring voor zijn leeftijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:47 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Achja, Wijnaldum heeft ook jaren stilgestaan in zijn ontwikkeling.
Dit. Is gewoon geen afmaker.. had meteen moeten schieten maar je zag dat hij niet wist wat hij moest doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |