Tuulk niet! Bist du heulemoal gek.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Dus je mag ook niet naakt douchen?
#taalnaziquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kuffar zonder -s is al meervoud.
#durftecorrigeren
Je hebt zeker een dinercoupon waar de 2e maaltijd gratis is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoezo? Een etentje is niet goedkoop hoor.
allemaal groupon-all you can eats.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt zeker een dinercoupon waar de 2e maaltijd gratis is.
Je brengt me op een idee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt zeker een dinercoupon waar de 2e maaltijd gratis is.
Ik ben wel serieus aan het overwegen om een nieuwjaarsetentje bij mij thuis te organiseren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Kerstmismeet bij sylvesterrr thuis, met pakjes en al.
#sokuffar
Of hij is jarig en brengt haar naar Vandaag. Dan eet hij gewoon gratisquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
allemaal groupon-all you can eats.
Gratiiiisch. Ik ga op een maandagochtend trouwen want dat is ook gratis.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of hij is jarig en brengt haar naar Vandaag. Dan eet hij gewoon gratis
Wel voor 11 uur hequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gratiiiisch. Ik ga op een maandagochtend trouwen want dat is ook gratis.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:46 schreef Crip het volgende:
Dacht dat ik fashion news was aan het kijken niet scary movie 4
[ afbeelding ]
Wut waarom zijn ze zo duur?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag 3 notitieboekjes van moleskine gehaald, stond prijs van 11,50 op ofzo, rekent die meneer ze af voor 5 euro, wuuuut
Ik hou echt van Moleskine. Nette agenda, loopt lekker lang door.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag 3 notitieboekjes van moleskine gehaald, stond prijs van 11,50 op ofzo, rekent die meneer ze af voor 5 euro, wuuuut
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En jij zegt er niets van? Tssk.
omdat merkjequote:
i know you do, maar agenda voor zoveel geld gaat me te furrrrquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hou echt van Moleskine. Nette agenda, loopt lekker lang door.
Ja I know mja, is 1x per jaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik keek mijn vriendin en jan heel verbaasd aan en zij keken mij ook zo aan
nee ik zei er niks van #slechtbezig #maarookgoedbezig #hetlot
[..]
omdat merkje
[..]
i know you do, maar agenda voor zoveel geld gaat me te furrrr
loserquote:
In dit topicquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Waar zijn jullie met oud en nieuw?
Ergens waar de zon niet schijnt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Niks gezegd en heel blij?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kom niet aan mijn privéquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |