Mijn psycholoogquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee dat is absoluut waarHeb zelf, op een paar consults bij een psychologe na, daar ook geen ervaring mee.
Iedereen klagen als het tentamenweek wasquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:29 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb gelukkig dit jaar geen tentamens.
En jij deed altijd keurig je huiswerk en begon weken vantevoren met leren?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Iedereen klagen als het tentamenweek was
"Maar we kennen de stof niet! Het is zo moeilijk! De les heeft dit niet behandeld!", riep iedereen die dan daags van te voren ging leren, omdat ze niet op zaten te letten, geen aantekeningen maakten en hun huiswerk aan de hond gaven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En jij deed altijd keurig je huiswerk en begon weken vantevoren met leren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik nietEn ik ben ook met 2 vingers in de neus afgestudeerd
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Dan maakt het niet uit toch.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik nietEn ik ben ook met 2 vingers in de neus afgestudeerd
[..]
Braaf zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik begon altijd pas 1,5 week voor de tentamenweek met studeren. Maar ik ben dan ook een langstudeerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:
Als ik anderhalve week vantevoren zou beginnen, schiet heel de opleiding in de stress. Ik maak altijd de samenvattingen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik begon altijd pas 1,5 week voor de tentamenweek met studeren. Maar ik ben dan ook een langstudeerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens goedenavond![]()
2 dagen hier.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik begon altijd pas 1,5 week voor de tentamenweek met studeren. Maar ik ben dan ook een langstudeerder
Ik ging wel braaf naar alle colleges en werkgroepen. Alles wat ik daar opschreef was al ongeveer 75% van de kennis die op tentamens getoetst werd. Op mijn eerste jaar na (waarin ik maar twee vakken gehaald had) heb ik dan ook weinig hoeven herkansen gelukkig, en dat eerste jaar mocht ik gelukkig door omstandigheden niet meetellen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
[..]
Als ik anderhalve week vantevoren zou beginnen, schiet heel de opleiding in de stress. Ik maak altijd de samenvattingen.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
2 dagen hier.
Meestal gaat dat goed. Meestal.
''The cobra effect occurs when an attempted solution to a problem actually makes the problem worse.'' -Wikiquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hebben jullie wel eens gehoord van het cobra-effect?
Toen de Britten baas waren in India, wilden ze graag af van het grote aantal cobra's daar.
Om dat te doen betaalden ze de mensen daar geld voor iedere dode cobra.
De Indiërs gingen de cobra's fokken, slimme mensen. Na een tijd kwamen de Britten daar achter en stopten de regeling.
De Indiërs lieten daarna al hun gefokte slangen weer vrij waardoor er veel meer cobra's waren dan toen het begon.
Wat een leuk feitje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toen de Britten baas waren in India, wilden ze graag af van het grote aantal cobra's daar.
De Indiërs gingen de cobra's fokken, slimme mensen. Na een tijd kwamen de Britten daar achter en stopten de regeling.
De Indiërs lieten daarna al hun gefokte slangen weer vrij waardoor er veel meer cobra's waren dan toen het begon.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe kwam je bij de vraag over krekels en vissenhart zojuist?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wat ik met mijn haar moet. Ik kom er maar niet uit.Ik vind alle kapsels zo saai.
[..]
In de meeste gevallen wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Oh, was iemand op tv die als vreemdste lasagne had gegeten. Toen zei twi dat hij krekels had gegeten, ik zei dat ik hem ownde omdat ik tonijnhart heb gegeten. Maar hij vond dat minder bijzonder.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe kwam je bij de vraag over krekels en vissenhart zojuist?
Helderquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, was iemand op tv die als vreemdste lasagne had gegeten. Toen zei twi dat hij krekels had gegeten, ik zei dat ik hem ownde omdat ik tonijnhart heb gegeten. Maar hij vond dat minder bijzonder.
Zo'n meningsverschil kan ik natuurlijk alleen maar oplossen door het aan jullie te vragen.
Hij is terug naar zijn werk om aan een extra project te werken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Helder
Hij zal wel stilletjes in een hoekje zitten nu we hem duidelijk hebben gemaakt dat tonijnenhart raarder is.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
SNEEUW
SneeuwracenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tevens goedenavond
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |