quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef Landysh het volgende:
Is moleskin fijn ja? Ik ga naar jaren weer een agenda proberen te gebruiken maar ben totaal niet thuis in de agenda wereld.
Hahahahahhaquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ruzie zal wel over de belminuten gaan.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Kuffar zonder -s is al meervoud.
#durftecorrigeren
mn zorgverzekering is er net af.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
OF SORRRRYYY MIJN STUDIEFINANCIERING IS ER NEIT
Ik heb weer drama uit niets gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
OF JA IK HEB BIOSTICKET BETAALD. JIJ MAG DE COLA BETALEN. EN GEZIEN JE DAT TOCH BETAALD WIL IK EIGK OOK WEL POPCORN. WANT JIJ BETAALT TOCH. HIHIHIHI
Waarom dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb weer drama uit niets gemaakt
Zei die dat tegen jou, ja? die ex dan héquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
OF HEY, JA SORRY, MAAR IK HEB DE BENZINE BETAALD. JIJ MAG HET PARKEERKAARTJE BETALEN.
Dacht dat alleen vrouwen (met PMS) dit dedenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb weer drama uit niets gemaakt
IK ZIE MIJN VOORMALIG BFF voor me. Die varken dacht dit, zei dit weleens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stim je hoeft je grappen niet uit te schreeuwen.
hahahaaha watquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IK ZIE MIJN VOORMALIG BFF voor me. Die varken dacht dit, zei dit weleens.
JA HALLO WE ZIJN MET MIJN LEASE AUTO NAAR EINDHOVEN GEREDEN MET MIJN TANKPAS DUS MOGEN JULLIE MIJN ETEN BETALEN.
Die heb je altijd. Of bij jas aandoen, superlangzaam portemonnee pakken of jou voor laten gaan. Tfoe.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
IK ZIE MIJN VOORMALIG BFF voor me. Die varken dacht dit, zei dit weleens.
JA HALLO WE ZIJN MET MIJN LEASE AUTO NAAR EINDHOVEN GEREDEN MET MIJN TANKPAS DUS MOGEN JULLIE MIJN ETEN BETALEN.
Hey Che ben je ook Jood?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef Che_ het volgende:
Sylvesterrr goed idee eigenlijk. Ik wil ¤2,95 voorschieten op voorwaarde dat ik ¤3 terug krijg van ze.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die heb je altijd. Of bij jas aandoen, superlangzaam portemonnee pakken of jou voor laten gaan. Tfoe.
Dat is eigenlijk best joods van je...quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef Che_ het volgende:
Sylvesterrr goed idee eigenlijk. Ik wil ¤2,95 voorschieten op voorwaarde dat ik ¤3 terug krijg van ze.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik weet leuke liedjesreeks voor je.. R Kelly - Stuck in the closet part 1 tot... 30 ofzo gaat ie :$
Intens genot
Exact mijn gedachte toen ik de post van JP las.quote:
Dat dacht je.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die heb je altijd. Of bij jas aandoen, superlangzaam portemonnee pakken of jou voor laten gaan. Tfoe.
Vaak wordt voor mij betaaldquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Daarom ga ik altijd naar Vapiano met zulk lui. Iedereen betaalt wat ie heeft besteld met eigen bestelpas.
Eenmaal binnen pak ik alle pasjes af.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Daarom ga ik altijd naar Vapiano met zulk lui. Iedereen betaalt wat ie heeft besteld met eigen bestelpas.
Heb je niet in utrecht zie ik. Ziet er best lekker uitquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:50 schreef sylvesterrr het volgende:
Een echte gentleman laat de vrouw niet betalen. Een echte lady maakt wel aanstalten om te gaan betalen.
Waar ligt/staat hij op?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn laptop is superheet, help wat kan ik hier tegen doen.
Hij is ook traag enzo.
Kapsonesding.
Eigenlijk ben jij gewoon die vriendin.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vaak wordt voor mij betaaldVooral met vriendinnen schaam ik me dan. Omdat wij vaak afspreken op momenten dat ik blut ben. Misschien betalen ze dan wel ook daarom.
Nee pannekoek niet dat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je niet in utrecht zie ik. Ziet er best lekker uit
[..]
Dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |