Is ook lastig om een speler te dekken die continu 50 meter van hem vandaan speelt.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:26 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, is toch wel een drama als hij een gehele wedstrijd een klassieke rechtsbuiten kort moet dekken.
En komt sowieso snelheid tekort.
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is ook lastig om een speler te dekken die continu 50 meter van hem vandaan speelt.
Sowieso de beste rechtsback van Nederlandquote:Op donderdag 11 december 2014 17:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Janmaat genomineerd voor BPL player of the month, binnenkort ook weer in Oranje?
Als je de prijzen daar ziet snap je ook meteen waarom. Het trekt steeds meer dagjesmensen aan.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:28 schreef Happel het volgende:
Ik ben er in 2010 geweest. Liverpool - Napoli. Het was matig, zeer matig. Alleen het YNWA bij aanvang, verder haast muisstil.
Ik vind dat bij ons ook steeds meer. Merk je ook meteen aan de sfeer; die is dan best anders.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Als je de prijzen daar ziet snap je ook meteen waarom. Het trekt steeds meer dagjesmensen aan.
quote:
Wilkshire toch niet fit genoeg? Of wordt die nu al gespaard voor zondag..quote:Op donderdag 11 december 2014 20:22 schreef Blackings het volgende:
Feyenoord: Vermeer; Boulahrouz, Van Beek, Kongolo, Woudenberg; Clasie, Immers, Vilhena; Toornstra, Kazim, Boëtius.
Standard Luik: Kawashima, Ciman, Stam, Fiore, Andrade, Faty, Louis, Mujangi Bia, Ono, Watt, Lumanza.
Dat is bevestigd jaquote:
Gespaard voor zondag las ik op FR12.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wilkshire toch niet fit genoeg? Of wordt die nu al gespaard voor zondag..
Ik zie liever een Achahbar, Schuurman, Verdonk of Hamer in actie, Lucas vind ik een beetje een non-talent.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:39 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Eindelijk eens in actie te zien.
Achahbar ben ik ook wel benieuwd naar ja. De laatste keer gezien tegen Luhansk of zo?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:40 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zie liever een Achahbar, Schuurman, Verdonk of Hamer in actie, Lucas vind ik een beetje een non-talent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |