quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En jij zegt er niets van? Tssk.
omdat merkjequote:
i know you do, maar agenda voor zoveel geld gaat me te furrrrquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hou echt van Moleskine. Nette agenda, loopt lekker lang door.
Ja I know mja, is 1x per jaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik keek mijn vriendin en jan heel verbaasd aan en zij keken mij ook zo aan
nee ik zei er niks van #slechtbezig #maarookgoedbezig #hetlot
[..]
omdat merkje
[..]
i know you do, maar agenda voor zoveel geld gaat me te furrrr
loserquote:
In dit topicquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Waar zijn jullie met oud en nieuw?
Ergens waar de zon niet schijnt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Niks gezegd en heel blij?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag 3 notitieboekjes van moleskine gehaald, stond prijs van 11,50 op ofzo, rekent die meneer ze af voor 5 euro, wuuuut
Kom niet aan mijn privéquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Weer portemonnee vergeten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, ik betaalde nietDus nee, ik zei niks. Wel een meevaller.
Jij bent met mij die avondquote:
FYLquote:
Won't we all?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ergens waar de zon niet schijnt.
Ik wou dat ik kon spendere zoals jij. Twaalf euro voor een notitieboekje omg!quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik keek mijn vriendin en jan heel verbaasd aan en zij keken mij ook zo aan
nee ik zei er niks van #slechtbezig #maarookgoedbezig #hetlot
[..]
omdat merkje
[..]
i know you do, maar agenda voor zoveel geld gaat me te furrrr
Hey ik kocht het niet he!! Zelf zou ik nooit kopen voor die prijs. En het waren drie boekjes.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik wou dat ik kon spendere zoals jij. Twaalf euro voor een notitieboekje omg!
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik wist niet dat mrstylo je aanstaande was
waarom heb je gelogen
Dubbele espresso met VSOPquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Straks maar eens chocolademelk met amaretto maken.
Afnemen van gestolen waren = heling? So criminal!quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, ik betaalde nietDus nee, ik zei niks. Wel een meevaller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |