SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werkte ergens waar ze ook taart verkochten en ze gooiden alles wegquote:
Nee, ik had het wel gevonden. Bij de Jumbo trouwens. AH verkoopt het nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Ze hadden geen losse kruimelbodemmix van Dr. Oetker, mrstylo. Heb jij gewoon de standaard kwarktaartmix genomen waar dat ook in zin? Morgen ook maar eens bij de Jumbo kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:46 schreef Crip het volgende:
Ik ga binnenkort eens dit maken. Weer iets anders dan cheesecake.Hubba hubbaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ik ga binnenkort eens dit maken. Weer iets anders dan cheesecake.Pass eens recept. Dan maak ik het ook. Is het makkelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Waarom was je dan aan het klagen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat kan bij Dudok dus wel, flesdop.
Ik ga binnenkort eens dit maken. Weer iets anders dan cheesecake.Ik kom dan langs hè. Dan weet je dat alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké, dan ga ik daar kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, ik had het wel gevonden. Bij de Jumbo trouwens. AH verkoopt het niet
Ik had ook 24cm, dus jawohlquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, dan ga ik daar kijken.
De springvorm die we thuis hebben is trouwens 24-25 cm. Is gewoon goed, toch?
https://www.facebook.com/video.php?v=10202107543730219&permPage=1quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kom dan langs hè. Dan weet je dat alvast.
Ik mix altijd verschillende aspecten van verschillende recepten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pass eens recept. Dan maak ik het ook. Is het makkelijk?
Ikrquote:
Bulken jwz.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik kom dan langs hè. Dan weet je dat alvast.
Te moeilijk ditquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik mix altijd verschillende aspecten van verschillende recepten.
Dit recept vind ik een lekker basis recept voor chocolade taart die cake is lekker zacht enzo.
Het snijden van laagjes kan lastig zijn maar het hoeft niet je kunt ze ook gewoon in 2 delen laten zoals de dude op de vid.
Soms doe ik chocolade mousse tussen de lagen, soms voeg ik ook kersen erbij dan krijg je een soort van black forrest cake. Soms maak ik aardbeien bavarois om ertussen te doen. Soms voeg ik vers fruit toe. Soms peanutbutter creme.Je kunt alle kanten op maar de vid is basic en lekker gewoon chocolade mousse cake.
Maar sws altijd wel chocolade ganache erboven en dan garneren met chocomousse
quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/video.php?v=10202107543730219&permPage=1
quote:
Het lijkt wel alsof ik bij aflevering 5 van seizoen 5 instap.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:12 schreef Crip het volgende:
[..]
Valt reuze mee dude, gewoon proberen! Zoals die dude op de vid het doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet een keer iets nieuws proberen though.![]()
Om er toch maar in te vallen. Ottomaan-Turks heeft grammaticaal grote raakvlakken met de Arabische en Perzische talen. Als je Ottomaan-Turks kent, dan is het oppikken van die talen makkelijker. Bovendien heb je ook nog de culturele erfgoed van Turkije waarbij het aansluit; denk aan het bestuderen van oude Turkse poëzie, filosofie en zienswijze.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap verder het nut van het leren van een dode taal niet. Voor historische redenen okay, maar dit gaat nergens over..
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:32 schreef Landysh het volgende:
Ik maak ook weleens choco taart. Mijn to go choco taart:Is die echt van jou of heb je dat plaatje van internet? Ziet er érg lekker uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet een keer iets nieuws proberen though.![]()
Waarom zouden we een basis nodig moeten hebben voor het leren van die talen? En is het leren van die talen überhaupt belangrijker dan het oplossen van andere, veel grotere problemen in het onderwijs? Zoals, ehm, het feit dat het onderwijs niveau in TR zo belabberd is dat leerlingen nog naar een dershane moeten om te leren misschien?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Om er toch maar in te vallen. Ottomaan-Turks heeft grammaticaal grote raakvlakken met de Arabische talen Perzische talen. Als je Ottomaan-Turks kent, dan is het oppikken van die talen makkelijker.
Hoe durf je? Nee, mijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is die echt van jou of heb je dat plaatje van internet? Ziet er érg lekker uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens mag ik even jullie advies mbt project?Ik heb geen ervaring met zulke gesprekken, maar volgens mij heb je sowieso geen andere keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben bang van niet ja.. maar moet ik me dan verantwoorden tegenover die meneer? Of niet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met zulke gesprekken, maar volgens mij heb je sowieso geen andere keus.
Jongens mag ik even jullie advies mbt project?Als ze niet kan praten, dan zeg jij maar alles. Maar betrek er wel iedereen bij. Is ook niet leuk voor jou denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik zou gewoon doen alsof het de bedoeling was om alleen te gaan. Jij bent gewoon de baas.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben bang van niet ja.. maar moet ik me dan verantwoorden tegenover die meneer? Of niet?
vrijdag weer een gesprek met een andere persoon, maar dan wordt wel verwacht dat ik dan mee ga, zal ik dan ook weigeren om mee te gaan?
Heb ook gezegd dat ze niks hoeft te zeggen etc, vind het gewoon bs eerlijk gezegd want voor een groep durft ze wel maar zo tegenover een man niet. Zucht...quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze niet kan praten, dan zeg jij maar alles. Maar betrek er wel iedereen bij. Is ook niet leuk voor jou denk ik.
Ja is best kinderachtig, maarja ik kom niet aan mijn eigen afspraken toe omdat ik steeds bezig ben met dit stomme project. Buh.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon doen alsof het de bedoeling was om alleen te gaan. Jij bent gewoon de baas.
En niet meegaan naar naar een ander gesprek omdat je de keer daarvoor alleen bent gegaan kan ik me voorstellen, maar vind ik een beetje kinderachtig. Gewoon laten zien dat jij volwassen bent.
Het moet niet. Het maakt het makkelijker. Als jij Latijn kan, dan snap je ook sneller de zinsopbouw en grammatica van het Portugees, Spaans, Frans, Italiaans, Roemeens. En bovendien maakt het makkelijker voor je om talen te categoriseren naar dit soort structuren, dus denk aan verder taalwetenschap.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom zouden we een basis nodig moeten hebben voor het leren van die talen?
Ja, wat is onderwijs überhaupt? Onderwijs is meer dan leren rekenen en spellen. Het moet je consistent leren schrijven en denken binnen een bepaald samenhangend gedachtegoed.quote:En is het leren van die talen überhaupt belangrijker dan het oplossen van andere, veel grotere problemen in het onderwijs?
Dat is ook zo in Japen en Amerika. En dat heeft mee te maken, dat je in Turkije alle vakken moet doen en in Nederland werk je op de middelbaar school naar een aantal vakken toe. Turks onderwijs kan beter, dat sowieso. Maar het invoeren van een Turks Gymnasium zal op een dag wel moeten, als Turkije zich wil ontwikkelen en profileren als een intellectueel gevorderd land.quote:Zoals, ehm, het feit dat het onderwijs niveau in TR zo belabberd is dat leerlingen nog naar een dershane moeten om te leren misschien?
Tja, prioriteiten stellen hè. Ik weet niet hoe belangrijke jouw afspraken zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is best kinderachtig, maarja ik kom niet aan mijn eigen afspraken toe omdat ik steeds bezig ben met dit stomme project. Buh.
Sowieso zonder mij zijn ze niks.
We zouden al 5 maanden geleden theedrinken. Hoelang kun je thee laten wachten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja is best kinderachtig, maarja ik kom niet aan mijn eigen afspraken toe omdat ik steeds bezig ben met dit stomme project. Buh.
Sowieso zonder mij zijn ze niks.
Ik zou zeggen: luister fuckers, volgens mij zijn wij één team. Dan komt iedereen ook opdagen. Anders fuck jullie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ook gezegd dat ze niks hoeft te zeggen etc, vind het gewoon bs eerlijk gezegd want voor een groep durft ze wel maar zo tegenover een man niet. Zucht...
vet belangrijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Tja, prioriteiten stellen hè. Ik weet niet hoe belangrijke jouw afspraken zijn.
das wel een goeiequote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: luister fuckers, volgens mij zijn wij één team. Dan komt iedereen ook opdagen. Anders fuck jullie.
Anders ga je constant belazerd worden, Klinks.
jij deed vet hatelijk tegen mij, dus kan nog wel even wachtenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We zouden al 5 maanden geleden theedrinken. Hoelang kun je thee laten wachten?
Okéquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jij deed vet hatelijk tegen mij, dus kan nog wel even wachten
die meisje in die parkquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat dit opzettelijk gedaan is.
tot en met 27 januari nog....quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Nog steeds datzelfde groepje, KB, of is dit weer een andere?
Jongens mag ik even jullie advies mbt project?wat is dat voor groepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.))
Subhanallahquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb al mijn tentamens in één keer gehaald.
#zegmashallah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
stel lijers eersteklasquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil ook even aandacht: Ik heb al mijn tentamens in één keer gehaald.
#zegmashallah.
#masallahquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#zegmashallah.
Sowieso Jodenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat zijn Israeliers ook een bazen, neger dringt een synagoge binnen en steekt een Israelier in het hoofd
Vervolgens blijven die andere Isrealiers rustig staan en proberen die man te overtuigen het mes weg te doen om te voorkomen dat de politie hem doodschiet.
Uiteindelijk valt die neger (immigrant uit Afrika?) de politie aan en is dus afgeschoten
Check de beelden:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tie-new-york-gefilmd
Sylvesterr zou zeggen pashallahquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stel lijers eersteklas
[..]![]()
Kip masala? #sylvesterrr
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#zegmashallah.
Mashallah!quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#zegmashallah.
MashaAllah, tbarkAllaah a3leek sis.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#zegmashallah.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Bedankt. Ik had echt even aandacht nodig yes.
Hoe kan je dat nou accepteren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:12 schreef Crip het volgende:
Omigado dit
https://www.facebook.com/video.php?v=828827090508596
Mabroukquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#zegmashallah.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:12 schreef Crip het volgende:
Omigado dit
https://www.facebook.com/video.php?v=828827090508596
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is wel 18+ ."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Bedankt. Ik had echt even aandacht nodig yes.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is wel 18+ .
Maar wat is er 18+ aan?
Voor dit topic vind ik hem 18+.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wat is er 18+ aan?
Iedereen hier is ook 18+, of niet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Voor dit topic vind ik hem 18+.
Wat is dit?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wat is er 18+ aan?
Wat loop je nou te mierenneuken. Het was een aankondiging dat het beetje 'sexy' zou zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Iedereen hier is ook 18+, of niet?
Die kop.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dit?
https://www.facebook.com/video.php?v=295835977270828
Wat is hier 18+ aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is wel 18+ .Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Sorry hoor, wist niet dat je kwaad zou worden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat loop je nou te mierenneuken. Het was een aankondiging dat het beetje 'sexy' zou zijn.
Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust niet.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dit?
https://www.facebook.com/video.php?v=295835977270828
laat me nog een keer kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:29 schreef Crip het volgende:
JFM het figuur van het meisje met korte jurkje. WANT THAT.
Beste smoes ooitquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
laat me nog een keer kijken.
hihiquote:
Sexy zwoele blikquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
Ze trekt wel echt een kutkop. Ik weet niet wrm ze die blik doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hihi![]()
Ja ik vind dr wel tof figuur hebben. Wel achterlijke moves though.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sexy zwoele blikPrecies ja. Vind haar wel lekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja. Vind haar wel lekker hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Die commentsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is wel 18+ .![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]Ik voelde me echt kut maar toen ik je spoiler opende gierde ik het echt uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]So sexy. Lijkt Beyoncé wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snap volgens mij term 18+ niet echt...anderzijds we hebben idd over dit topic, met mensen die hier posten. Dan zou ik nog teletubbies onder 18+ scharen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Voor dit topic vind ik hem 18+.
Hypocriet, vooral vrouwenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
Dan zou ik nog teletubbies onder 18+ scharen.
hihi je zei scharen hihihiquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij snap volgens mij term 18+ niet echt...anderzijds we hebben idd over dit topic, met mensen die hier posten. Dan zou ik nog teletubbies onder 18+ scharen.
[..]Zat meer naar haar goedgevulde tweeling te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Lekker stukje halal vleesch hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
Wat vinden jullie van die Mimi van de comments?
dat is mathemaatquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
Wowowow.
Crip, jij en deze man zijn gemaakt voor elkaar:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
Wat vinden jullie van die Mimi van de comments?
Ik gun het je niet. Die reactie was gewoon om te doen alsof ik blij voor je ben. Helemaal niet reageren valt op weet je.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Alleen jij hebt nog geen mashallah gezegd.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik gun het je niet. Die reactie was gewoon om te doen alsof ik blij voor je ben. Helemaal niet reageren valt op weet je.
oneloveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |