quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens mag ik even jullie advies mbt project?wat is dat voor groepjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.))
Subhanallahquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb al mijn tentamens in één keer gehaald.
#zegmashallah.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
stel lijers eersteklasquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik wil ook even aandacht: Ik heb al mijn tentamens in één keer gehaald.
#zegmashallah.
#masallahquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#zegmashallah.
Sowieso Jodenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat zijn Israeliers ook een bazen, neger dringt een synagoge binnen en steekt een Israelier in het hoofd
Vervolgens blijven die andere Isrealiers rustig staan en proberen die man te overtuigen het mes weg te doen om te voorkomen dat de politie hem doodschiet.
Uiteindelijk valt die neger (immigrant uit Afrika?) de politie aan en is dus afgeschoten
Check de beelden:
http://www.spitsnieuws.nl(...)tie-new-york-gefilmd
Sylvesterr zou zeggen pashallahquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stel lijers eersteklas
[..]![]()
Kip masala? #sylvesterrr
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#zegmashallah.
Mashallah!quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#zegmashallah.
MashaAllah, tbarkAllaah a3leek sis.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#zegmashallah.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Bedankt. Ik had echt even aandacht nodig yes.
Hoe kan je dat nou accepteren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:12 schreef Crip het volgende:
Omigado dit
https://www.facebook.com/video.php?v=828827090508596
Mabroukquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#zegmashallah.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:12 schreef Crip het volgende:
Omigado dit
https://www.facebook.com/video.php?v=828827090508596
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is wel 18+ ."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Bedankt. Ik had echt even aandacht nodig yes.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:22 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is wel 18+ .
Maar wat is er 18+ aan?
Voor dit topic vind ik hem 18+.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wat is er 18+ aan?
Iedereen hier is ook 18+, of niet?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Voor dit topic vind ik hem 18+.
Wat is dit?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wat is er 18+ aan?
Wat loop je nou te mierenneuken. Het was een aankondiging dat het beetje 'sexy' zou zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Iedereen hier is ook 18+, of niet?
Die kop.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dit?
https://www.facebook.com/video.php?v=295835977270828
Wat is hier 18+ aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is wel 18+ .Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Sorry hoor, wist niet dat je kwaad zou worden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat loop je nou te mierenneuken. Het was een aankondiging dat het beetje 'sexy' zou zijn.
Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust niet.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is dit?
https://www.facebook.com/video.php?v=295835977270828
laat me nog een keer kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:29 schreef Crip het volgende:
JFM het figuur van het meisje met korte jurkje. WANT THAT.
Beste smoes ooitquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
laat me nog een keer kijken.
hihiquote:
Sexy zwoele blikquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:31 schreef Crip het volgende:
Ze trekt wel echt een kutkop. Ik weet niet wrm ze die blik doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:31 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
hihi![]()
Ja ik vind dr wel tof figuur hebben. Wel achterlijke moves though.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sexy zwoele blikPrecies ja. Vind haar wel lekker hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Precies ja. Vind haar wel lekker hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Die commentsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit is wel 18+ .![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]Ik voelde me echt kut maar toen ik je spoiler opende gierde ik het echt uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]So sexy. Lijkt Beyoncé wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |