Kut is dat. Had ik laatst ook. Kon niet eens normaal nadenken.quote:
Hahaha, godver.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer de krant gebruikt omdat ik te lui was om wc-papier te kopen
Letters op je puni van de inktquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, godver.![]()
![]()
![]()
Ik zie dit zo voor me.
Was een grote boodschap. Ik had nog wel nagedacht over de pagina, ik heb die met de vervelende column van een of andere linksmens over zwarte piet gebruiktquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Letters op je puni van de inkt![]()
Of was het een grote boodschap, Loka?
Kun je daarna de krant opfrommelen, bij die norse buurman voor de deur leggen en in de fik steken.
Moest lachen. Nu voel ik me ietsje beter, bedankt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer de krant gebruikt omdat ik te lui was om wc-papier te kopen
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was een grote boodschap. Ik had nog wel nagedacht over de pagina, ik heb die met de vervelende column van een of andere linksmens over zwarte piet gebruikt
O mijn glas roosvicee was weer niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moest lachen. Nu voel ik me ietsje beter, bedankt.
Hoe zou dat moeten helpen? Tenzij je er stiekem wat anders in hebt gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
O mijn glas roosvicee was weer niet goed genoeg?
Joh dan krijg je van die lekkere tarrels, en als je daar dan een fijn kammetje doorheen haalt heb je gelijk een mooie gebleekte anusquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
Vast nog allemaal poepresten die achterbleven.
Konthaar hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh dan krijg je van die lekkere tarrels, en als je daar dan een fijn kammetje doorheen haalt heb je gelijk een mooie gebleekte anus
Je kunt je anus bleken met poep?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh dan krijg je van die lekkere tarrels, en als je daar dan een fijn kammetje doorheen haalt heb je gelijk een mooie gebleekte anus
Nou die tarrels zitten toch vast aan de haartjes? Dan trek je die er mooi mee uitquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt je anus bleken met poep?
Reclame nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe zou dat moeten helpen? Tenzij je er stiekem wat anders in hebt gedaan.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Poep spreekt aan schijnbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een onderwerpen weer. Het is dat ik zit te eten.
ai, knuffel voor jouquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was een grote boodschap. Ik had nog wel nagedacht over de pagina, ik heb die met de vervelende column van een of andere linksmens over zwarte piet gebruikt
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit mijn geheugen geband denk ik.
Ja maar is aardig bedoeld enzo...quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit mijn geheugen geband met een reden, aeque.
Terrorkind is het.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar is aardig bedoeld enzo...
Nou ik zal je nog een keer beter willen laten voelen.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Terrorkind is het.
Nee maar ik waardeer de poging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |