SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
@sylvesterr was jij al volwassen toen je werd geboren
Ja, jij niet dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
Hij werd zo geboren:quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
De stropdas heb ik wel meteen weggedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
Hij doet alsof hij met een stropdas eruit is gekomen tho.
Het kan misschien waar zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,
Hij doet alsof hij met een stropdas eruit is gekomen tho.
Hij kreeg een fakeborst als baby waar nespresso uit kwam :cquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:05 schreef Che_ het volgende:
*proest*quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het kan misschien waar zijn![]()
Hij maakte toen al die adultjokes
Is al 10 jaar oud hehehe. Toen was jij 4 ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:04 schreef Crip het volgende:
HHHHHHHHHHHH, Tering Che, wist niet eens 's wat het was en ik ben de jongste hier.
Warm, erg warm.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hij kreeg een fakeborst als baby waar nespresso uit kwam :c
Mag ook niet bij onsquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo een luxe kist krijgen.
Stilllllllllllllll, huehueheuheueh.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is al 10 jaar oud hehehe. Toen was jij 4 ofzo
---quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zal nooit zo een luxe kist krijgen.
Hi Hater:quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij mag niet praten met je kerstboom.
Dit was zijn eerste jokequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het kan misschien waar zijn![]()
Hij maakte toen al die adultjokes
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit was zijn eerste joke
[ afbeelding ]s
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit was zijn eerste joke
[ afbeelding ]s
Ik riep ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word zo schijtziek van alle mensen die hard HET MAG NIET BIJ ONS roepen.
Nee hoor, mijn beste joke tot nu toe:quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit was zijn eerste joke
[ afbeelding ]s
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn beste joke tot nu toe:
3 jaar lang geen woord gesproken. Ouders, familie en zorgverleners die hun uiterste best deden om mij weer aan het praten te krijgen.Wat ben ik toen verwend zeg.
Op een dag kwam ik thuis: "hoi papa"
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn beste joke tot nu toe:
3 jaar lang geen woord gesproken. Ouders, familie en zorgverleners die hun uiterste best deden om mij weer aan het praten te krijgen.Wat ben ik toen verwend zeg.
Op een dag kwam ik thuis: "hoi papa"
Bijna vergelijkbaar met Lloyd van Dumb and Dumber To.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi hem eens op de grond?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn laptop is superheet, help wat kan ik hier tegen doen.
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
Zorg voor een minder sexy hoesje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In de koelkastquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
Gooi er water overheenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
gooi jezelf op de grondquote:
watquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zorg voor een minder sexy hoesje.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bijna vergelijkbaar met Lloyd van Dumb and Dumber To.zeg dan ook geen joke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb hetzelfde gedaan trouwens. 1 jaar, also no joke."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Verwijder system32 uit de Windows mapquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
verwijder jou uit mijn levenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Verwijder system32 uit de Windows map
Idd, heeft de mijne goed geholpen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Verwijder system32 uit de Windows map
en dan aan mij zeggen dat ik me afgeef op anderen. Pot ketel dit dat zwart.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verwijder jou uit mijn leven
wat? wanneer heb ik dat gezegdquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
en dan aan mij zeggen dat ik me afgeef op anderen. Pot ketel dit dat zwart.
Waarom zo serieus?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zeg dan ook geen joke.
ik heb hetzelfde gedaan trouwens. 1 jaar, also no joke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitchpleasequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lukt je niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zo serieus?
Ik had vanaf m'n derde tot m'n zesde last van mutisme. Wonder boven wonder had ik nauwelijks een taalachterstand (wat betreft de Nederlandse taal).Memo ZwijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trakteer mij op lunch en ik zal je helpen met je laptopquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Trakteer mij op lunch en ik zal je helpen met je laptop
Nee man, je bent gewoon een Turk, dat verklaart allesquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Waarom zo serieus?
Ik had vanaf m'n derde tot m'n zesde last van mutisme. Wonder boven wonder had ik nauwelijks een taalachterstand (wat betreft de Nederlandse taal).
Je gaat echt te veel met kaasjes om.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik weet precies wat er aan de hand mee is.
Nee, eigenlijk nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gaat echt te veel met kaasjes om.
hoe weet jij wat er precies mee aan de hand isquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik weet precies wat er aan de hand mee is.
quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Normaal maken allochtonen ruzie om per se te betalen. Bij die twee zal dat andersom zijn
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Normaal maken allochtonen ruzie om per se te betalen. Bij die twee zal dat andersom zijn
Ervaring.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe weet jij wat er precies mee aan de hand is
Ik snap dat welquote:[..]waarom haat je me zo jan
Zullen we geld inzamelen voor de eerste date van die twee tortelduifjes?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat wil xaban vast wel doenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zullen we geld inzamelen voor de eerste date van die twee tortelduifjes?
We hebben ruzie, daarom gaan we niet met elkaar uit en niet omdat iemand gierig is à doos.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vanwaar dan je gierigheid? Kom je uit Kayseri? Of ben je eigenlijk joods?
Waarom hebben jullie ruzie dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We hebben ruzie, daarom gaan we niet met elkaar uit en niet omdat iemand gierig is à doos.
Hebben jullie ruzie? Waarom dan? Goh, ben je zo geërgerd dat je mij doos noemt?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:36 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We hebben ruzie, daarom gaan we niet met elkaar uit en niet omdat iemand gierig is à doos.
Mensen uit Kayseri zijn over het algemeen best gierig ja.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mensen uit Kayseri zijn over het algemeen best gierig ja.Tijdje terug vertelde zo'n gast uit Kayseri nog hoe hij een fles water mee het vliegtuig in kreeg:
Op Düsseldorf International moet je bij de eerste security checkpoint je fles water inleveren, of de flesdop. Wat heeft ie gedaan? Hij heeft de flesdop ingeleverd, en enkele meters verderop heeft ie een andere flesdop uit z'n tas gepakt en op de fles gedraaid...![]()
Dat is eigenlijk best wel creatief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mensen uit Kayseri zijn over het algemeen best gierig ja.Tijdje terug vertelde zo'n gast uit Kayseri nog hoe hij een fles water mee het vliegtuig in kreeg:
Op Düsseldorf International moet je bij de eerste security checkpoint je fles water inleveren, of de flesdop. Wat heeft ie gedaan? Hij heeft de flesdop ingeleverd, en enkele meters verderop heeft ie een andere flesdop uit z'n tas gepakt en op de fles gedraaid...![]()
quote:
Dat ligt ingewikkeld en jij, Stimi bent gewoon een doosquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hebben jullie ruzie? Waarom dan? Goh, ben je zo geërgerd dat je mij doos noemt?
WIl je het dan goedmaken met haar? Gezien je haar constant blijft toespreken en benaderen?
Goh. Hebben jullie elkaar al wel gemeet dan? Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel creatief.
[..]
[..]
Dat ligt ingewikkeld en jij Stimi bent gewoon een doos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |