Ssstquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij bent met mij die avond
Gewoon 3 euro notitieboekjes van de hemaquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon spendere zoals jij. Twaalf euro voor een notitieboekje omg!
Het is maar een diner en zij betaalt het. Niet verpestenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wist niet dat mrstylo je aanstaande was
waarom heb je gelogen
Als je betaald zegt dan hoeft het al niet meer hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is maar een diner en zij betaald het. Niet verpesten
Ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb echt nooit wat met vuurwerk gehad? Hier wel liefhebbers?
Nee ben ik bang voor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb echt nooit wat met vuurwerk gehad. Hier wel liefhebbers?
Ja soms. Maar nooit meer dan 20 euro uitgegeven. Ik vind het altijd zonde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn quote wijzigenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als je betaald zegt dan hoeft het al niet meer hoor.
Lekker gourmetten brah!quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben wel serieus aan het overwegen om een nieuwjaarsetentje bij mij thuis te organiseren.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Sinds twee jaar geef ik niets uit aan vuurwerk. Daarvoor altijd voor een euro of 150 aan siervuurwerk gekocht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja soms. Maar nooit meer dan 20 euro uitgegeven. Ik vind het altijd zonde.
Je spreekt als een opa man.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sinds twee jaar geef ik niets uit aan vuurwerk. Daarvoor altijd voor een euro of 150 aan siervuurwerk gekocht.Tegenwoordig vind ik het om 00:00u veel te koud buiten om vuurwerk af te steken.
21,50.quote:
Weleens van die zielige sierpotjes en pijltjes gehad omdat ik teveel daaraan spenderen zonde vind, na 3 van die dingen afsteken was ik het vaak al zat en keek omhoog naar vuurwerk van de mensej die wel honderden euro's eraan uitgaven :$quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
Bijenkorf.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:12 schreef Landysh het volgende:
Oh ben mobiel en keek even snel op bol.com. Ik kijk dadelijk wel verder.
Ben ik ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je spreekt als een opa man.
Zijn mooie agenda'squote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je spreekt als een opa man.
[..]
21,50.
Met Romeinse kaarsen tegen elkaar vechtenquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat wij vroeger allemaal deden durf ik nu ook niet meer wss
Met illegaal vuurwerk?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat wij vroeger allemaal deden durf ik nu ook niet meer wss
Jij met je designer notitieblokjes, ga ga.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag 3 notitieboekjes van moleskine gehaald, stond prijs van 11,50 op ofzo, rekent die meneer ze af voor 5 euro, wuuuut
Ik vond als kind flikkersterren al eng.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef TheMagnificent het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |