Dus ik deed het wel goed.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon altijd met onderbroek aan toch?
Echt viesquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als ik kerstkransjes ga eten nu, ben ik dan een kafir.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Heb ik een keer gedaan op mijn werk. Roze met zilver. Kindertjes waren helemaal blij en alles.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik een kerstboom in huis ga halen.Ik wil een keer een kerstboom versieren.
Ik kijk ernaar uit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhh, als ik m zie moet ik hier aan denken en ga ik awkward lachen. Ik weet ht nu al.
Wat voor werk doe je, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heb ik een keer gedaan op mijn werk. Roze met zilver. Kindertjes waren helemaal blij en alles.
Opruimen is alleen kut.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat ik een kerstboom in huis ga halen.Ik wil een keer een kerstboom versieren.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
Dikke koeffars gespot hier.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
Opruimen is alleen kut.
Laatste jaren gaat het altijd zo. Moeder en zussen doen het versieren en mijn vader en ik doen het opruimen. Soort kado naar mij toe![]()
Mag je niet vragen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je, als ik vragen mag?
Ik wist niet dat jij dat deed. Zwaar gedaald in mijn aanzienquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Opruimen is alleen kut.
Laatste jaren gaat het altijd zo. Moeder en zussen doen het versieren en mijn vader en ik doen het opruimen. Soort kado naar mij toe![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Mag je niet vragen.
[..]
Ik wist niet dat jij dat deed. Zwaar gedaald in mijn aanzien
Ik laat het wel opruimen in ruil voor een etentje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Opruimen is alleen kut.
Omdat jij niet kan versieren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Opruimen is alleen kut.
Slavendrijverquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik laat het wel opruimen in ruil voor een etentje.
Zware shots ditquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat jij niet kan versieren.
#grapjeikvindjehelemaalmooi
Tuulk niet! Bist du heulemoal gek.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Dus je mag ook niet naakt douchen?
#taalnaziquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kuffar zonder -s is al meervoud.
#durftecorrigeren
Je hebt zeker een dinercoupon waar de 2e maaltijd gratis is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoezo? Een etentje is niet goedkoop hoor.
allemaal groupon-all you can eats.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt zeker een dinercoupon waar de 2e maaltijd gratis is.
Je brengt me op een idee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt zeker een dinercoupon waar de 2e maaltijd gratis is.
Ik ben wel serieus aan het overwegen om een nieuwjaarsetentje bij mij thuis te organiseren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Kerstmismeet bij sylvesterrr thuis, met pakjes en al.
#sokuffar
Of hij is jarig en brengt haar naar Vandaag. Dan eet hij gewoon gratisquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
allemaal groupon-all you can eats.
Gratiiiisch. Ik ga op een maandagochtend trouwen want dat is ook gratis.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of hij is jarig en brengt haar naar Vandaag. Dan eet hij gewoon gratis
Wel voor 11 uur hequote:Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gratiiiisch. Ik ga op een maandagochtend trouwen want dat is ook gratis.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:46 schreef Crip het volgende:
Dacht dat ik fashion news was aan het kijken niet scary movie 4
[ afbeelding ]
Wut waarom zijn ze zo duur?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag 3 notitieboekjes van moleskine gehaald, stond prijs van 11,50 op ofzo, rekent die meneer ze af voor 5 euro, wuuuut
Ik hou echt van Moleskine. Nette agenda, loopt lekker lang door.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vandaag 3 notitieboekjes van moleskine gehaald, stond prijs van 11,50 op ofzo, rekent die meneer ze af voor 5 euro, wuuuut
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En jij zegt er niets van? Tssk.
omdat merkjequote:
i know you do, maar agenda voor zoveel geld gaat me te furrrrquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hou echt van Moleskine. Nette agenda, loopt lekker lang door.
Ja I know mja, is 1x per jaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]ik keek mijn vriendin en jan heel verbaasd aan en zij keken mij ook zo aan
nee ik zei er niks van #slechtbezig #maarookgoedbezig #hetlot
[..]
omdat merkje
[..]
i know you do, maar agenda voor zoveel geld gaat me te furrrr
loserquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |