Ik heb ze 9/10 keer om half 9.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd zo zenuwachtig, terwijl er meestal helemaal geen reden voor is.
De nacht van tevoren niet kunnen slapen enzo
Gewoon studie doen waarbij je geen tentamens hebtquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:45 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon nooit gestudeerd. Scheelt tentamenvrees
Ja, ik ook. Door de zenuwen ben ik dan 's ochtends wel heel alert. Na het tentamen kak je dan volledig in.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd zo zenuwachtig, terwijl er meestal helemaal geen reden voor is.
De nacht van tevoren niet kunnen slapen enzo
Bestaat dat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon studie doen waarbij je geen tentamens hebt
Lekker studentvriendelijk weer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ze 9/10 keer om half 9.Herkansingen zijn meestal 's avonds.
De mijne zijn eigenlijk altijd vanaf 11 uur of vanaf 14 uur, dat hebben ze wel netjes geregeld hier.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ze 9/10 keer om half 9.Herkansingen zijn meestal 's avonds.
Die zijn hier in de kerstvakantie enzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:59 schreef Fera het volgende:
Herkansingen ook 's avonds. Maar dat is omdat ik overdag nog gewoon les heb.
Goed bezig. Ik heb er maar één gelukkig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn hier in de kerstvakantie enzo
Maar ik heb nog nooit een herkansing gemaakt.
Klinkt wel interessantquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had geen tentamens, enkel assesments. Bestaande uit bewijsvoering en argumentatie.
Dan heb ik nog liever tentamens denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had geen tentamens, enkel assessments.
Ik ook, maar ik moet wc papier halen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Te lui om naar de winkel te gaan. Dan maar restjes op eten
Laten bezorgen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Te lui om naar de winkel te gaan. Dan maar restjes op eten
Ik had laatst een keer de krant gebruikt omdat ik te lui was om wc-papier te kopenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet wc papier halen.
Hahaha. Ach, het heeft me wel geholpen ook presentaties te houden. Ben er geen held in. Keuzes beargumenteren heb ik ook zeker wat aan gehad. In feite moet je jezelf kunnen verdedigen middels het product, de bijbehorende rapportage en je argumentatie. Voor mij een voordeel, zo'n praktijkgerichte opleiding. Vond/vind het verschrikkelijk (droge kost) uit boeken te moeten leren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever tentamens denk ik.
Dan hoef je in elk geval niet te praten
Het is wel goed om dat soort dingen ook te leren, daar ontbreekt het hier nog wel eens aan. Van die ene korte presentatie per kwartaal word je ook niet echt beter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha. Ach, het heeft me wel geholpen ook presentaties te houden. Ben er geen held in. Keuzes beargumenteren heb ik ook zeker wat aan gehad. In feite moet je jezelf kunnen verdedigen middels het product, de bijbehorende rapportage en je argumentatie. Voor mij een voordeel, zo'n praktijkgerichte opleiding. Vond/vind het verschrikkelijk (droge kost) uit boeken te moeten leren.
Ging het niet goed?quote:
* aeque geeft een glaasje roosviceequote:
CMDquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel goed om dat soort dingen ook te leren, daar ontbreekt het hier nog wel eens aan. Van die ene korte presentatie per kwartaal word je ook niet echt beter.
Wat voor opleiding heb je gedaan?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer de krant gebruikt omdat ik te lui was om wc-papier te kopen
Kut is dat. Had ik laatst ook. Kon niet eens normaal nadenken.quote:
Hahaha, godver.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer de krant gebruikt omdat ik te lui was om wc-papier te kopen
Letters op je puni van de inktquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, godver.![]()
![]()
![]()
Ik zie dit zo voor me.
Was een grote boodschap. Ik had nog wel nagedacht over de pagina, ik heb die met de vervelende column van een of andere linksmens over zwarte piet gebruiktquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Letters op je puni van de inkt![]()
Of was het een grote boodschap, Loka?
Kun je daarna de krant opfrommelen, bij die norse buurman voor de deur leggen en in de fik steken.
Moest lachen. Nu voel ik me ietsje beter, bedankt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was een grote boodschap. Ik had nog wel nagedacht over de pagina, ik heb die met de vervelende column van een of andere linksmens over zwarte piet gebruikt
O mijn glas roosvicee was weer niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moest lachen. Nu voel ik me ietsje beter, bedankt.
Hoe zou dat moeten helpen? Tenzij je er stiekem wat anders in hebt gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
O mijn glas roosvicee was weer niet goed genoeg?
Joh dan krijg je van die lekkere tarrels, en als je daar dan een fijn kammetje doorheen haalt heb je gelijk een mooie gebleekte anusquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
Vast nog allemaal poepresten die achterbleven.
Konthaar hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh dan krijg je van die lekkere tarrels, en als je daar dan een fijn kammetje doorheen haalt heb je gelijk een mooie gebleekte anus
Je kunt je anus bleken met poep?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh dan krijg je van die lekkere tarrels, en als je daar dan een fijn kammetje doorheen haalt heb je gelijk een mooie gebleekte anus
Nou die tarrels zitten toch vast aan de haartjes? Dan trek je die er mooi mee uitquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt je anus bleken met poep?
Reclame nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe zou dat moeten helpen? Tenzij je er stiekem wat anders in hebt gedaan.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Poep spreekt aan schijnbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een onderwerpen weer. Het is dat ik zit te eten.
ai, knuffel voor jouquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was een grote boodschap. Ik had nog wel nagedacht over de pagina, ik heb die met de vervelende column van een of andere linksmens over zwarte piet gebruikt
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit mijn geheugen geband denk ik.
Ja maar is aardig bedoeld enzo...quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit mijn geheugen geband met een reden, aeque.
Terrorkind is het.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar is aardig bedoeld enzo...
Nou ik zal je nog een keer beter willen laten voelen.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Terrorkind is het.
Nee maar ik waardeer de poging.
Dingen gaan niet zoals ze gaan. Zoals mijn leven. Nee grapjequote:
Oh.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dingen gaan niet zoals ze gaan. Zoals mijn leven. Nee grapje![]()
Even een kut humeur. En weer door.
Filequote:Op dinsdag 9 december 2014 16:57 schreef artelligence het volgende:
Ik ga zo lekker de file in. En als ik thuis ben een hapje eten, afl. van House Of Cards kijken, een warme douche en naar bed. Zin in
Ik las er al iets over op FB ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vandaag was echt dra-ma-tisch
je mag hier wel komen douchenquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Als je water is afgesloten is het net alsof je in een derdewereldland zit.
Oi Thijs.quote:
Haha, lekker voor je.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Als je water is afgesloten is het net alsof je in een derdewereldland zit.
Ik had dat vorige week donderdag.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
Dat zou ik rollend nog sneller kunnenquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:33 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Den Haag - Enschede, 200 km 3,5 uur. Kan bij wijze van beter op de fiets gaan.
Het is wel nostalgisch.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had dat vorige week donderdag.
wow, gemis in je opvoedingquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:16 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst in mijn leven taco's op. Best lekker.![]()
Tonijnhart.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Twi en ik zijn het niet eens, wat vinden jullie vreemder om te eten. Krekels, of tonijnhart?
Voor mij zelf?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Twi en ik zijn het niet eens, wat vinden jullie vreemder om te eten. Krekels, of tonijnhart?
Haha, awwwwquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had me een uur vergist voor mijn werk
Toen maar weer teruggefietst, nu moet ik na 15 minuten thuis te zijn geweest er weer heen fietsen.
Ik kan ook niets
Straks heb ik in totaal een stuk langer gefietst dan aan het werk geweestquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, awwww
Komt goed meisje.
Lekker door de koude luchtquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Straks heb ik in totaal een stuk langer gefietst dan aan het werk geweest
tijdje terug een keer krekels geproefd, smaakte niet eens verkeerd (op de pootjes tussen je tanden na)quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Straks als je thuis bent lekker chillen toch met wat lekkers.quote:
tonijnhartquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Hey psst meisje wil je snoepje, ik zie faxie al staan zoquote:
Nee grapje jij bent een snoepkontquote:
POG?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:00 schreef Californium het volgende:
Wat een rust hier. Ik moet eigenlijk nog voor donderdag iets schrijven maar ik hik ertegenaan maar hier is niet echt een plek om te POG-gen
Noem je me nou dik?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee grapje jij bent een snoepkont
Nee jij hebt zware bottenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef Californium het volgende:
[..]Die kende ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het zo erg dan? Wil je erover praten?14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Nee hoor, zo erg is het nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.
Is het zo erg dan? Wil je erover praten?
Succesquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee hoor, zo erg is het nietmaar ik moet gewoon even mijn sessie voorbereiden en daar zie ik heel erg tegenop!
Kijk maar uit morgen en overmorgen. Het gaat aardig waaienquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:12 schreef qwerty789 het volgende:
Jesus dan kom ik hier met mijn 55 kilo, maar goed ik ben dan ook maar 1.65
.
Het neemt eigen steeds meer afquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk maar uit morgen en overmorgen. Het gaat aardig waaien
Ik maar 5 cm langer. Hahaha #tonnetjequote:Op dinsdag 9 december 2014 19:12 schreef qwerty789 het volgende:
Jesus dan kom ik hier met mijn 55 kilo, maar goed ik ben dan ook maar 1.65
.
Succes jongedamequote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee hoor, zo erg is het nietmaar ik moet gewoon even mijn sessie voorbereiden en daar zie ik heel erg tegenop!
Moet je nog veel sessies?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja en jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
Moet je nog veel sessies?Eerder deze week zei je dat je op de goede weg was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja en jaIk ben stiekem wel benieuwd nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag DM-en als je wilt
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja en jaNee dat is absoluut waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zelf, op een paar consults bij een psychologe na, daar ook geen ervaring mee.
Ah, hij is vrij?quote:
Mijn psycholoogquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee dat is absoluut waarHeb zelf, op een paar consults bij een psychologe na, daar ook geen ervaring mee.
Iedereen klagen als het tentamenweek wasquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:29 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb gelukkig dit jaar geen tentamens.
En jij deed altijd keurig je huiswerk en begon weken vantevoren met leren?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iedereen klagen als het tentamenweek was
"Maar we kennen de stof niet! Het is zo moeilijk! De les heeft dit niet behandeld!", riep iedereen die dan daags van te voren ging leren, omdat ze niet op zaten te letten, geen aantekeningen maakten en hun huiswerk aan de hond gaven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En jij deed altijd keurig je huiswerk en begon weken vantevoren met leren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nietEn ik ben ook met 2 vingers in de neus afgestudeerd
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Dan maakt het niet uit toch.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik nietEn ik ben ook met 2 vingers in de neus afgestudeerd
[..]
Braaf zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik begon altijd pas 1,5 week voor de tentamenweek met studeren. Maar ik ben dan ook een langstudeerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:
Als ik anderhalve week vantevoren zou beginnen, schiet heel de opleiding in de stress. Ik maak altijd de samenvattingen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik begon altijd pas 1,5 week voor de tentamenweek met studeren. Maar ik ben dan ook een langstudeerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens goedenavond![]()
2 dagen hier.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik begon altijd pas 1,5 week voor de tentamenweek met studeren. Maar ik ben dan ook een langstudeerder
Ik ging wel braaf naar alle colleges en werkgroepen. Alles wat ik daar opschreef was al ongeveer 75% van de kennis die op tentamens getoetst werd. Op mijn eerste jaar na (waarin ik maar twee vakken gehaald had) heb ik dan ook weinig hoeven herkansen gelukkig, en dat eerste jaar mocht ik gelukkig door omstandigheden niet meetellen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Als ik anderhalve week vantevoren zou beginnen, schiet heel de opleiding in de stress. Ik maak altijd de samenvattingen.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
2 dagen hier.
Meestal gaat dat goed. Meestal.
''The cobra effect occurs when an attempted solution to a problem actually makes the problem worse.'' -Wikiquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie wel eens gehoord van het cobra-effect?
Toen de Britten baas waren in India, wilden ze graag af van het grote aantal cobra's daar.
Om dat te doen betaalden ze de mensen daar geld voor iedere dode cobra.
De Indiërs gingen de cobra's fokken, slimme mensen. Na een tijd kwamen de Britten daar achter en stopten de regeling.
De Indiërs lieten daarna al hun gefokte slangen weer vrij waardoor er veel meer cobra's waren dan toen het begon.
Wat een leuk feitje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen de Britten baas waren in India, wilden ze graag af van het grote aantal cobra's daar.
De Indiërs gingen de cobra's fokken, slimme mensen. Na een tijd kwamen de Britten daar achter en stopten de regeling.
De Indiërs lieten daarna al hun gefokte slangen weer vrij waardoor er veel meer cobra's waren dan toen het begon.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kwam je bij de vraag over krekels en vissenhart zojuist?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wat ik met mijn haar moet. Ik kom er maar niet uit.Ik vind alle kapsels zo saai.
[..]
In de meeste gevallen wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oh, was iemand op tv die als vreemdste lasagne had gegeten. Toen zei twi dat hij krekels had gegeten, ik zei dat ik hem ownde omdat ik tonijnhart heb gegeten. Maar hij vond dat minder bijzonder.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kwam je bij de vraag over krekels en vissenhart zojuist?
Helderquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, was iemand op tv die als vreemdste lasagne had gegeten. Toen zei twi dat hij krekels had gegeten, ik zei dat ik hem ownde omdat ik tonijnhart heb gegeten. Maar hij vond dat minder bijzonder.
Zo'n meningsverschil kan ik natuurlijk alleen maar oplossen door het aan jullie te vragen.
Hij is terug naar zijn werk om aan een extra project te werken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helder
Hij zal wel stilletjes in een hoekje zitten nu we hem duidelijk hebben gemaakt dat tonijnenhart raarder is.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
SNEEUW
SneeuwracenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens goedenavond
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is terug naar zijn werk om aan een extra project te werken./foreveralone.
Vind je echt alles saai?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wat ik met mijn haar moet. Ik kom er maar niet uit.Ik vind alle kapsels zo saai.
Uhuh "terug naar zijn werk"quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is terug naar zijn werk om aan een extra project te werken./foreveralone.
Smurf!quote:
Nouja, los van de hele extreme natuurlijk.quote:
Eerste jaar mocht je niet meetellen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ging wel braaf naar alle colleges en werkgroepen. Alles wat ik daar opschreef was al ongeveer 75% van de kennis die op tentamens getoetst werd. Op mijn eerste jaar na (waarin ik maar twee vakken gehaald had) heb ik dan ook weinig hoeven herkansen gelukkig, en dat eerste jaar mocht ik gelukkig door omstandigheden niet meetellen.
[..]
Wat heb je gestudeerd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Dat mocht hij waarschijnlijk overdoen. Dat kan normaal gesproken natuurlijk niet. Als je maar twee vakken haalt lig je er gewoon uit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eerste jaar mocht je niet meetellen?
Op je bil gevallen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)echtse-fietsers.html
Hier was ik er 1 van.![]()
Ik kan op mijn werk altijd al chillen met wat lekkersquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks als je thuis bent lekker chillen toch met wat lekkers.
Ja het was moeilijk gladquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat is wel lief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan op mijn werk altijd al chillen met wat lekkers
Moeders die je koekjes en thee geven en plakjes ontbijkoek voor je smeren
Op meer plekken was het verraderlijk gladquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op mijn heup. Nu doet kleren aan/uittrekken pijn.quote:
Kusje op je heup.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op mijn heup. Nu doet kleren aan/uittrekken pijn.
Bright side; blauwe heup is het enige nadelige wat ik er aan over heb gehouden en mijn fiets was ook nog heel. Gezien de locatie waar ik onderuit ging had dat ook best anders gekund.
Kusje op je heup dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bright side; blauwe heup is het enige nadelige wat ik er aan over heb gehouden en mijn fiets was ook nog heel. Gezien de locatie waar ik onderuit ging had dat ook best anders gekund.
Is it the poon?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Plaatje van meisje in haar hockey-kleding. -> Hmm, knappe meid.
Datzelfde meisje in ondergoed, naakt en met benen wijd. ->
Gelukkig dat de schade nog meevalt dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook echt uit het niks opeens! Fietste over normaal fietspad, totaal niet glad, fietste over een bruggetje en baf, lag op de grond.quote:
Fera, was implanon eruit laten halen pijnlijk bij jou?quote:
Mhmm, slim wel ja. De rest van het pad was allemaal niet glad, alleen dat ene bruggetje wel. Maar ik quote nu.nl "Ambulances hadden onvoldoende capaciteit om alle gewonden af te kunnen voeren."quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig dat de schade nog meevalt dan.
Het pad waarover ik vanmorgen moest fietsen was zo glad dat ik halverwege maar op de bus ben gestapt
Weet je het zeker? Is dat misschien niet zonde? Of heb je er echt last van?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fera, was implanon eruit laten halen pijnlijk bij jou?
Ik wil hem eruit laten halen, omdat ik er nu toch niets meer aan heb
Ik vrees voor vannacht. Combi blauwe plek en op je zij slapen is niet bepaald ideaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind dat trouwens wel vaak een lekkere soort pijn, op een manier.
Wacht. Je bent niet meer samen met dingest?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je kunt niet op je ander zij liggen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vrees voor vannacht. Combi blauwe plek en op je zij slapen is niet bepaald ideaal.
Waarom eruit laten halen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde al een tijdje stoppen met anticonceptie, kijken of ik mijn cyclus op orde kan krijgen, maar het vooruitzicht van condooms moeten gebruiken stond me tegen. Is nu niet meer nodigquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Is dat misschien niet zonde? Of heb je er echt last van?
Ik vond het wel vervelend, maar niet heel pijnlijk.
Dan zou ik 'm inderdaad gewoon eruit halen. Kan wel even een schok zijn voor je lichaam in het begin. Al die hormonen moeten eruit en de hele boel moet zich herstellen. Wellicht krijg je tijdelijk iets meer acné, maar dat gaat vanzelf over. Menstruatie zal in het begin ook wel vrij hevig zijn. Of juist niet, gezien het feit dat je het nu zo lang bent.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde al een tijdje stoppen met anticonceptie, kijken of ik mijn cyclus op orde kan krijgen, maar het vooruitzicht van condooms moeten gebruiken stond me tegen. Is nu niet meer nodig
Ik ben ook wel eens hele maanden ongesteld door het ding nu
Verder niet heel veel last van, maar ik zie het nut niet zo met nog 10 maanden wachten tot hij er sowieso uit moet.
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig ook maar even celibatair door het leven
Ik moest uiteindelijk wel alles halen,maar Ik had wegens bijzondere omstandigheden (het overlijden van mijn moeder twee weken eerder) geen bindend studieadvies waarbij je 30 punten moest halen om niet weggestuurd te worden.Ik omschreef het wat onduidelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eerste jaar mocht je niet meetellen?
Tuurlijk wel, maar als ik eenmaal slaap rol ik nog wel eens om.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je kunt niet op je ander zij liggen?
Ik was voor het anticonceptie gebruiken vrijwel nooit ongesteld, dus ik ben wel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zou ik 'm inderdaad gewoon eruit halen. Kan wel even een schok zijn voor je lichaam in het begin. Al die hormonen moeten eruit en de hele boel moet zich herstellen. Wellicht krijg je tijdelijk iets meer acné, maar dat gaat vanzelf over. Menstruatie zal in het begin ook wel vrij hevig zijn. Of juist niet, gezien het feit dat je het nu zo lang bent.
Dan merk je het pas bij het wakker wordenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als ik eenmaal slaap rol ik nog wel eens om.
Eh whut?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Plaatje van meisje in haar hockey-kleding. -> Hmm, knappe meid.
Datzelfde meisje in ondergoed, naakt en met benen wijd. ->
Ja? Ik kan me van vorige blauwe plekken wel herinneren dat ik wakker werd omdat ik erop ging liggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan merk je het pas bij het wakker worden
Je lichaam reageert maar weinig op pijnprikkels dan..
Zachte kussen bij je heup leggenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als ik eenmaal slaap rol ik nog wel eens om.
Meisje was aantrekkelijker met kleren aanquote:
Ik moet zeggen dat ik het zelf veel fijner vind, de normale cyclus. Geen idiote bijwerkingen meer ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was voor het anticonceptie gebruiken vrijwel nooit ongesteld, dus ik ben wel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Klopt, ik doe dan ook een dm.quote:
Niet allemaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn niet bijna alle mensen aantrekkelijker met hun kleren aan?
Hail to the Kingquote:
Al meer dan 10 jaar Diane-35 gebruiker meldtquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het zelf veel fijner vind, de normale cyclus. Geen idiote bijwerkingen meer ook.
Volgens mij is trouwens mijn acné fase voorbij. Ik ben al een paar weken van de benzoylperoxide af en ik heb nauwelijks nog puistjes. Huid voelt ook heel zacht.Geen idee waardoor dit ineens komt, maar zelfs tijdens m'n menstruatie had ik niet echt puistjes. Normaal gesproken heb ik er dan veel meer dan normaal.
Durf alleen nog niet blij te zijn voor het geval ze weer terug komen.
Als je nu blij bent, ben je in elk geval een tijdje blij geweest voor ze terug zouden komenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het zelf veel fijner vind, de normale cyclus. Geen idiote bijwerkingen meer ook.
Volgens mij is trouwens mijn acné fase voorbij. Ik ben al een paar weken van de benzoylperoxide af en ik heb nauwelijks nog puistjes. Huid voelt ook heel zacht.Geen idee waardoor dit ineens komt, maar zelfs tijdens m'n menstruatie had ik niet echt puistjes. Normaal gesproken heb ik er dan veel meer dan normaal.
Durf alleen nog niet blij te zijn voor het geval ze weer terug komen.
Ik vind mezelf naakt best mooi. Afgezien van veel extra vetjes. Maar ik kan me niet echt kleden, dus ik kleed mezelf vaak niet erg flatterend.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je nu blij bent, ben je in elk geval een tijdje blij geweest voor ze terug zouden komen
http://www.naked-people.de/people/quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mezelf naakt best mooi. Afgezien van veel extra vetjes. Maar ik kan me niet echt kleden, dus ik kleed mezelf vaak niet erg flatterend.
Het perspectief is inderdaad wel lastig altijd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Ik vind het nooit leuk om mezelf naakt te zien, omdat alles zo dik lijkt als je er van bovenaf op kijkt
In de spiegel is wel weer oke.
Toch best stoerquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
OMG.. Maar dan een DB9 neus..
[ afbeelding ]
Ze hebben niet de mooiste exemplaren uitgekozen.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mezelf naakt best mooi. Afgezien van veel extra vetjes. Maar ik kan me niet echt kleden, dus ik kleed mezelf vaak niet erg flatterend.
Zonder bril is het al helemaal raarquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het perspectief is inderdaad wel lastig altijd.
Met of zonder bril scheelt ook nog eens.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hebben niet de mooiste exemplaren uitgekozen.
Als ik lig lijkt m'n buik platter. Dus dat is wel oké. Spiegel ook, vooral vooraanzicht. Mijn zijaanzicht vind ik dan weer verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Ik vind het nooit leuk om mezelf naakt te zien, omdat alles zo dik lijkt als je er van bovenaf op kijkt
In de spiegel is wel weer oke.
Nee, er zijn er genoeg waarbij dat andersom is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat was het idee ook. Gewoon gemiddelde mensen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik niet aan en dat weet je.quote:
Ik vind ze allemaal lelijker dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was het idee ook. Gewoon gemiddelde mensen.
Maar dan hebben ze zich waarschijnlijk gewoon niet goed gekleed.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, er zijn er genoeg waarbij dat andersom is.
Haha jezus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zonder bril is het al helemaal raar
Dan vind ik mezelf wel maar in twee dimensies dik in plaats van in drie.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal lelijker dan gemiddeld.
O, laat maar. Ze worden al knapper. Het waren gewoon de eerste paar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Aan het einde heb je wel minder lelijke.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
23 en 31 vind ik wel meevallen..quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo ver ben ik dus nog niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
23 en 31 vind ik wel meevallen..
Ik dacht dat het een rosbiefje was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen jammer van die beginnende micropenor.
Leuk wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft wel een hoog hippie gehalte.
Heb ik wel vaker gezien bij vrouwen. Snap het nut er niet echt van.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat touwtje om haar buik vind ik raar.
Achteraf gezien vind ik die van 26 nog mooier. Ik vind 26 sowieso wel mooi.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meh, ik vind ze niet heel bijzonder.
Maar je weet het nooit, misschien halen ze de 20 wel uiteindelijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
Er zitten een paar kerels bij met een langere zak dan piemel
Wie weetquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je weet het nooit, misschien halen ze de 20 wel uiteindelijk
Dat aziatische meisje vond ik wel heel cutequote:Op dinsdag 9 december 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Achteraf gezien vind ik die van 26 nog mooier. Ik vind 26 sowieso wel mooi.En 30 heeft een mooie taille die je door haar shirt niet zag.
Ik zei niets over haar heupen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind haar heupen minder juist eigenlijk..
Op fok wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het raar dat je zak langer is dan je lul in slappe toestand?
Nee, iets van de helft heeft dat ongeveer wel voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind 30 het mooist, denk ik. Het gezicht wat minder, maar het lichaam vind ik mooi om te zien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat aziatische meisje vond ik wel heel cute
Maar dat vind ik wel vaker van aziatische meisjes.
Nee. Dat kan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, maar ik vond die niet kloppen met de rest, zo bedoelde ik het..quote:
Tja dat weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind 30 het mooist, denk ik. Het gezicht wat minder, maar het lichaam vind ik mooi om te zien.Misschien als ze lacht is haar gezicht een stuk leuker.
Als je knikkers als ballen hebt wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond haar borsten wel mooi. En ik hou van alternatieve kleding. En een leuk gezichtje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond die niet kloppen met de rest, zo bedoelde ik het..
24 was qua fysiek het mooist.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk overigens niet eens naar de mannen, mannen zijn naakt echt nooit tof.Slappe piemels.
Flatteert haar bovenkant idd niet echt. En de sieraden vind ik ook bleh.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het past allemaal zo niet bij elkaar, en bij haar figuur
quote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, iets van de helft heeft dat ongeveer wel voor zover ik weet.
quote:
Als in: zwaar?quote:
Z'n overhemd lijkt veel te groot. Idd wel een goed lichaam.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat bovenlichaam ziet er wel goed uit ja, zou je niet verwachten als je hem met kleren ziet.
Dat alternatieve wist ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond haar borsten wel mooi. En ik hou van alternatieve kleding. En een leuk gezichtje.
Waarom huilen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Ik ga huilen! Eh slapen! Morgen hopelijk weer zo fris als een hoentje!![]()
Hopelijk ben je morgen weer helemaal blijquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Spiertje verrekt bij m'n navel volgens mij.quote:
Huilen? Whats up?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Kop op Art, alles komt goedquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
KLinkt pijnlijk ja..quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Spiertje verrekt bij m'n navel volgens mij.Was een tijdje geleden al, maar nu schoot het er weer in.
Slaap zacht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:19 schreef artelligence het volgende:
Nee niet echt huilen! PI vergeten. Wel slaap inhalen. Uitgerust lichaam = rust in kop.
Oow verstandig. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:19 schreef artelligence het volgende:
Nee niet echt huilen! PI vergeten. Wel slaap inhalen. Uitgerust lichaam = rust in kop.
KPDquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iemand nog zo'n leuke site om naakte mensen te bekijken?
xhamsterquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
KPD.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op /soc/ zitten wel veel naaktfoto's van users. Maar voornamelijk closeups van piemels.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |