SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
@sylvesterr was jij al volwassen toen je werd geboren
Ja, jij niet dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
Hij werd zo geboren:quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
De stropdas heb ik wel meteen weggedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
Hij doet alsof hij met een stropdas eruit is gekomen tho.
Het kan misschien waar zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
Hij doet alsof hij met een stropdas eruit is gekomen tho.
Hij kreeg een fakeborst als baby waar nespresso uit kwam :cquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
*proest*quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het kan misschien waar zijn![]()
Hij maakte toen al die adultjokes
Is al 10 jaar oud hehehe. Toen was jij 4 ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:04 schreef Crip het volgende:
HHHHHHHHHHHH, Tering Che, wist niet eens 's wat het was en ik ben de jongste hier.
Warm, erg warm.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij kreeg een fakeborst als baby waar nespresso uit kwam :c
Mag ook niet bij onsquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo een luxe kist krijgen.
Stilllllllllllllll, huehueheuheueh.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is al 10 jaar oud hehehe. Toen was jij 4 ofzo
---quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo een luxe kist krijgen.
Hi Hater:quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij mag niet praten met je kerstboom.
Dit was zijn eerste jokequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het kan misschien waar zijn![]()
Hij maakte toen al die adultjokes
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit was zijn eerste joke
[ afbeelding ]s
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit was zijn eerste joke
[ afbeelding ]s
Ik riep ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word zo schijtziek van alle mensen die hard HET MAG NIET BIJ ONS roepen.
Nee hoor, mijn beste joke tot nu toe:quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit was zijn eerste joke
[ afbeelding ]s
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn beste joke tot nu toe:
3 jaar lang geen woord gesproken. Ouders, familie en zorgverleners die hun uiterste best deden om mij weer aan het praten te krijgen.Wat ben ik toen verwend zeg.
Op een dag kwam ik thuis: "hoi papa"
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn beste joke tot nu toe:
3 jaar lang geen woord gesproken. Ouders, familie en zorgverleners die hun uiterste best deden om mij weer aan het praten te krijgen.Wat ben ik toen verwend zeg.
Op een dag kwam ik thuis: "hoi papa"
Bijna vergelijkbaar met Lloyd van Dumb and Dumber To.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi hem eens op de grond?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn laptop is superheet, help wat kan ik hier tegen doen.
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
Zorg voor een minder sexy hoesje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In de koelkastquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
Gooi er water overheenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
gooi jezelf op de grondquote:
watquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zorg voor een minder sexy hoesje.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bijna vergelijkbaar met Lloyd van Dumb and Dumber To.zeg dan ook geen joke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb hetzelfde gedaan trouwens. 1 jaar, also no joke."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Verwijder system32 uit de Windows mapquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
verwijder jou uit mijn levenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Verwijder system32 uit de Windows map
Idd, heeft de mijne goed geholpen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Verwijder system32 uit de Windows map
en dan aan mij zeggen dat ik me afgeef op anderen. Pot ketel dit dat zwart.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verwijder jou uit mijn leven
wat? wanneer heb ik dat gezegdquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
en dan aan mij zeggen dat ik me afgeef op anderen. Pot ketel dit dat zwart.
Waarom zo serieus?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zeg dan ook geen joke.
ik heb hetzelfde gedaan trouwens. 1 jaar, also no joke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitchpleasequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lukt je niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zo serieus?
Ik had vanaf m'n derde tot m'n zesde last van mutisme. Wonder boven wonder had ik nauwelijks een taalachterstand (wat betreft de Nederlandse taal).Memo ZwijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trakteer mij op lunch en ik zal je helpen met je laptopquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Trakteer mij op lunch en ik zal je helpen met je laptop
Nee man, je bent gewoon een Turk, dat verklaart allesquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom zo serieus?
Ik had vanaf m'n derde tot m'n zesde last van mutisme. Wonder boven wonder had ik nauwelijks een taalachterstand (wat betreft de Nederlandse taal).
Je gaat echt te veel met kaasjes om.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik weet precies wat er aan de hand mee is.
Nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gaat echt te veel met kaasjes om.
hoe weet jij wat er precies mee aan de hand isquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik weet precies wat er aan de hand mee is.
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Normaal maken allochtonen ruzie om per se te betalen. Bij die twee zal dat andersom zijn
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Normaal maken allochtonen ruzie om per se te betalen. Bij die twee zal dat andersom zijn
Ervaring.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe weet jij wat er precies mee aan de hand is
Ik snap dat welquote:[..]waarom haat je me zo jan
Zullen we geld inzamelen voor de eerste date van die twee tortelduifjes?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat wil xaban vast wel doenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zullen we geld inzamelen voor de eerste date van die twee tortelduifjes?
We hebben ruzie, daarom gaan we niet met elkaar uit en niet omdat iemand gierig is à doos.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanwaar dan je gierigheid? Kom je uit Kayseri? Of ben je eigenlijk joods?
Waarom hebben jullie ruzie dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We hebben ruzie, daarom gaan we niet met elkaar uit en niet omdat iemand gierig is à doos.
Hebben jullie ruzie? Waarom dan? Goh, ben je zo geërgerd dat je mij doos noemt?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We hebben ruzie, daarom gaan we niet met elkaar uit en niet omdat iemand gierig is à doos.
Mensen uit Kayseri zijn over het algemeen best gierig ja.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mensen uit Kayseri zijn over het algemeen best gierig ja.Tijdje terug vertelde zo'n gast uit Kayseri nog hoe hij een fles water mee het vliegtuig in kreeg:
Op Düsseldorf International moet je bij de eerste security checkpoint je fles water inleveren, of de flesdop. Wat heeft ie gedaan? Hij heeft de flesdop ingeleverd, en enkele meters verderop heeft ie een andere flesdop uit z'n tas gepakt en op de fles gedraaid...![]()
Dat is eigenlijk best wel creatief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mensen uit Kayseri zijn over het algemeen best gierig ja.Tijdje terug vertelde zo'n gast uit Kayseri nog hoe hij een fles water mee het vliegtuig in kreeg:
Op Düsseldorf International moet je bij de eerste security checkpoint je fles water inleveren, of de flesdop. Wat heeft ie gedaan? Hij heeft de flesdop ingeleverd, en enkele meters verderop heeft ie een andere flesdop uit z'n tas gepakt en op de fles gedraaid...![]()
quote:
Dat ligt ingewikkeld en jij, Stimi bent gewoon een doosquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hebben jullie ruzie? Waarom dan? Goh, ben je zo geërgerd dat je mij doos noemt?
WIl je het dan goedmaken met haar? Gezien je haar constant blijft toespreken en benaderen?
Goh. Hebben jullie elkaar al wel gemeet dan? Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel creatief.
[..]
[..]
Dat ligt ingewikkeld en jij Stimi bent gewoon een doos
Nee, niet. Maar het is nu al ingewikkeldquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Hebben jullie elkaar al wel gemeet dan? Dat wist ik niet
Oke, wat Che dus zei. Een groep 8 ruzie dit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, niet. Maar het is nu al ingewikkeld#fuckmylife
Ruzie zal wel over de belminuten gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, wat Che dus zei. Een groep 8 ruzie dit.
Ga elkaar meeten, dat kan bepaalde ruzies anders marken.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef Landysh het volgende:
Is moleskin fijn ja? Ik ga naar jaren weer een agenda proberen te gebruiken maar ben totaal niet thuis in de agenda wereld.
Hahahahahhaquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ruzie zal wel over de belminuten gaan.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Kuffar zonder -s is al meervoud.
#durftecorrigeren
mn zorgverzekering is er net af.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
OF SORRRRYYY MIJN STUDIEFINANCIERING IS ER NEIT
Ik heb weer drama uit niets gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
OF JA IK HEB BIOSTICKET BETAALD. JIJ MAG DE COLA BETALEN. EN GEZIEN JE DAT TOCH BETAALD WIL IK EIGK OOK WEL POPCORN. WANT JIJ BETAALT TOCH. HIHIHIHI
Waarom dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb weer drama uit niets gemaakt
Zei die dat tegen jou, ja? die ex dan héquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
OF HEY, JA SORRY, MAAR IK HEB DE BENZINE BETAALD. JIJ MAG HET PARKEERKAARTJE BETALEN.
Dacht dat alleen vrouwen (met PMS) dit dedenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb weer drama uit niets gemaakt
IK ZIE MIJN VOORMALIG BFF voor me. Die varken dacht dit, zei dit weleens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stim je hoeft je grappen niet uit te schreeuwen.
hahahaaha watquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IK ZIE MIJN VOORMALIG BFF voor me. Die varken dacht dit, zei dit weleens.
JA HALLO WE ZIJN MET MIJN LEASE AUTO NAAR EINDHOVEN GEREDEN MET MIJN TANKPAS DUS MOGEN JULLIE MIJN ETEN BETALEN.
Die heb je altijd. Of bij jas aandoen, superlangzaam portemonnee pakken of jou voor laten gaan. Tfoe.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IK ZIE MIJN VOORMALIG BFF voor me. Die varken dacht dit, zei dit weleens.
JA HALLO WE ZIJN MET MIJN LEASE AUTO NAAR EINDHOVEN GEREDEN MET MIJN TANKPAS DUS MOGEN JULLIE MIJN ETEN BETALEN.
Hey Che ben je ook Jood?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef Che_ het volgende:
Sylvesterrr goed idee eigenlijk. Ik wil ¤2,95 voorschieten op voorwaarde dat ik ¤3 terug krijg van ze.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die heb je altijd. Of bij jas aandoen, superlangzaam portemonnee pakken of jou voor laten gaan. Tfoe.
Dat is eigenlijk best joods van je...quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef Che_ het volgende:
Sylvesterrr goed idee eigenlijk. Ik wil ¤2,95 voorschieten op voorwaarde dat ik ¤3 terug krijg van ze.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik weet leuke liedjesreeks voor je.. R Kelly - Stuck in the closet part 1 tot... 30 ofzo gaat ie :$
Intens genot
Exact mijn gedachte toen ik de post van JP las.quote:
Dat dacht je.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die heb je altijd. Of bij jas aandoen, superlangzaam portemonnee pakken of jou voor laten gaan. Tfoe.
Vaak wordt voor mij betaaldquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Daarom ga ik altijd naar Vapiano met zulk lui. Iedereen betaalt wat ie heeft besteld met eigen bestelpas.
Eenmaal binnen pak ik alle pasjes af.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Daarom ga ik altijd naar Vapiano met zulk lui. Iedereen betaalt wat ie heeft besteld met eigen bestelpas.
Heb je niet in utrecht zie ik. Ziet er best lekker uitquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Een echte gentleman laat de vrouw niet betalen. Een echte lady maakt wel aanstalten om te gaan betalen.
Waar ligt/staat hij op?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
Eigenlijk ben jij gewoon die vriendin.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vaak wordt voor mij betaaldVooral met vriendinnen schaam ik me dan. Omdat wij vaak afspreken op momenten dat ik blut ben. Misschien betalen ze dan wel ook daarom.
Nee pannekoek niet dat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je niet in utrecht zie ik. Ziet er best lekker uit
[..]
Dit
Na het etenquote:
Echte reeks is ook waar genot om te luisteren, KB back me up on this one..quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Exact mijn gedachte toen ik de post van JP las.
"So I pull out my gun!!!!"
Nee. Ik had toen ook niet door wat voor mongool zij was. Dat heb ik nu door. Nu ik met andere vriendinnen van haar spreekquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij gewoon die vriendin.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Na het eten
Mathemaat: aan de hand van deze formule en volgens mijn berekening betalen we ieder zoveel. Hierbij heb ik hoger wiskunde toegepast
Kb: ik ben portemonnee vergeten haha
mathemaat: haha ik ook
Kb: ik ga ff een frisse lucht nemen, brb
Vrouwen die het 'gewoon' vinden dat de man betaalt haat ik gewoon. Ik betaal wel graag, daar niet van.quote:
Bizar hoe je later pas dingen ziet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik had toen ook niet door wat voor mongool zij was. Dat heb ik nu door. Nu ik met andere vriendinnen van haar spreek
Als het niets anders kan dan oke, maar ik kan dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee pannekoek niet dat.
Een echte heer betaalt de eerste paar keer. Daarna betaalt de chick ook gewoon.
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Na het eten
Mathemaat: aan de hand van deze formule en volgens mijn berekening betalen we ieder zoveel. Hierbij heb ik hoger wiskunde toegepast
Kb: ik ben portemonnee vergeten haha
Kb: ik ga ff een frisse lucht nemen, brb
Dat maakt jou dus een opperrabbijn?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best joods van je...
Heb 'm al gehoord en gezien hoor. Is toch al meer dan tien jaar oud ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Echte reeks is ook waar genot om te luisteren, KB back me up on this one..
Kijk zie je, Weissman steunt mijquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:53 schreef Weissman het volgende:
Ik zie niet waarom je voor een vrouw MOET betalen? En al helemaal als je die gene niet zo goed kent.
Om in d'r broekje te komen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:53 schreef Weissman het volgende:
Ik zie niet waarom je voor een vrouw MOET betalen? En al helemaal als je die gene niet zo goed kent.
Precies dit. Laat tenminste de intentie zienquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vrouwen die het 'gewoon' vinden dat de man betaalt haat ik gewoon. Ik betaal wel graag, daar niet van.Maar goed, dat soort vrouwen heb ik na één etentje wel door.
mn bureauquote:
echt genialiteit, gewoon ook echt een stuk of 15 filmpjes, werd steeds bizarrer en bizarrerfrrdrquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb 'm al gehoord en gezien hoor. Is toch al meer dan tien jaar oud ofzo?
Wat een nep-Turk ben jij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:53 schreef Weissman het volgende:
Weissman heeft veel vriendinnen. Wij spreken hier over één.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kijk zie je, Weissman steunt mij
Zo gierig, als jij, ben ik dan weer niet, dat ik meer geld van andere mensen verwacht.quote:
We praten hier over Mathemaat. Of kom je nu op voor je Mathemaatje?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me niet aangesproken in deze aantijgingen, ik betaal zo vaak en laat echt niet elke keer mensen mij trakteren.Bitches hier.
Oh je telt het?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me niet aangesproken in deze aantijgingen, ik betaal zo vaak en laat echt niet elke keer mensen mij trakteren.Bitches hier.
Ik zou je gelijk gegeven hebben als ik alleen voor vrouwen betaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Om in d'r broekje te komen waarschijnlijk.
Nee lijkt net of jullie over mij aan het klagen zijn dat ik zgn altijd mensen laat betalen voor mequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We praten hier over Mathemaat. Of kom je nu op voor je Mathemaatje?
Che is gul.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zo gierig, als jij, ben ik dan weer niet, dat ik meer geld van andere mensen verwacht.
Hetzelfde hier. Maar waarom zou je ook aangesproken voelen door deze mensen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ging over Mathemaat. Grappig dat jij je aangesproken voelt hoor gekkerd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee lijkt net of jullie over mij aan het klagen zijn dat ik zgn altijd mensen laat betalen voor medat is dus niet zo.
Wat dacht je van Nederlanders die dat doen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word zo schijtziek van alle mensen die hard HET MAG NIET BIJ ONS roepen.
Ik zeg niet dat je het absoluut niet moet doen. Snap alleen niet waarom er zo'n taboe op rust.quote:
Als dat je sterkste kaart is die je kan spelen kan je net zo goed naar de hoeren gaanquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Deuce92 het volgende:
Om in d'r broekje te komen waarschijnlijk.
Neger pleasequote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
Weissman heeft veel vriendinnen. Wij spreken hier over één.
En als goedmakertje de lady de volgende keer het drankje (thee/koffie/wijn) laten betalen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Precies dit. Laat tenminste de intentie zien
Ow jaaaaaaaaaaaaa.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nederlanders die dat doen?
'HEY DAT MAG JIJ NIET'
Bitch, please.
Weetniet, ben bezig met allerlei dingen en las paar posts dus toen dacht ik huhquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ging over Mathemaat. Grappig dat jij je aangesproken voelt hoor gekkerd.
Een grap vergelijken met jouw gierigheid irl.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zo gierig, als jij, ben ik dan weer niet, dat ik meer geld van andere mensen verwacht.
vooral ramadan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nederlanders die dat doen?
'HEY DAT MAG JIJ NIET'
Bitch, please.
Maar jullie hebben dus ruzie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weetniet, ben bezig met allerlei dingen en las paar posts dus toen dacht ik huh
Je moet ook gewoon niet op che of stim ingaan, dat snap je toch al?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weetniet, ben bezig met allerlei dingen en las paar posts dus toen dacht ik huh
Ik kom aan je prive en geef toe dat je genoeg etentjes voor me.betaald hebt en zelfs iPod classic voor mn verjaardagquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee lijkt net of jullie over mij aan het klagen zijn dat ik zgn altijd mensen laat betalen voor medat is dus niet zo.
Toeteren om te demonstreren tegen dat Turkse elftal zeker?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Neger pleaseik toeter trouw elke keer als het Turkse elftal moet voetballen.
Ik zou zeggen : "nee ik steun en respecteer je beslissingen"quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En als goedmakertje de lady de volgende keer het drankje (thee/koffie/wijn) laten betalen.![]()
"Je wordt zeker boos als ik nu m'n portemonnee pak hè?"
Ja hè, zelfs haar achtergrond is weg nu.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
Net gekeken op Bortes site.
Borte wat ben je lui.
Ga je nu al bepalen wat ze wel en niet mag doen? Nu al? Je hebt haar nog niet eens gemeet man?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon niet op che of stim ingaan, dat snap je toch al?
Ahwww (oh is het awwwh?). Ze is best liefquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kom aan je prive en geef toe dat je genoeg etentjes voor me.betaald hebt en zelfs iPod classic voor mn verjaardag<3
Deze vrouw ik zweer
Nog beter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen : "nee ik steun en respecteer je beslissingen"
Ik ben gewoon niet zo van jou eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef Stimorol- het volgende:
nu al bepalen wat ze wel en niet mag doen? Nu al? Je hebt haar nog niet eens gemeet man?
Jij was toch niet zo van de niet-sunnis trouwens?
Is dat zo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kom aan je prive en geef toe dat je genoeg etentjes voor me.betaald hebt en zelfs iPod classic voor mn verjaardag<3
Deze vrouw ik zweer
Waarom reageer je dan altijd op mij en kun je niet overgaan op wat Sylvesterrr doet? Bevalt mij prima. En hem ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon niet zo van jou eigenlijk.
Zo van, wat ben jij toch een geëmancipeerd en vrijgevochten vrouwquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nog beter.
Ik probeer de lady nog een goed gevoel te geven door haar ook een keer te laten betalen.
Idd niet doen. Je moet betalen per reactie namelijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon niet op che of stim ingaan, dat snap je toch al?
Verbaast het je?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:01 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een Nlse manier van reageren trouwens!
Hoor je het vaker?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:01 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een Nlse manier van reageren trouwens!
Mwah dan heb ik vooral last van de vraag 'mag je ook geen water?'quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
vooral ramadan?
"Moet jij niet vasten?"
"Mag dat wel?"
Eergisteren nog:quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:01 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zo van, wat ben jij toch een geëmancipeerd en vrijgevochten vrouw
Advies?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
Wat lever je als beroepsproduct in als de onderneming iets wil weten en jij daar antwoord op gaat geven met behulp van onderzoeken en zo? Weet niet hoe ik dat moet benoemen.
dat is toch je algehele scriptie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
Wat lever je als beroepsproduct in als de onderneming iets wil weten en jij daar antwoord op gaat geven met behulp van onderzoeken en zo? Weet niet hoe ik dat moet benoemen.
Ik moet ¤ 1 per reactie doneren aan het Rode Kruis.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Idd niet doen. Je moet betalen per reactie namelijk
Zo is mijn moeder ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat zei ze? Neejoh ga je gang?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eergisteren nog:
de dame stond al bij de kassa met haar bankpas in de hand. Ik had haar beloofd dat ze de volgende keer mocht betalen.Dus ik zei voor de grap: "je vindt het vast niet fijn als ik nu m'n portemonnee zou pakken hè?
"
Docent vraagt:quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
dat is toch je algehele scriptie.
Ik had ook zo'n vriendin, heb het ook lekker goedgemaakt met haarquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:04 schreef Landysh het volgende:
Over gierige vriendinnen, ik heb ook een tijd gehad dat ik gewoon blut was en een vriendin ALTIJD voor mij betaalde. Maar heb het later wel dubbel en dwars goedgemaakt met haar.
Vrij vertaald: "ik sla je als je betaalt."quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat zei ze? Neejoh ga je gang?
Vertel, wat is er toen gebeurd?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga niet zo met Nederlanders om dus niet heel erg vaak gelukkig.
Betalingsregeling treffen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik moet ¤ 1 per reactie doneren aan het Rode Kruis.Ik denk dat ik binnenkort even ¤ 10 ga doneren, want ik begin afkickverschijnselen te krijgen.
Aferin.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n vriendin, heb het ook lekker goedgemaakt met haar![]()
#deucetelly
Nee die vriendin van jou is gew een bitch, beetje duur lopen doen omdat haar vriend betaaltquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Landysh het volgende:
Mathemaat, heb je ooit een vriendin uit Limburg gehad?
Een vriendin van mij had zo'n gierig vriendje, niet normaal. Gingen ze ergens doner eten, zegt ze 'ik heb dorst', zegt hij 'we halen dadelijk wel wat in de supermarkt, daar is goedkoper'.
OF.
'Ik heb honger', zegt die 'wanneer je thuis bent kun je eten'.
Dit was bijna 10 jaar geleden en we hebben het er nog over.
Wat is datgene wat je achterlaat. Wat ga je ze geven, waar kunnen zij mee verder, wat heb je eigenlijk voor ze gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Docent vraagt:
• Wat is het resultaat als het klaar is? Welk beroepsproduct levert de afstudeeropdracht op? (bijvoorbeeld een advies, implementatieplan, aanbevelingen, etc.).
Nee en zo ben ik niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Landysh het volgende:
Een vriendin van mij had zo'n gierig vriendje, niet normaal. Gingen ze ergens doner eten, zegt ze 'ik heb dorst', zegt hij 'we halen dadelijk wel wat in de supermarkt, daar is goedkoper'.
OF.
En wat deed ze toen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vrij vertaald: "ik sla je als je betaalt."
Ik heb niet betaald.quote:
"Duur lopen doen?" Je doet alsof ze langs een Michelin restaurant liep toen ze het zei.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee die vriendin van jou is gew een bitch, beetje duur lopen doen omdat haar vriend betaalt
Heeequote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee die vriendin van jou is gew een bitch, beetje duur lopen doen omdat haar vriend betaalt
alleen als ik cadeautjes terug krijg natuurloijk xdquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is dat zo?
KB? Daten? Koop wat cadeautjes voor me, en na een maand maken we het weer uit.
Nee nee, je keert dividend uitquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Rentevrij hè? Rente is immers haram.
Zij willen weten of een bepaalde investering in het personeel, dus op het gebied van HRM rendement oplevert. Dus verdienen zij die investering terug? Door middel van literatuur ga ik dat dan theoretisch onderbouwen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat is datgene wat je achterlaat. Wat ga je ze geven, waar kunnen zij mee verder, wat heb je eigenlijk voor ze gedaan.
ben ik gierig?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
Maar ff serieus: gierigheid is één van de lelijkste eigenschappen. En ik moet zeggen dat die opvallend vaak bij verkaasden te zien is over het algemeen.
Jij bent de uitzondering sylvesterrr. Of stiekem ben je helemaal niet verkaasd![]()
Heb jij trouwens Arcadia nog die 100 euro betaald?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb niet betaald.Ik had haar de vorige keer immers beloofd dat ze de volgende keer (deze keer dus) mocht betalen.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
Maar ff serieus: gierigheid is één van de lelijkste eigenschappen. En ik moet zeggen dat die opvallend vaak bij verkaasden te zien is over het algemeen.
Jij bent de uitzondering sylvesterrr. Of stiekem ben je helemaal niet verkaasd![]()
In het verleden gedaan, vanaf januari ga ik ook weer beginnen. Is wel chill, als je je ego in de kleedkamer achterlaat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef Montelly het volgende:
Hey wie doet hier aan yoga? ik wil een keer yoga gaan doen, miss met zon groepsles
¤ 200 zelfsquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heb jij trouwens Arcadia nog die 100 euro betaald?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef Montelly het volgende:
Hey wie doet hier aan yoga? ik wil een keer yoga gaan doen, miss met zon groepsles
Is gew fitre toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
En Arcadia heeft dat ook echt aangenomenWow.
Dit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:13 schreef Stimorol- het volgende:
En Arcadia heeft dat ook echt aangenomenWow.
Er is natuurlijk wel een grens tussen gierig zijn en verstandig met je geld omgaan/niet lukraak uitgeven, die soms nog weleens over het hoofd gezien wordtquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:10 schreef Che_ het volgende:
Sylvesterrr loofde een prijs uit, als je voor een jaar met fok zou stoppen.quote:
Je vergist je denk ik. Wij hebben het daar niet over. Wij hebben het over zaken als nooit voor een ander willen betalen, altijd je eigen deel willen betalen, iemand 50 cent terugvragen van 3 jaar geleden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een grens tussen gierig zijn en verstandig met je geld omgaan/niet lukraak uitgeven, die soms nog weleens over het hoofd gezien wordt
Een escort voor dima huren, telt dat ook als goed doel?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:15 schreef sylvesterrr het volgende:
Dat geld heeft hij overigens volledig gedoneerd aan een goed doel.
Je nam cheesecakes mee dus neequote:
Laten we donderdag een biosje doen dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je nam cheesecakes mee dus nee. Maar ja 1x meeten is te weinig om te kunnen zeggen dus moeten nog paar keer afspreken?
#AGame
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
In het verleden gedaan, vanaf januari ga ik ook weer beginnen. Is wel chill, als je je ego in de kleedkamer achterlaat.
Ik wil het echt een keer gaan doen, ook al is het voor de ervaringquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik paar keer gedaan, moet het echt eens oppakken. Vind het echt leuk.
Sorry, maar geld uitloven voor zo'n onbenulligheid is ook onzin.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Sylvesterrr loofde een prijs uit, als je voor een jaar met fok zou stoppen.
Je kijkt te veel pornofilms, broederquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Ik wil het echt een keer gaan doen, ook al is het voor de ervaringBen zo log als wat, veel #musclesfrombrussels.
Mag je zelf je plekje uitzoeken in de zaal?![]()
Precies waar ik aan dacht toen ik dat las.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n vriendin, heb het ook lekker goedgemaakt met haar![]()
#deucetelly
Ja, en als je anderen het gevoel wil geven dat je een creep bent moet je vooral achter in de zaal gaan staanquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:17 schreef Montelly het volgende:
Ja, je mag zelf weten waar je gaat zittenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Ik wil het echt een keer gaan doen, ook al is het voor de ervaringBen zo log als wat, veel #musclesfrombrussels.
Zijn zij ouder dan jij? Of waren ze 10 jaar geleden ook 14?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:07 schreef Landysh het volgende:
OF.
Lenige milfjes hosselen zeker?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:11 schreef Montelly het volgende:
Nou, ik heb ooit toen ik in de brugklas was 15 cent teruggevraagd van een meisje, omdat haar houding mij niet beviel. Geld lenen en doen alsof het niet belangrijk was om iemands rechten terug te geven. Ze bespotte mij dat ik gierig was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vergist je denk ik. Wij hebben het daar niet over. Wij hebben het over zaken als nooit voor een ander willen betalen, altijd je eigen deel willen betalen, iemand 50 cent terugvragen van 3 jaar geleden.
Dat soort benulligheden.
ben jyj oowk so lenig dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik paar keer gedaan, moet het echt eens oppakken. Vind het echt leuk.
Why? Leuk toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, maar geld uitloven voor zo'n onbenulligheid is ook onzin.
we gaan kijken tot die tijd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laten we donderdag een biosje doen dan.
Jij betaalt natuurlijk.
Het gaat om de eer zeker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit toen ik in de brugklas was 15 cent teruggevraagd van een meisje, omdat haar houding mij niet beviel. Geld lenen en doen alsof het niet belangrijk was om iemands rechten terug te geven. Ze bespotte mij dat ik gierig was.
Ik heb nog later mijn subboekje voor Nederlands geleend aan haar, omdat zij op dat moment één nodig had. Toen ik dat boekje later terugvroeg, deed ze alsof dat boekje nooit had bestaan. Zij bestal mij
Ik ga overal mee naar toe met jou.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
we gaan kijken tot die tijd.
Pathe arena dan
Bijna 10 jaar geleden. Volgens mij zaten we in de derde of vierde. Dus 15/16.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zijn zij ouder dan jij? Of waren ze 10 jaar geleden ook 14?
Oké dat zijn wel hatelijke trieste eigenschappen ja wat echt alleen als gierig bestempeld kan worden :$quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je vergist je denk ik. Wij hebben het daar niet over. Wij hebben het over zaken als nooit voor een ander willen betalen, altijd je eigen deel willen betalen, iemand 50 cent terugvragen van 3 jaar geleden.
Dat soort benulligheden.
Zo jong al zo gierig... Of juist zo jong al financiëel verantwoord.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Bijna 10 jaar geleden. Volgens mij zaten we in de derde of vierde. Dus 15/16.
ik en jan komen ook naar pathe arena, dubbeldaten alles keileukquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga overal mee naar toe met jou.
not sure if serious..quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit toen ik in de brugklas was 15 cent teruggevraagd
Jan en ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik en jan komen ook naar pathe arena, dubbeldaten alles keileuk
Als jullie de popcorn betalen, betaal ik het parkeerkaartje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat jij zei heeft meer met zuinigheid te maken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oké dat zijn wel hatelijke trieste eigenschappen ja wat echt alleen als gierig bestempeld kan worden :$
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kijkt te veel pornofilms, broeder
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, en als je anderen het gevoel wil geven dat je een creep bent moet je vooral achter in de zaal gaan staan
mooi, ik hou van kijken en bekeken worden, zal dus ergens in het midden worden denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, je mag zelf weten waar je gaat zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Gezelligquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaan naar Euroscoop Tilburg; parkeren is daar 1 euro, hoe lang je er ook staat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als jullie de popcorn betalen, betaal ik het parkeerkaartje.
Is me te ver. Rare mensen daar joh. Met accent en zo.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gaan naar Euroscoop Tilburg; parkeren is daar 1 euro, hoe lang je er ook staat.
In de islam hebben schuldeisers alle recht. Van een persoon lenen is, is tegen hem verantwoorden in de hiernamaals. En dan tellen alle mosterdzaadjes mee.quote:
Zeg wat wil jij hiermee insinueren? Ik stelde gewoon een onschuldige vraag, en jij lijkt dat hier opeens te vervormen in iets seksueels.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, wanneer wil je mijn lenigheid uittesten dan?
Stuur ze gelijk door naar Rusland:quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gaan naar Euroscoop Tilburg; parkeren is daar 1 euro, hoe lang je er ook staat.
Kan ik dan wel mn treinkaartje declareren bij je ? En 25 cent voor het slijten.van mn schoenzool per 500 meter lopenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als jullie de popcorn betalen, betaal ik het parkeerkaartje.
Gast. In de Islam staat vrijgevigheid, gulheid ook erg hoog in de vaandel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
In de islam hebben schuldeisers alle recht. Van een persoon lenen is, is tegen hem verantwoorden in de hiernamaals. En dan tellen alle mosterdzaadjes mee.
Ja en daar kun jij niet op beroepen, als de andere het niet zo ziet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gast. In de Islam staat vrijgevigheid, gulheid ook erg hoog in de vaandel.
Ik weet niet of ik nu moeite moet doen om te reageren op jouw gezeik en het betrekken van de islam bij jouw onzinnigheden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja en daar kun jij niet op beroepen, als de andere het niet zo ziet.
Heb jij (Turkse) vrienden?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
In de islam hebben schuldeisers alle recht. Van een persoon lenen is, is tegen hem verantwoorden in de hiernamaals. En dan tellen alle mosterdzaadjes mee.
Verwacht ook niks, ik wil gewoon wat leniger worden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:27 schreef Weissman het volgende:
Montelly, je gaat vooral voor schut staanno offense, verwacht er de eerste 10x niks van
In m'n schoolperiode heb ik ook vaak een euro of twee, of meer geleend aan "vrienden". Eigenlijk wel een goede test.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:20 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nou, ik heb ooit toen ik in de brugklas was 15 cent teruggevraagd van een meisje, omdat haar houding mij niet beviel. Geld lenen en doen alsof het niet belangrijk was om iemands rechten terug te geven. Ze bespotte mij dat ik gierig was.
Ik heb nog later mijn subboekje voor Nederlands geleend aan haar, omdat zij op dat moment één nodig had. Toen ik dat boekje later terugvroeg, deed ze alsof dat boekje nooit had bestaan. Zij bestal mij
haha ik was vandaag in eindhovenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Is me te ver. Rare mensen daar joh. Met accent en zo.
Vrouwen tegenwoordig. Wij zijn meer dan alleen vleesquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeg wat wil jij hiermee insinueren? Ik stelde gewoon een onschuldige vraag, en jij lijkt dat hier opeens te vervormen in iets seksueels.
Een echte vrouw neemt mij sowieso eerst mee uit eten.
Ik droom al dagen over de Mac.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:31 schreef Deuce92 het volgende:
's Avonds laat trainen en dan om half elf lekker langs de Mac. Echt genieten hoor dit.
Hey Borte.
Ik heb familieleden gezien die elkaar belast hebben met duizenden euro's. Beroepen op vrijgevigheid en mijn opa's houtschuur leegroven en nog veel ranzige shitquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In m'n schoolperiode heb ik ook vaak een euro of twee, of meer geleend aan "vrienden". Eigenlijk wel een goede test.
Met een paar euro weet je wie je kan vertrouwen.
Indruk maken of verkapte date?quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:31 schreef Unlabeled het volgende:
Over gierig- en gulheid gesproken... Ooit een mattie van de studie gehad die indruk probeerde te maken door mij uit eten te nemen naar een $$$$$$$$ restaurant. Aanbod afgeslagen. Grootste afknapper ooit.
HA, zeker een turk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:31 schreef Unlabeled het volgende:
Over gierig- en gulheid gesproken... Ooit een mattie van de studie gehad die indruk probeerde te maken door mij uit eten te nemen naar een $$$$$$$$ restaurant. Aanbod afgeslagen. Grootste afknapper ooit.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:32 schreef JanPiraat het volgende:
Ik heb nog een.vage herinnering dat ik een 'vriend' op de brugklas eens 7 euro had geleend en hij later opeens van niks wist en niet wilde teruggeven, waarop ik moest wenen
Je kunt niet plukken van een kale kip in het islamitisch bankieren of recht. Er is bijvoorbeeld zoiets als risicoverdeling en je mag mensen niet zomaar op straat zetten en dergelijke.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:26 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
De Mac is echt maar 400 m van mijn werk af of zo. Gelukkig ben ik vaak te moe om die 400 m om te fietsen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:31 schreef Deuce92 het volgende:
's Avonds laat trainen en dan om half elf lekker langs de Mac. Echt genieten hoor dit.
Hey Borte.
crossed my mind, echt zat in de auto "..zal ik doen of niet, zal ik doen of niet, denk aan je macros. denk aan je macros.."quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:31 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Borte.
Paar duizend euro vergelijken met het betalen van een broodje en drinken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb familieleden gezien die elkaar belast hebben met duizenden euro's. Beroepen op vrijgevigheid en mijn opa's houtschuur leegroven en nog veel ranzige shit![]()
Goeie. Helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
Je kunt niet plukken van een kale kip in het islamitisch bankieren of recht. Er is bijvoorbeeld zoiets als risicoverdeling en je mag mensen niet zomaar op straat zetten en dergelijke.
Ik heb tursu gegeten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wil yoghurtsoep eten, maar papa is beneden en dan zeurt hij weer over mijn gewicht.
Geld en familie gaan niet samen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb familieleden gezien die elkaar belast hebben met duizenden euro's. Beroepen op vrijgevigheid en mijn opa's houtschuur leegroven en nog veel ranzige shit![]()
Mensen die Gods woorden verkleinenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Paar duizend euro vergelijken met het betalen van een broodje en drinken.
Hij wilde uit de friendzone geloof ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Indruk maken of verkapte date?
Ja klopt.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:35 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zon craving nu![]()
Sorry, ik bedoelde gewoon een yogales samen volgen toch xxquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeg wat wil jij hiermee insinueren? Ik stelde gewoon een onschuldige vraag, en jij lijkt dat hier opeens te vervormen in iets seksueels.
Een echte vrouw neemt mij sowieso eerst mee uit eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |