Wat ik zie in mijn omgeving is dat (sommige) blanke meisjes Turkse jongens wel knap vinden, alleen vanwege de cultuurverschillen en sommige vooroordelen deze meisjes afstand van houden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:23 schreef Andijvie_ het volgende:
Ik vraag mij wel eens af hoe de Turkse jongens in beeld staan bij de Nederlandse dames? En dan heb ik het niet over de niet-aangepaste mensen die gebrekkig NL spreken, bang zijn van varkensvlees en met jogginsbroeken lopen, of/en met kleding van een voetbalclub, of/en met gucci spullen.
Waarom dit topic? Ben zelf een 18-jarige jongen van Turkse afkomst.
Dus ik ben benieuwd naar de reacties van jullie dames. Hoe kijken jullie tegen Turkse jongens aan? Hebben ze al bij voorbaat geen kans, en kunnen ze hoogstens een vriendschap creëren bij jullie?
Nja barst maar los i.i.g.
Ik ben geen rastypetje die denkt dat alles te maken heeft met nationaliteit, maar het kan toch dat zoiets speelt bij vrouwen? Ik bedoel Turkse jongens zijn niet blond en zijn meestal meer behaard etc.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:26 schreef Inverted_World het volgende:
We gaan wel elke nationaliteit af op deze manier he? Kun je niet simpelweg accepteren dat er vrouwen zullen zijn die op je vallen en vrouwen die dat niet doen, net als bij ieder ander mens, zelfs los van de nationaliteit.
Ik heb nooit een vriendin gehad, dus ik heb geen recht van spreken. Bovendien heb ik niks tegen NL vrouwen. Ik zou zelf een NL dame willen of een, in de NL cultuur aangepaste, Turkse vrouw en die dan er ook normaal uitziet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:26 schreef Noppie2000 het volgende:
In plaats van het aan vrouwen hier te vragen: wat zijn je eigen ervaringen met Nederlandse vrouwen? Zegt dat niet veel meer?
Daarnaast ligt het natuurlijk gewoon aan de vrouw. Sommige vallen op Nederlands, sommige op exotisch....
Theoretisch gezien wel, maar in de praktijk spelen er meerde factoren waardoor het dus geen 50-50 meer is, onafhankelijk van de nationaliteit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:31 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
al die mensen die hier vragen wat vrouwen/mannen knap vinden, wat ze zoeken, wat voor eisen ze hebben![]()
![]()
![]()
Per definitie kut topics, en het maakt geen fuck uit hoe of wat. Ze vind je wel, of niet leuk! 50% kans dus!
Waarom zou het geen 50/50 zijn?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:34 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Theoretisch gezien wel, maar in de praktijk spelen er meerde factoren waardoor het dus geen 50-50 meer is, onafhankelijk van de nationaliteit.
Je hebt niks met NL vrouwen, maar je zou er wel 1 willen zeg je hier?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:30 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit een vriendin gehad, dus ik heb geen recht van spreken. Bovendien heb ik niks met NL vrouwen. Ik zou zelf een NL dame willen of een, in de NL cultuur aangepaste, Turkse vrouw en die dan er ook normaal uitziet.
Wat een negatieve ondertoon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
Je zult je maar druk maken om een afkomst als een persoon gewoon óf heel leuk, óf heel stom is.
Typfoutje. 'Ik heb niks tegen NL-vrouwen'. Even post bewerken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:36 schreef Jeroen128 het volgende:
[..]
Je hebt niks met NL vrouwen, maar je zou er wel 1 willen zeg je hier?
Idd ik denk dat het nederlandse vrouwen niet veel uitmaakt, die kijken toch veel meer naar karakter enz.quote:
Want? Het lijkt me juist erg negatief als je je druk gaat maken om een afkomst als je iemand of leuk, of stom vindt, daar hoort een afkomst niet zoveel aan af te doen, en zulks.quote:
Ik weet niet of dit zo is. Het probleem is wellicht iets waar TS als 1 enkel persoon, weinig aan kan veranderen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Maar zolang je jezelf in zo'n hokje blijft stoppen zorg je ook dat anderen dat blijven doen. In stand houden van 't probleem en zulks.
De meeste allochtonen hebben iets tegen NLers, terwijl ze in NL wonenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:39 schreef Jeroen128 het volgende:
[..]
Idd ik denk dat het nederlandse vrouwen niet veel uitmaakt, die kijken toch veel meer naar karakter enz.
Als je gewoon normaal doet heb je net zo veel kans als iedere kaaskop.
ik heb niks tegen NL vrouwen klinkt anders ook behoorlijk negatief![]()
Wat is volgens jou een allochtoon?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:43 schreef Andijvie_ het volgende:
[..]
De meeste allochtonen hebben iets tegen NLers, terwijl ze in NL wonen. Vandaar zette ik die zin erbij, misschien irrelevant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |