Hoop het ooit te mogen meemaken. Echt waarquote:Op donderdag 11 december 2014 22:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Gast, Lexie heeft tegenwoordig passjes waar Xavi jaloers op is. Immers is echt veel gegroeid in zn tijd onder Feyenoord, mooi om te zien
Ik kan me er eentje herinneren. Tegen Excelsior in een vriendschappelijk potje. Toen deed hij alsof hij de winnende in de CL-finale had gemaakt.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zal na de wedstrijd eens zoeken. Hij had er toen volgens mij wel een paar goed ingelegd.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kan me er eentje herinneren. Tegen Excelsior in een vriendschappelijk potje. Toen deed hij alsof hij de winnende in de CL-finale had gemaakt.
Is sfeerverhogendquote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Dekatria het volgende:
Dat constante geram op die trommels
dufuq manquote:Op donderdag 11 december 2014 21:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dammers zit op de bank als centrale verdediger las ik. Hij is een spits, maar wordt tegenwoordig in de jeugd ook als CV gebruikt.twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 11-12-2014 om 20:21:58Feyenoord is placing Dammers at a defensive spot in their reserves line-up. He is a striker, but plays as centre back in the U21 team. reageer retweet
Hoeveel minuten heeft hij de afgelopen 2,5 jaar op 10 gemaakt?quote:
Idd.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:25 schreef Cara het volgende:
laat die supporters alsjeblieft niets achterlijks doen
Er is nog niks gebeurd tot nu toe man. Komt wel goedquote:Op donderdag 11 december 2014 22:25 schreef Cara het volgende:
Bij jou is het glas altijd half leeg hè?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heeft hij de afgelopen 2,5 jaar op 10 gemaakt?
Hem half zetten kan dan nog wel, maar LB slaat natuurlijk nergens op.
Net zo min als Karsdorp nog even om gaan scholen tot RB.
Meest achterlijke ooit inderdaad. Heel zijn leven 10 en het is al erg genoeg dat Vilhena zo lang op CM heeft moeten spelen, maar fullback slaat alles. En dat geklaag op die jongen, hij is 19 jaar oud en krijgt niet het vertrouwen die hij nodig heeft. Aan de andere kant zijn er weer mensen die hand en tand mensen zoals Immers/Kazim verdedigen. Gek is datquote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoeveel minuten heeft hij de afgelopen 2,5 jaar op 10 gemaakt?
Hem half zetten kan dan nog wel, maar LB slaat natuurlijk nergens op.
Net zo min als Karsdorp nog even om gaan scholen tot RB.
Ziet er niet bepaald naar uit toch? Of mis ik wat?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:25 schreef Cara het volgende:
Er staat me er eentje bij uit de periode dat hij nog niet zo'n gevestigde naam was en de bal zo ongeveer dóór het net schoot vanaf een meter of 20. Geen idee of dat die tegen Excelsior is geweest. Het heeft bij mij in ieder geval het beeld van Vilhena als potentiële vrijetrappenkoningquote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik kan me er eentje herinneren. Tegen Excelsior in een vriendschappelijk potje. Toen deed hij alsof hij de winnende in de CL-finale had gemaakt.
In Kongolo had ik alle vertrouwen, maar van Beek heeft mij echt verrast. Vermeer ook overigens.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ziet er niet bepaald naar uit toch? Of mis ik wat?
De Kong en van Beek lopen weer als bazen te verdedigen trouwens.
Zul je zien dat Sevilla een of ander mongolenelftal loot.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:25 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat het qua tegenstander amper uitmaakt of je geplaatst bent.
Sevilla kan niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Zul je zien dat Sevilla een of ander mongolenelftal loot.
Maar goed, +2 ton extra.
Want?quote:
Denk dat Feyenoord blij moet zijn dat het wat punten pakt waardoor je wat gunstigere vCL/EL-lotingen treft.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:25 schreef Slobeend het volgende:
Jammer dat het qua tegenstander amper uitmaakt of je geplaatst bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |