Wat voor gekke mensen heb jij allemaal op werkquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Landysh het volgende:
Omdat ik op werk vaak met mijn tel bezig ben denkt zo'n nieuwe Turkse collega dat ik met mijn 'vriend' aan het praten ben. Heb al 100x gezegd dat ik geen vriend heb maar ze blijft vragen.
Ik sta op het punt om een vriend te faken om van haar gezeik af te zijn. Iemand tips voor deze imaginary bf?
Hoe ziet die eruit, haarkleur, werk etc ? Wat past het best bij mij?
ECHT HE.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor gekke mensen heb jij allemaal op werk
Oké, even scheren en oefenen op glimlach dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Is goed en stuur een snapchat voor extra bewijs.
Neem vanillesuiker. Is makkelijker als je voor het eerst maakt. Ekte vanille is voor pro's.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Als ik voor de cheesecake trouwens echte vanille gebruik i.p.v. vanillesuiker, hoeveel moet ik dan hebben? En is dat te krijgen in de supermarkt? Ik ga zo langs.
De enige situatie waarin je een vrouw mag slaan zonder dat het zelfverdediging is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
* Mathemaat klopt hard op de rug van TheMagnificent om zijn hoestbuien te verhelpen.
Levert weer geweldige discussies op tussen AKP en de nationalisten/MHP.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Opeens de discussie in Turkije om Ottomaans-Turks als verplicht vak in te voeren in het voortgezet onderwijs, alsof de jongeren het hedendaags Turks (vanaf de beginjaren van de republiek) al zo goed onder de knie hebben en alsof alle problemen in het Turkse onderwijssysteem al verholpen zijn en we op het punt zijn beland om de jongeren ook hiermee op te zadelen.
quote:Osmanlı ruhunun olduğu yerde AKP, AKP'nin olduğu yerde asla Osmanlı ruhu barınamaz.
Waarom blijft dat rare mens erover doorgaan? En waarom ben jij bereid om al die moeite te doen om haar stil te krijgen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Landysh het volgende:
Omdat ik op werk vaak met mijn tel bezig ben denkt zo'n nieuwe Turkse collega dat ik met mijn 'vriend' aan het praten ben. Heb al 100x gezegd dat ik geen vriend heb maar ze blijft vragen.
Ik sta op het punt om een vriend te faken om van haar gezeik af te zijn. Iemand tips voor deze imaginary bf?
Hoe ziet die eruit, haarkleur, werk etc ? Wat past het best bij mij?
Meid, het is wat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:23 schreef Crip het volgende:
Oyo, sommige mensen zijn zo kinderachtig (op de slechte manier). Ik heb zo'n vriendin en die heeft echt gedragsproblemen denk ik.
Ik had met wat anderen vriendinnen van deze school die ik op stage heb leren kennen afgesproken om uit eten te gaan. Dus ik kwam ze tegen met haar en toen begon dat meisje erover dus ik zo oh ja die datum bla bla en daarheen. Opeens dat meisje zo: wowowow wattt waar hebben jullie het over? Ik zo oh we wilde uiteten gaan wil je ook mee? En ze was zo beledigd zegt ze meteen zo in kindmodus: Nee nee ik ga niet mee. Mohiem opeens loopt ze zo weg gaat ze snel lopen zonder wat te zeggen. Dus ik kom haar beneden dan maar weer tegen ik vraag zo wat is er met jou? Ga je niet mee? Weer op kindmanier: NEUH. Ik zo oh oke vind je de rest niet zo leuk ofzo? En ze blijft stil en praat gewoon niet he. Gewoon net een kind die haar zin niet heeft gekregen.
Maja ze is nu dus silent tegen mij omdat ik haar niet eerder heb meegevraagd en ze zich nu buitengesloten voelt ofzo.
Wat is dit voor een basisschool gedoe?
Ik moest dit even van me aftypen
/dagboek
Ik wil er graag bij horen hier, dus ik ben op zoek naar iemand waarmee ik kan daten, en iemand waarmee ik vreemd kan gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus iemand die is uitgenodigd om deel te nemen aan een kerstdiner kan beter vreemdgaan dan deelnemen aan zoiets walgelijks?
Je snapt dat ik aan het grappen was? Maar denk er soms weleens over na.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom blijft dat rare mens erover doorgaan? En waarom ben jij bereid om al die moeite te doen om haar stil te krijgen?
Met jou weet ik het nooit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Je snapt dat ik aan het grappen was? Maar denk er soms weleens over na.
Ze is een Turk. Ish koeltoer.
(Alhoewel Nederlanders soms net zo erg kunnen zijn)
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Opeens de discussie in Turkije om Ottomaans-Turks als verplicht vak in te voeren in het voortgezet onderwijs, alsof de jongeren het hedendaags Turks (vanaf de beginjaren van de republiek) al zo goed onder de knie hebben en alsof alle problemen in het Turkse onderwijssysteem al verholpen zijn en we op het punt zijn beland om de jongeren ook hiermee op te zadelen.
K heb TM al.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met jou weet ik het nooit.![]()
Mocht je het voor 20 december serieus overwegen, dan verwijs ik je graag naar de oproep in mijn vorige post.
Ik zoek ook iemand om mee vreemd te gaan. Als we allebei vreemdgaan is het juist nog efficiënter.quote:
Ik snap verder het nut van het leren van een dode taal niet. Voor historische redenen okay, maar dit gaat nergens over.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:58 schreef TheMagnificent het volgende:
kantoortuinen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:45 schreef Stimorol- het volgende:
Ik word kk gek van kantoortuinen. Kan mij niet concentreren gewoon. Fuckkkkkkk. Maak zelfs fouten hierdoorrrrr.
quote:
Precies. Degenen die er geïnteresseerd in zijn, die geschiedkundige willen worden bijvoorbeeld, gaan het op een gegeven moment toch wel leren. Op een ander domein gaat het verder niet echt van pas komen. Maak zo nodig Arabisch/Ottomaans-Turks een keuzevak, maar de drang om het als verplicht vak in te voeren is weer duidelijk omdat de regering de 'Ottomaanse kaart' gebruikt om ideologische redenen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap verder het nut van het leren van een dode taal niet. Voor historische redenen okay, maar dit gaat nergens over..
Alleen mensen die een dode taal hebben geleerd begrijpen het nut ervan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap verder het nut van het leren van een dode taal niet. Voor historische redenen okay, maar dit gaat nergens over..
Ugh. Ik word altijd helemaal geïrriteerd als ik meer dan drie mensen tegelijk hoor praten.quote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=325872174285695&permPage=1
Wow. Dat geschreeuwquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:45 schreef sylvesterrr het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=325872174285695&permPage=1
Echt hè.quote:
Dit kan best wel pijn doen hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè.![]()
Weet daardoor niet hoe erg het is. Toen ik als kind slaag kreeg schreeuwde ik ook als een gek, terwijl het gewoon billenkoek was en niet eens echt pijn deed.
Zal ook wel pijn hebben gedaan, maar ik denk dat het door het overdreven geschreeuw erger lijkt dan het is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dit kan best wel pijn doen hoor.![]()
Wat ook best pijn kan doen: leg een knoop in een handdoek, maak het lekker vochtig en ga ermee slaan.
Deze negers hebben tenminste een vader die het iets kan schelen, onder urban youth is dat behoorlijk zeldzaam.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:58 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zal ook wel pijn hebben gedaan, maar ik denk dat het door het overdreven geschreeuw erger lijkt dan het is.
Neemt uiteraard niet weg dat je achterlijk bent als je je kinderen zo behandelt als de man in het filmpje.
Maakt hem niet minder achterlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Deze negers hebben tenminste een vader die het iets kan schelen, onder urban youth is dat behoorlijk zeldzaam.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat zijn Israeliers ook een bazen, neger dringt een synagoge binnen en steekt een Israelier in het hoofd
Vervolgens blijven die andere Isrealiers rustig staan en proberen die man te overtuigen het mes weg te doen om te voorkomen dat de politie hem doodschiet.
Uiteindelijk valt die neger (immigrant uit Afrika?) de politie aan en is dus afgeschoten
Check de beelden:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tie-new-york-gefilmd
Papa die het niets kan schelen: achterlijkquote:
mannen zijn gwn achterlijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Papa die het niets kan schelen: achterlijk
Papa die het iets kan schelen: achterlijk
Ergo: papa's zijn achterlijk
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat zijn Israeliers ook een bazen, neger dringt een synagoge binnen en steekt een Israelier in het hoofd
Vervolgens blijven die andere Isrealiers rustig staan en proberen die man te overtuigen het mes weg te doen om te voorkomen dat de politie hem doodschiet.
Uiteindelijk valt die neger (immigrant uit Afrika?) de politie aan en is dus afgeschoten
Check de beelden:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tie-new-york-gefilmd
Dan heb je nooit slaag gekregen met deze voorwerpen. ;cquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè.![]()
Weet daardoor niet hoe erg het is. Toen ik als kind slaag kreeg schreeuwde ik ook als een gek, terwijl het gewoon billenkoek was en niet eens echt pijn deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |