quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit was zijn eerste joke
[ afbeelding ]s
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit was zijn eerste joke
[ afbeelding ]s
Ik riep ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word zo schijtziek van alle mensen die hard HET MAG NIET BIJ ONS roepen.
Nee hoor, mijn beste joke tot nu toe:quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Dit was zijn eerste joke
[ afbeelding ]s
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn beste joke tot nu toe:
3 jaar lang geen woord gesproken. Ouders, familie en zorgverleners die hun uiterste best deden om mij weer aan het praten te krijgen.Wat ben ik toen verwend zeg.
Op een dag kwam ik thuis: "hoi papa"
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn beste joke tot nu toe:
3 jaar lang geen woord gesproken. Ouders, familie en zorgverleners die hun uiterste best deden om mij weer aan het praten te krijgen.Wat ben ik toen verwend zeg.
Op een dag kwam ik thuis: "hoi papa"
Bijna vergelijkbaar met Lloyd van Dumb and Dumber To.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi hem eens op de grond?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn laptop is superheet, help wat kan ik hier tegen doen.
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
Zorg voor een minder sexy hoesje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In de koelkastquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
Gooi er water overheenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
gooi jezelf op de grondquote:
watquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zorg voor een minder sexy hoesje.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bijna vergelijkbaar met Lloyd van Dumb and Dumber To.zeg dan ook geen joke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb hetzelfde gedaan trouwens. 1 jaar, also no joke."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Verwijder system32 uit de Windows mapquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
verwijder jou uit mijn levenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Verwijder system32 uit de Windows map
Idd, heeft de mijne goed geholpen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Verwijder system32 uit de Windows map
en dan aan mij zeggen dat ik me afgeef op anderen. Pot ketel dit dat zwart.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verwijder jou uit mijn leven
wat? wanneer heb ik dat gezegdquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
en dan aan mij zeggen dat ik me afgeef op anderen. Pot ketel dit dat zwart.
Waarom zo serieus?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
zeg dan ook geen joke.
ik heb hetzelfde gedaan trouwens. 1 jaar, also no joke.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bitchpleasequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lukt je niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom zo serieus?
Ik had vanaf m'n derde tot m'n zesde last van mutisme. Wonder boven wonder had ik nauwelijks een taalachterstand (wat betreft de Nederlandse taal).Memo ZwijgtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trakteer mij op lunch en ik zal je helpen met je laptopquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Trakteer mij op lunch en ik zal je helpen met je laptop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |