Omdat het naar binnen kappen veel te voorspelbaar is. Zeker in een wedstrijd als deze moet je de ruimtes benutten en dat lukt niet als je elke keer alles naar binnen moet kappen.quote:
Handig, want die denkt als een spits dus heeft alle snode plannen zo door.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef Kiid het volgende:
Ahhh, daar is Dammers. De spits en nu als centrale verdediger
Misschien valt het meequote:Op donderdag 11 december 2014 22:31 schreef Muto het volgende:
Wel klote voor Kongolo met het oog op AZ en PSV...
Denk meer dat hij bedoelt dat Sevilla in de volgende ronde een kutploeg loot omdat ze tweede zijn geworden. Dit is tenminste hoe ik zijn zin interpreteer en daar moet je het maar mee doen .quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ploegen die je in de groepsfase bent tegen gekomen kan je niet loten.
Nieuwe inzichten opgedaan tijdens zn sabbatical denkquote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef Muto het volgende:
Terwijl Rutten toch zo'n coach is die altijd op safe speelt. Afgelopen weekend met twee middenvelders op de backpositie, nu een spits in de verdediging.
Dat is ook gewoon een misplaatst stereotype.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef Muto het volgende:
Terwijl Rutten toch zo'n coach is die altijd op safe speelt. Afgelopen weekend met twee middenvelders op de backpositie, nu een spits in de verdediging.
Wat een visie heeft die man. De jeugd trainers hebben het gewoon 10+ jaar verkeerd gezienquote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef Muto het volgende:
Je hebt gelijk, las niet goed.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk meer dat hij bedoelt dat Sevilla in de volgende ronde een kutploeg loot omdat ze tweede zijn geworden. Dit is tenminste hoe ik zijn zin interpreteer en daar moet je het maar mee doen .
Nou ja, ik kan me een seizoen herinneren dat hij bij Feyenoord - PSV Engelaar erin gooide voor een aanvaller (?) en dat het daarna helemaal fout ging.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon een misplaatst stereotype.
Het gaat misschien net ietsjes beter, maar hij is natuurlijk simpelweg nog steeds in klotevorm. Ben je gek als je hem op een positie neerplemp waar iemand wel staat te presteren. Daarnaast heeft hij het vorig jaar op links gewoon heel goed gedaan, dus ik zie ook sowieso geen reden om hem te verplaatsen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat het naar binnen kappen veel te voorspelbaar is. Zeker in een wedstrijd als deze moet je de ruimtes benutten en dat lukt niet als je elke keer alles naar binnen moet kappen.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me een seizoen herinneren dat hij bij Feyenoord - PSV Engelaar erin gooide voor een aanvaller (?) en dat het daarna helemaal fout ging.
Spitsen hebben we niet nodig, en centrale verdedigers wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:38 schreef Kiid het volgende:
Toch vind ik het niet kunnen dat al die talenten worden misbruikt op posities waar ze niet horen en nooit gespeeld hebben. Wat is er op tegen om Dammers gewoon in de spits te zeggen? We hebben er geen Messi of Ronaldo lopen momenteel. Of Pelle natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |