Goh. Hebben jullie elkaar al wel gemeet dan? Dat wist ik nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel creatief.
[..]
[..]
Dat ligt ingewikkeld en jij Stimi bent gewoon een doos
Nee, niet. Maar het is nu al ingewikkeldquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Hebben jullie elkaar al wel gemeet dan? Dat wist ik niet
Oke, wat Che dus zei. Een groep 8 ruzie dit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, niet. Maar het is nu al ingewikkeld#fuckmylife
Ruzie zal wel over de belminuten gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, wat Che dus zei. Een groep 8 ruzie dit.
Ga elkaar meeten, dat kan bepaalde ruzies anders marken.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef Landysh het volgende:
Is moleskin fijn ja? Ik ga naar jaren weer een agenda proberen te gebruiken maar ben totaal niet thuis in de agenda wereld.
Hahahahahhaquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ruzie zal wel over de belminuten gaan.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Kuffar zonder -s is al meervoud.
#durftecorrigeren
mn zorgverzekering is er net af.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:43 schreef Stimorol- het volgende:
OF SORRRRYYY MIJN STUDIEFINANCIERING IS ER NEIT
Ik heb weer drama uit niets gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
OF JA IK HEB BIOSTICKET BETAALD. JIJ MAG DE COLA BETALEN. EN GEZIEN JE DAT TOCH BETAALD WIL IK EIGK OOK WEL POPCORN. WANT JIJ BETAALT TOCH. HIHIHIHI
Waarom dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb weer drama uit niets gemaakt
Zei die dat tegen jou, ja? die ex dan héquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Stimorol- het volgende:
OF HEY, JA SORRY, MAAR IK HEB DE BENZINE BETAALD. JIJ MAG HET PARKEERKAARTJE BETALEN.
Dacht dat alleen vrouwen (met PMS) dit dedenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb weer drama uit niets gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |