watquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even vraagje aan de chicks hier
Hebben jullie met skinnyjeans ook dat het schuurt bij je bovenbenen.
Dat is een knap Arabische vrouw.quote:
is toch normaal tenzij je thigh gap hebt?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
is toch normaal tenzij je thigh gap hebt?
Thigh gap gespot.quote:
prffft snapte de vraag gewoon niet! Hoe schuurt het? Bovenbenen tegen elkaar of dat de broek op bovenbeen schuurt?quote:
..quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij snap volgens mij term 18+ niet echt...anderzijds we hebben idd over dit topic, met mensen die hier posten. Dan zou ik nog teletubbies onder 18+ scharen.
Sws. Altijdquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
In sha Allaah. <3quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
Wowowow.
Crip, jij en deze man zijn gemaakt voor elkaar:
[ afbeelding ]
HAHAH FAT THIGHS CREW REPORTING INquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
KB en thigh gapquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
prffft snapte de vraag gewoon niet! Hoe schuurt het? Bovenbenen tegen elkaar of dat de broek op bovenbeen schuurt?
matčh met mathemaatquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
In sha Allaah. <3
Ik zeg geen nee tegen fanatieke sunni moslim mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:00 schreef Montelly het volgende:
Thigh gap kan mij echt niet boeien, zolang je maar bikinibridge hebt.
Let op, haram spoiler, 18+ etc..Dafuck man, ik kan niet eens 's mijn eigen voeten zien als ik naar beneden kijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis goed met je. Doe maar rustig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
prffft snapte de vraag gewoon niet! Hoe schuurt het? Bovenbenen tegen elkaar of dat de broek op bovenbeen schuurt?
opscheppen met je huge boobsquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Dafuck man, ik kan niet eens 's mijn eigen voeten zien als ik naar beneden kijk.
waarmee rustigquote:
Bij mij hangt er ook iets in de weg.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Dafuck man, ik kan niet eens 's mijn eigen voeten zien als ik naar beneden kijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook een klein schattig buikjequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:00 schreef Montelly het volgende:
Thigh gap kan mij echt niet boeien, zolang je maar bikinibridge hebt.
Let op, haram spoiler, 18+ etc..En? Heeft je linkerhand dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U are bjoeeetiful.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn lichaam is uit verhouding men
Ik heb ook een huge buik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
opscheppen met je huge boobs
[..]
waarmee rustig
Klein zegt die ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef Montelly het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook een klein schattig buikje
mensen haten graagquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef Unlabeled het volgende:
Sexy en geil lopen doen samen met freundinnen in de privesfeer moet toch kunnen trouwens? Opmerkelijk dat je dan de ultieme slet bent volgens sommigen op fb.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij mij hangt er ook iets in de weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Ja hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef Unlabeled het volgende:
Sexy en geil lopen doen samen met freundinnen in de privesfeer moet toch kunnen trouwens?
Ik kende ooit zo iemand. Wereld afreizen om poezen te doen, maar vies vinden als een vrouw dat doetquote:Opmerkelijk dat je dan de ultieme slet bent volgens sommigen op fb.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Bij mij hangt er ook iets in de weg.Als ik dit ga controleren hoe groot is de kans dat dit klopt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kom Sexy foto's uitwisselen xoxoquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
U are bjoeeetiful.
Laat je niet gek maken.
Ik heb daar geen last van.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Met OV naar je werk gaan, paupers.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:03 schreef mrstylo het volgende:
http://www.wtf.nl/lijstje(...)-van-een-forens.html
Zo waar dit
Als je foto's daarvan op FB zet haal je de ''prive-sfeer'' er uit ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef Unlabeled het volgende:
Sexy en geil lopen doen samen met freundinnen in de privesfeer moet toch kunnen trouwens? Opmerkelijk dat je dan de ultieme slet bent volgens sommigen op fb.
Lekker zacht toch.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker zacht toch.zou je motorboarden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kans van minstens gemiddelde grootte.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik dit ga controleren hoe groot is de kans dat dit klopt?
Crip valt op Japanners, dus je kan gewoon hun gemiddelde pakken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kans van minstens gemiddelde grootte.
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Crip valt op Japanners, dus je kan gewoon hun gemiddelde pakken.
Ergo, op fb is iedereen heilig, tenminste in comments sectie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:02 schreef Unlabeled het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:06 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker zacht toch.Is wel handig om mijn laptop op te leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je foto's daarvan op FB zet haal je de ''prive-sfeer'' er uit ja.
Ik kan me niet voorstellen dat die chick dat heeft gedaan. Vast een valse bitch die haar niet mag.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als je foto's daarvan op FB zet haal je de ''prive-sfeer'' er uit ja.
zal ik je link dm'en? is echt 18+ tho.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik dit ga controleren hoe groot is de kans dat dit klopt?
Kon je dat niet eerder zeggen? Ik heb er nu zin in, maar ik heb al gegeten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stel lijers eersteklas
[..]![]()
Kip masala? #sylvesterrr
Neee, ik moet Deuce nog facen in real life.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
zal ik je link dm'en? is echt 18+ tho.![]()
Zeker bovengemiddeld dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Crip valt op Japanners, dus je kan gewoon hun gemiddelde pakken.
dit is deuce dan..als refenrentiequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Neee, ik moet Deuce nog facen in real life.
Hhhhhhhhhhh, als ik m zie moet ik hier aan denken en ga ik awkward lachen. Ik weet ht nu al.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:13 schreef Montelly het volgende:
[..]
dit is deuce dan..als refenrentie
[ afbeelding ]
Hmm. Dus je mag ook niet naakt douchen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die chick dat heeft gedaan. Vast een valse bitch die haar niet mag.
EDIT: Wat ik van die comments heb begrepen mag je uberhaupt niet zo lopen dansen al ben je alleen. Want iesh slutty![]()
Gewoon altijd met onderbroek aan toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Dus je mag ook niet naakt douchen?
Ik douche altijd naakt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
linkerbeen tegen rechterbeen en je jeans schuurt dan zo. Stof wordt ook dunner ofzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oud topic.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
R&P / Hoe staan Turkse jongens ervoor?
Dus ik deed het wel goed.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon altijd met onderbroek aan toch?
Echt viesquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als ik kerstkransjes ga eten nu, ben ik dan een kafir.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Heb ik een keer gedaan op mijn werk. Roze met zilver. Kindertjes waren helemaal blij en alles.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik een kerstboom in huis ga halen.Ik wil een keer een kerstboom versieren.
Ik kijk ernaar uit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhh, als ik m zie moet ik hier aan denken en ga ik awkward lachen. Ik weet ht nu al.
Wat voor werk doe je, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb ik een keer gedaan op mijn werk. Roze met zilver. Kindertjes waren helemaal blij en alles.
Opruimen is alleen kut.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik een kerstboom in huis ga halen.Ik wil een keer een kerstboom versieren.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Dikke koeffars gespot hier.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
Opruimen is alleen kut.
Laatste jaren gaat het altijd zo. Moeder en zussen doen het versieren en mijn vader en ik doen het opruimen. Soort kado naar mij toe![]()
Mag je niet vragen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je, als ik vragen mag?
Ik wist niet dat jij dat deed. Zwaar gedaald in mijn aanzienquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Opruimen is alleen kut.
Laatste jaren gaat het altijd zo. Moeder en zussen doen het versieren en mijn vader en ik doen het opruimen. Soort kado naar mij toe![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mag je niet vragen.
[..]
Ik wist niet dat jij dat deed. Zwaar gedaald in mijn aanzien
Ik laat het wel opruimen in ruil voor een etentje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Opruimen is alleen kut.
Omdat jij niet kan versieren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Opruimen is alleen kut.
Slavendrijverquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik laat het wel opruimen in ruil voor een etentje.
Zware shots ditquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat jij niet kan versieren.
#grapjeikvindjehelemaalmooi
Tuulk niet! Bist du heulemoal gek.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
#taalnaziquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kuffar zonder -s is al meervoud.
#durftecorrigeren
Je hebt zeker een dinercoupon waar de 2e maaltijd gratis is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoezo? Een etentje is niet goedkoop hoor.
allemaal groupon-all you can eats.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt zeker een dinercoupon waar de 2e maaltijd gratis is.
Je brengt me op een idee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt zeker een dinercoupon waar de 2e maaltijd gratis is.
Ik ben wel serieus aan het overwegen om een nieuwjaarsetentje bij mij thuis te organiseren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Kerstmismeet bij sylvesterrr thuis, met pakjes en al.
#sokuffar
Of hij is jarig en brengt haar naar Vandaag. Dan eet hij gewoon gratisquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
allemaal groupon-all you can eats.
Gratiiiisch. Ik ga op een maandagochtend trouwen want dat is ook gratis.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of hij is jarig en brengt haar naar Vandaag. Dan eet hij gewoon gratis
Wel voor 11 uur hequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gratiiiisch. Ik ga op een maandagochtend trouwen want dat is ook gratis.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:46 schreef Crip het volgende:
Dacht dat ik fashion news was aan het kijken niet scary movie 4
[ afbeelding ]
Wut waarom zijn ze zo duur?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag 3 notitieboekjes van moleskine gehaald, stond prijs van 11,50 op ofzo, rekent die meneer ze af voor 5 euro, wuuuut
Ik hou echt van Moleskine. Nette agenda, loopt lekker lang door.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag 3 notitieboekjes van moleskine gehaald, stond prijs van 11,50 op ofzo, rekent die meneer ze af voor 5 euro, wuuuut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |