Ik had het over Vilhena.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Deze aanname was gewoon subliem hoor. Daarvoor moest hij wel meer met de kansen doen ja.
Vilhena weer brandhout trouwens.
Immers is niks mis mee.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik erger mij kapot aan Immers, maar dat doe ik al ruim twee jaar. Je ziet hem gewoon kijken en nóg maakt hij de keuze om toch weer de makkelijke optie te kiezen en opzij/terug te spelen. Toornstra zou echt zoveel beter zijn op 10 en dan JP rechts/Manu links.
Jawel, dat zeg ik net. Hij komt gewoon te kort. Met Pelle had hij nog wel wat rendement omdat hij toch werd overgeslagen en kon hij zwerven rond Pelle. Nu er gevoetbald moet worden dan zie je constant dat hij het niet weet en dat hij teruggaat.quote:
Even rustig Kiid.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jawel, dat zeg ik net. Hij komt gewoon te kort. Met Pelle had hij nog wel wat rendement omdat hij toch werd overgeslagen en kon hij zwerven rond Pelle. Nu er gevoetbald moet worden dan zie je constant dat hij het niet weet en dat hij teruggaat.
Ik heb liever een Vilhena die wat meer risico stopt in zijn spel en dus de bal vaker verliest, maar wel de optie voorin zoekt. Immers haalt zo vaak de snelheid uit een aanval dat het gewoon irritant begint te worden. Maar Lexie heeft een hoog 'like' gehalte onder de Feyenoord supporters dus daar heeft hij geluk mee. Net als dat er mensen zijn die Kazim aanbidden ondanks dat het een flapdrol is met een rendement van natte vaatdoek.
Gast, Lexie heeft tegenwoordig passjes waar Xavi jaloers op is. Immers is echt veel gegroeid in zn tijd onder Feyenoord, mooi om te zienquote:Op donderdag 11 december 2014 22:11 schreef Kiid het volgende:
Jawel, dat zeg ik net. Hij komt gewoon te kort. Met Pelle had hij nog wel wat rendement omdat hij toch werd overgeslagen en kon hij zwerven rond Pelle. Nu er gevoetbald moet worden dan zie je constant dat hij het niet weet en dat hij teruggaat.
Ik heb liever een Vilhena die wat meer risico stopt in zijn spel en dus de bal vaker verliest, maar wel de optie voorin zoekt. Immers haalt zo vaak de snelheid uit een aanval dat het gewoon irritant begint te worden. Maar Lexie heeft een hoog 'like' gehalte onder de Feyenoord supporters dus daar heeft hij geluk mee. Net als dat er mensen zijn die Kazim aanbidden ondanks dat het een flapdrol is met een rendement van natte vaatdoek
Zou fijn zijn als ze wat ervaring opdoen bij het met 10 doelpunten verschil winnen van die shirtjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die shirts van luik triggeren wel.
Vorig seizoen (of het seizoen daarvoor?) was hij wel goed met vrije trappen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb Vilhena nog nooit een goede corner/vrije trap zien trappen volgens mij.
Oh?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Vorig seizoen (of het seizoen daarvoor?) was hij wel goed met vrije trappen.
Tuurlijk heeft hij wel ontwikkeling doorgemaakt. Maar te vaak als de mogelijkheid naar voren ligt, kiest hij onnodig voor een balletje terug. als je gewoon ziet hoe vaak een speler als Toornstra de oplossing in 1 keer ziet en vrijwel altijd naar voren, dat is gewoon een groot verschil.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gast, Lexie heeft tegenwoordig passjes waar Xavi jaloers op is. Immers is echt veel gegroeid in zn tijd onder Feyenoord, mooi om te zien
Laten we beginnen met uberhaupt winnen, is ook lang geledenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:15 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ze wat ervaring opdoen bij het met 10 doelpunten verschil winnen van die shirtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |