Jij snap volgens mij term 18+ niet echt...anderzijds we hebben idd over dit topic, met mensen die hier posten. Dan zou ik nog teletubbies onder 18+ scharen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Voor dit topic vind ik hem 18+.
Hypocriet, vooral vrouwenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
Dan zou ik nog teletubbies onder 18+ scharen.
hihi je zei scharen hihihiquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij snap volgens mij term 18+ niet echt...anderzijds we hebben idd over dit topic, met mensen die hier posten. Dan zou ik nog teletubbies onder 18+ scharen.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]Zat meer naar haar goedgevulde tweeling te kijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
Lekker stukje halal vleesch hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
Wat vinden jullie van die Mimi van de comments?
dat is mathemaatquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
Wowowow.
Crip, jij en deze man zijn gemaakt voor elkaar:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:41 schreef mrstylo het volgende:
Wat vinden jullie van die Mimi van de comments?
Ik gun het je niet. Die reactie was gewoon om te doen alsof ik blij voor je ben. Helemaal niet reageren valt op weet je.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Alleen jij hebt nog geen mashallah gezegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik gun het je niet. Die reactie was gewoon om te doen alsof ik blij voor je ben. Helemaal niet reageren valt op weet je.
oneloveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
watquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Even vraagje aan de chicks hier
Hebben jullie met skinnyjeans ook dat het schuurt bij je bovenbenen.
Dat is een knap Arabische vrouw.quote:
is toch normaal tenzij je thigh gap hebt?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
is toch normaal tenzij je thigh gap hebt?
Thigh gap gespot.quote:
prffft snapte de vraag gewoon niet! Hoe schuurt het? Bovenbenen tegen elkaar of dat de broek op bovenbeen schuurt?quote:
..quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:37 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jij snap volgens mij term 18+ niet echt...anderzijds we hebben idd over dit topic, met mensen die hier posten. Dan zou ik nog teletubbies onder 18+ scharen.
Sws. Altijdquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
In sha Allaah. <3quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
Wowowow.
Crip, jij en deze man zijn gemaakt voor elkaar:
[ afbeelding ]
HAHAH FAT THIGHS CREW REPORTING INquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
KB en thigh gapquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
prffft snapte de vraag gewoon niet! Hoe schuurt het? Bovenbenen tegen elkaar of dat de broek op bovenbeen schuurt?
matčh met mathemaatquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
In sha Allaah. <3
Ik zeg geen nee tegen fanatieke sunni moslim mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:00 schreef Montelly het volgende:
Thigh gap kan mij echt niet boeien, zolang je maar bikinibridge hebt.
Let op, haram spoiler, 18+ etc..Dafuck man, ik kan niet eens 's mijn eigen voeten zien als ik naar beneden kijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis goed met je. Doe maar rustig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
prffft snapte de vraag gewoon niet! Hoe schuurt het? Bovenbenen tegen elkaar of dat de broek op bovenbeen schuurt?
opscheppen met je huge boobsquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Dafuck man, ik kan niet eens 's mijn eigen voeten zien als ik naar beneden kijk.
waarmee rustigquote:
Bij mij hangt er ook iets in de weg.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Dafuck man, ik kan niet eens 's mijn eigen voeten zien als ik naar beneden kijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |