abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132469469
Ik vraag mij wel eens af hoe de Turkse jongens in beeld staan bij de Nederlandse dames? En dan heb ik het niet over de niet-aangepaste mensen die gebrekkig NL spreken, bang zijn van varkensvlees en met jogginsbroeken lopen, of/en met kleding van een voetbalclub, of/en met gucci spullen.

Waarom dit topic? Ben zelf een 18-jarige jongen van Turkse afkomst.

Dus ik ben benieuwd naar de reacties van jullie dames. Hoe kijken jullie tegen Turkse jongens aan? Hebben ze al bij voorbaat geen kans, en kunnen ze hoogstens een vriendschap creëren bij jullie?

Nja barst maar los i.i.g.
  Redactie Games woensdag 23 oktober 2013 @ 12:26:33 #2
181272 crew  Noppie2000
pi_132469576
In plaats van het aan vrouwen hier te vragen: wat zijn je eigen ervaringen met Nederlandse vrouwen? Zegt dat niet veel meer?

Daarnaast ligt het natuurlijk gewoon aan de vrouw. Sommige vallen op Nederlands, sommige op exotisch....
pi_132469585
We gaan wel elke nationaliteit af op deze manier he? Kun je niet simpelweg accepteren dat er vrouwen zullen zijn die op je vallen en vrouwen die dat niet doen, net als bij ieder ander mens, zelfs los van de nationaliteit.
It's you my love, you who are the stranger
pi_132469599
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:23 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik vraag mij wel eens af hoe de Turkse jongens in beeld staan bij de Nederlandse dames? En dan heb ik het niet over de niet-aangepaste mensen die gebrekkig NL spreken, bang zijn van varkensvlees en met jogginsbroeken lopen, of/en met kleding van een voetbalclub, of/en met gucci spullen.

Waarom dit topic? Ben zelf een 18-jarige jongen van Turkse afkomst.

Dus ik ben benieuwd naar de reacties van jullie dames. Hoe kijken jullie tegen Turkse jongens aan? Hebben ze al bij voorbaat geen kans, en kunnen ze hoogstens een vriendschap creëren bij jullie?

Wat ik zie in mijn omgeving is dat (sommige) blanke meisjes Turkse jongens wel knap vinden, alleen vanwege de cultuurverschillen en sommige vooroordelen deze meisjes afstand van houden.
pi_132469602
Ik hoor vaak dat ze een beetje ruiken en harig zijn.
5 Ferrari's op videoband!
pi_132469653
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:26 schreef Inverted_World het volgende:
We gaan wel elke nationaliteit af op deze manier he? Kun je niet simpelweg accepteren dat er vrouwen zullen zijn die op je vallen en vrouwen die dat niet doen, net als bij ieder ander mens, zelfs los van de nationaliteit.
Ik ben geen rastypetje die denkt dat alles te maken heeft met nationaliteit, maar het kan toch dat zoiets speelt bij vrouwen? Ik bedoel Turkse jongens zijn niet blond en zijn meestal meer behaard etc.
pi_132469720
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:26 schreef Noppie2000 het volgende:
In plaats van het aan vrouwen hier te vragen: wat zijn je eigen ervaringen met Nederlandse vrouwen? Zegt dat niet veel meer?

Daarnaast ligt het natuurlijk gewoon aan de vrouw. Sommige vallen op Nederlands, sommige op exotisch....
Ik heb nooit een vriendin gehad, dus ik heb geen recht van spreken. Bovendien heb ik niks tegen NL vrouwen. Ik zou zelf een NL dame willen of een, in de NL cultuur aangepaste, Turkse vrouw en die dan er ook normaal uitziet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Andijvie_ op 23-10-2013 12:38:56 ]
pi_132469752
al die mensen die hier vragen wat vrouwen/mannen knap vinden, wat ze zoeken, wat voor eisen ze hebben :`) :`) :`)

Per definitie kut topics, en het maakt geen fuck uit hoe of wat. Ze vind je wel, of niet leuk! 50% kans dus!
pi_132469869
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
al die mensen die hier vragen wat vrouwen/mannen knap vinden, wat ze zoeken, wat voor eisen ze hebben :`) :`) :`)

Per definitie kut topics, en het maakt geen fuck uit hoe of wat. Ze vind je wel, of niet leuk! 50% kans dus!
Theoretisch gezien wel, maar in de praktijk spelen er meerde factoren waardoor het dus geen 50-50 meer is, onafhankelijk van de nationaliteit.
pi_132469887
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:34 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Theoretisch gezien wel, maar in de praktijk spelen er meerde factoren waardoor het dus geen 50-50 meer is, onafhankelijk van de nationaliteit.
Waarom zou het geen 50/50 zijn?
pi_132469890
Je zult je maar druk maken om een afkomst als een persoon gewoon óf heel leuk, óf heel stom is.
Ja doei.
pi_132469919
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Ik heb nooit een vriendin gehad, dus ik heb geen recht van spreken. Bovendien heb ik niks met NL vrouwen. Ik zou zelf een NL dame willen of een, in de NL cultuur aangepaste, Turkse vrouw en die dan er ook normaal uitziet.
Je hebt niks met NL vrouwen, maar je zou er wel 1 willen zeg je hier?

8)7
pi_132469967
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
Je zult je maar druk maken om een afkomst als een persoon gewoon óf heel leuk, óf heel stom is.
Wat een negatieve ondertoon. :')
pi_132470001
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:36 schreef Jeroen128 het volgende:

[..]

Je hebt niks met NL vrouwen, maar je zou er wel 1 willen zeg je hier?

8)7
Typfoutje. 'Ik heb niks tegen NL-vrouwen'. Even post bewerken.
pi_132470025
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:37 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Idd ik denk dat het nederlandse vrouwen niet veel uitmaakt, die kijken toch veel meer naar karakter enz.
Als je gewoon normaal doet heb je net zo veel kans als iedere kaaskop.

ik heb niks tegen NL vrouwen klinkt anders ook behoorlijk negatief :Y
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:39:35 #16
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_132470034
Ik vraag mij wel eens af hoe de Limburgse jongens in beeld staan bij de Nederlandse dames? En dan heb ik het niet over de niet-aangepaste mensen die gebrekkig NL spreken, bang zijn van hollenders en met jogginsbroeken lopen, of/en met kleding van een voetbalclub, of/en Wilders stemmen
Waarom dit topic? Ben zelf een 39-jarige jongen van Limburgse afkomst.

Dus ik ben benieuwd naar de reacties van jullie dames. Hoe kijken jullie tegen Limburgse jongens aan? Hebben ze al bij voorbaat geen kans, en kunnen ze hoogstens een vriendschap creëren bij jullie?

Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_132470055
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:37 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

Want? Het lijkt me juist erg negatief als je je druk gaat maken om een afkomst als je iemand of leuk, of stom vindt, daar hoort een afkomst niet zoveel aan af te doen, en zulks.
Ja doei.
pi_132470074
Maar zolang je jezelf in zo'n hokje blijft stoppen zorg je ook dat anderen dat blijven doen. In stand houden van 't probleem en zulks.
Ja doei.
pi_132470174
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Maar zolang je jezelf in zo'n hokje blijft stoppen zorg je ook dat anderen dat blijven doen. In stand houden van 't probleem en zulks.
Ik weet niet of dit zo is. Het probleem is wellicht iets waar TS als 1 enkel persoon, weinig aan kan veranderen.

Maar leg eens uit wat je bedoelt :P
pi_132470179
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef Jeroen128 het volgende:

[..]

Idd ik denk dat het nederlandse vrouwen niet veel uitmaakt, die kijken toch veel meer naar karakter enz.
Als je gewoon normaal doet heb je net zo veel kans als iedere kaaskop.

ik heb niks tegen NL vrouwen klinkt anders ook behoorlijk negatief :Y
De meeste allochtonen hebben iets tegen NLers, terwijl ze in NL wonen :'). Vandaar zette ik die zin erbij, misschien irrelevant.
pi_132470199
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef Andijvie_ het volgende:

[..]

De meeste allochtonen hebben iets tegen NLers, terwijl ze in NL wonen :'). Vandaar zette ik die zin erbij, misschien irrelevant.
Wat is volgens jou een allochtoon? :P
pi_132470284
De Turken staan veel positiever voor dan Marokkanen bij de meeste Nederlanders, dat is een feit. Ze gedragen zich goed, veroorzaken geen overlast, zijn ondernemend.

Dus propz voor de Turken hier.

Minpunt blijft wel hun nationalisme, terwijl ze toch echt in Nederland geboren zijn. Maar dat verdwijnt wel meer in de loop van de tijd.
pi_132470323
Ik denk dat Motorbloempje wel een punt heeft, maar zoals Magnetronkoffie ook zegt: ik alleen kan het niet veranderen.

Het zijn mijn rasgenoten die ook hier wonen en het verzieken voor mij. Vrijnemen van school i.v.m. suikerfeest/slachtfeest. Ik vind dat nergens op slaan, want ik ben er bijna zeker van dat die personen niet eens gaan slachten, maar gewoon thuis zitten of aan het slapen zijn.

Er zijn genoeg christelijke feesten, dan zouden de christelijken ook vrij kunnen nemen. Erg belachelijk. Zo zijn er wel meer voorbeelden van.
pi_132470335
Vreemde topics altijd deze.

Als je normaal doet tegen mij doe ik normaal (en met normaal bedoel wederzijds "respect") tegen jou en als ik je leuk genoeg vind en jij mij dan zou er iets in kunnen zitten,
daar heeft jouw afkomst niks mee te maken.
Zo is het vast niet voor iedereen maarja.

Verder is niet mijn eerste vraag als ik iemand spreek "waar kom je vandaan????" omdat veel mensen die getint zijn hier in Nederland ook "gewoon"Nederlander kunnen zijn.

Maar vaak valt het me wel op dat "buitenlanders" (mensen die er niet blank uit zien in dit geval) geen prettige houding hebben.
Voor de normalere geldt wat ik net zei.
pi_132470359
Ik hoef ze niet, uiteindelijk willen ze vaak een Turkse en is het voor de seks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')