Na het etenquote:
Echte reeks is ook waar genot om te luisteren, KB back me up on this one..quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[..]
Exact mijn gedachte toen ik de post van JP las.
"So I pull out my gun!!!!"
Nee. Ik had toen ook niet door wat voor mongool zij was. Dat heb ik nu door. Nu ik met andere vriendinnen van haar spreekquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Eigenlijk ben jij gewoon die vriendin.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Na het eten
Mathemaat: aan de hand van deze formule en volgens mijn berekening betalen we ieder zoveel. Hierbij heb ik hoger wiskunde toegepast
Kb: ik ben portemonnee vergeten haha
mathemaat: haha ik ook
Kb: ik ga ff een frisse lucht nemen, brb
Vrouwen die het 'gewoon' vinden dat de man betaalt haat ik gewoon. Ik betaal wel graag, daar niet van.quote:
Bizar hoe je later pas dingen ziet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik had toen ook niet door wat voor mongool zij was. Dat heb ik nu door. Nu ik met andere vriendinnen van haar spreek
Als het niets anders kan dan oke, maar ik kan dat gewoon niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee pannekoek niet dat.
Een echte heer betaalt de eerste paar keer. Daarna betaalt de chick ook gewoon.
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Na het eten
Mathemaat: aan de hand van deze formule en volgens mijn berekening betalen we ieder zoveel. Hierbij heb ik hoger wiskunde toegepast
Kb: ik ben portemonnee vergeten haha
Kb: ik ga ff een frisse lucht nemen, brb
Dat maakt jou dus een opperrabbijn?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best joods van je...
Heb 'm al gehoord en gezien hoor. Is toch al meer dan tien jaar oud ofzo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Echte reeks is ook waar genot om te luisteren, KB back me up on this one..
Kijk zie je, Weissman steunt mijquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:53 schreef Weissman het volgende:
Ik zie niet waarom je voor een vrouw MOET betalen? En al helemaal als je die gene niet zo goed kent.
Om in d'r broekje te komen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:53 schreef Weissman het volgende:
Ik zie niet waarom je voor een vrouw MOET betalen? En al helemaal als je die gene niet zo goed kent.
Precies dit. Laat tenminste de intentie zienquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vrouwen die het 'gewoon' vinden dat de man betaalt haat ik gewoon. Ik betaal wel graag, daar niet van.Maar goed, dat soort vrouwen heb ik na één etentje wel door.
mn bureauquote:
echt genialiteit, gewoon ook echt een stuk of 15 filmpjes, werd steeds bizarrer en bizarrerfrrdrquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb 'm al gehoord en gezien hoor. Is toch al meer dan tien jaar oud ofzo?
Wat een nep-Turk ben jij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:53 schreef Weissman het volgende:
Weissman heeft veel vriendinnen. Wij spreken hier over één.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Kijk zie je, Weissman steunt mij
Zo gierig, als jij, ben ik dan weer niet, dat ik meer geld van andere mensen verwacht.quote:
We praten hier over Mathemaat. Of kom je nu op voor je Mathemaatje?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me niet aangesproken in deze aantijgingen, ik betaal zo vaak en laat echt niet elke keer mensen mij trakteren.Bitches hier.
Oh je telt het?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik voel me niet aangesproken in deze aantijgingen, ik betaal zo vaak en laat echt niet elke keer mensen mij trakteren.Bitches hier.
Ik zou je gelijk gegeven hebben als ik alleen voor vrouwen betaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Om in d'r broekje te komen waarschijnlijk.
Nee lijkt net of jullie over mij aan het klagen zijn dat ik zgn altijd mensen laat betalen voor mequote:Op dinsdag 9 december 2014 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We praten hier over Mathemaat. Of kom je nu op voor je Mathemaatje?
Che is gul.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zo gierig, als jij, ben ik dan weer niet, dat ik meer geld van andere mensen verwacht.
Hetzelfde hier. Maar waarom zou je ook aangesproken voelen door deze mensen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ging over Mathemaat. Grappig dat jij je aangesproken voelt hoor gekkerd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee lijkt net of jullie over mij aan het klagen zijn dat ik zgn altijd mensen laat betalen voor medat is dus niet zo.
Wat dacht je van Nederlanders die dat doen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik word zo schijtziek van alle mensen die hard HET MAG NIET BIJ ONS roepen.
Ik zeg niet dat je het absoluut niet moet doen. Snap alleen niet waarom er zo'n taboe op rust.quote:
Als dat je sterkste kaart is die je kan spelen kan je net zo goed naar de hoeren gaanquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Deuce92 het volgende:
Om in d'r broekje te komen waarschijnlijk.
Neger pleasequote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef Stimorol- het volgende:
Weissman heeft veel vriendinnen. Wij spreken hier over één.
En als goedmakertje de lady de volgende keer het drankje (thee/koffie/wijn) laten betalen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Precies dit. Laat tenminste de intentie zien
Ow jaaaaaaaaaaaaa.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nederlanders die dat doen?
'HEY DAT MAG JIJ NIET'
Bitch, please.
Weetniet, ben bezig met allerlei dingen en las paar posts dus toen dacht ik huhquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ging over Mathemaat. Grappig dat jij je aangesproken voelt hoor gekkerd.
Een grap vergelijken met jouw gierigheid irl.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zo gierig, als jij, ben ik dan weer niet, dat ik meer geld van andere mensen verwacht.
vooral ramadan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nederlanders die dat doen?
'HEY DAT MAG JIJ NIET'
Bitch, please.
Maar jullie hebben dus ruzie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weetniet, ben bezig met allerlei dingen en las paar posts dus toen dacht ik huh
Je moet ook gewoon niet op che of stim ingaan, dat snap je toch al?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weetniet, ben bezig met allerlei dingen en las paar posts dus toen dacht ik huh
Ik kom aan je prive en geef toe dat je genoeg etentjes voor me.betaald hebt en zelfs iPod classic voor mn verjaardagquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee lijkt net of jullie over mij aan het klagen zijn dat ik zgn altijd mensen laat betalen voor medat is dus niet zo.
Toeteren om te demonstreren tegen dat Turkse elftal zeker?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Neger pleaseik toeter trouw elke keer als het Turkse elftal moet voetballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |