Ik heb ze 9/10 keer om half 9.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd zo zenuwachtig, terwijl er meestal helemaal geen reden voor is.
De nacht van tevoren niet kunnen slapen enzo
Gewoon studie doen waarbij je geen tentamens hebtquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:45 schreef muhahaha het volgende:
Gewoon nooit gestudeerd. Scheelt tentamenvrees
Ja, ik ook. Door de zenuwen ben ik dan 's ochtends wel heel alert. Na het tentamen kak je dan volledig in.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd zo zenuwachtig, terwijl er meestal helemaal geen reden voor is.
De nacht van tevoren niet kunnen slapen enzo
Bestaat dat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon studie doen waarbij je geen tentamens hebt
Lekker studentvriendelijk weer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ze 9/10 keer om half 9.Herkansingen zijn meestal 's avonds.
De mijne zijn eigenlijk altijd vanaf 11 uur of vanaf 14 uur, dat hebben ze wel netjes geregeld hier.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ze 9/10 keer om half 9.Herkansingen zijn meestal 's avonds.
Die zijn hier in de kerstvakantie enzoquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:59 schreef Fera het volgende:
Herkansingen ook 's avonds. Maar dat is omdat ik overdag nog gewoon les heb.
Goed bezig. Ik heb er maar één gelukkig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn hier in de kerstvakantie enzo
Maar ik heb nog nooit een herkansing gemaakt.
Klinkt wel interessantquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had geen tentamens, enkel assesments. Bestaande uit bewijsvoering en argumentatie.
Dan heb ik nog liever tentamens denk ik.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had geen tentamens, enkel assessments.
Ik ook, maar ik moet wc papier halen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Te lui om naar de winkel te gaan. Dan maar restjes op eten
Laten bezorgen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Te lui om naar de winkel te gaan. Dan maar restjes op eten
Ik had laatst een keer de krant gebruikt omdat ik te lui was om wc-papier te kopenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet wc papier halen.
Hahaha. Ach, het heeft me wel geholpen ook presentaties te houden. Ben er geen held in. Keuzes beargumenteren heb ik ook zeker wat aan gehad. In feite moet je jezelf kunnen verdedigen middels het product, de bijbehorende rapportage en je argumentatie. Voor mij een voordeel, zo'n praktijkgerichte opleiding. Vond/vind het verschrikkelijk (droge kost) uit boeken te moeten leren.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever tentamens denk ik.
Dan hoef je in elk geval niet te praten
Het is wel goed om dat soort dingen ook te leren, daar ontbreekt het hier nog wel eens aan. Van die ene korte presentatie per kwartaal word je ook niet echt beter.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hahaha. Ach, het heeft me wel geholpen ook presentaties te houden. Ben er geen held in. Keuzes beargumenteren heb ik ook zeker wat aan gehad. In feite moet je jezelf kunnen verdedigen middels het product, de bijbehorende rapportage en je argumentatie. Voor mij een voordeel, zo'n praktijkgerichte opleiding. Vond/vind het verschrikkelijk (droge kost) uit boeken te moeten leren.
Ging het niet goed?quote:
* aeque geeft een glaasje roosviceequote:
CMDquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel goed om dat soort dingen ook te leren, daar ontbreekt het hier nog wel eens aan. Van die ene korte presentatie per kwartaal word je ook niet echt beter.
Wat voor opleiding heb je gedaan?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer de krant gebruikt omdat ik te lui was om wc-papier te kopen
Kut is dat. Had ik laatst ook. Kon niet eens normaal nadenken.quote:
Hahaha, godver.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer de krant gebruikt omdat ik te lui was om wc-papier te kopen
Letters op je puni van de inktquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hahaha, godver.![]()
![]()
![]()
Ik zie dit zo voor me.
Was een grote boodschap. Ik had nog wel nagedacht over de pagina, ik heb die met de vervelende column van een of andere linksmens over zwarte piet gebruiktquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Letters op je puni van de inkt![]()
Of was het een grote boodschap, Loka?
Kun je daarna de krant opfrommelen, bij die norse buurman voor de deur leggen en in de fik steken.
Moest lachen. Nu voel ik me ietsje beter, bedankt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was een grote boodschap. Ik had nog wel nagedacht over de pagina, ik heb die met de vervelende column van een of andere linksmens over zwarte piet gebruikt
O mijn glas roosvicee was weer niet goed genoeg?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moest lachen. Nu voel ik me ietsje beter, bedankt.
Hoe zou dat moeten helpen? Tenzij je er stiekem wat anders in hebt gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:34 schreef aeque het volgende:
[..]
O mijn glas roosvicee was weer niet goed genoeg?
Joh dan krijg je van die lekkere tarrels, en als je daar dan een fijn kammetje doorheen haalt heb je gelijk een mooie gebleekte anusquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
Vast nog allemaal poepresten die achterbleven.
Konthaar hebbenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh dan krijg je van die lekkere tarrels, en als je daar dan een fijn kammetje doorheen haalt heb je gelijk een mooie gebleekte anus
Je kunt je anus bleken met poep?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Joh dan krijg je van die lekkere tarrels, en als je daar dan een fijn kammetje doorheen haalt heb je gelijk een mooie gebleekte anus
Nou die tarrels zitten toch vast aan de haartjes? Dan trek je die er mooi mee uitquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je kunt je anus bleken met poep?
Reclame nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe zou dat moeten helpen? Tenzij je er stiekem wat anders in hebt gedaan.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Poep spreekt aan schijnbaar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat een onderwerpen weer. Het is dat ik zit te eten.
ai, knuffel voor jouquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was een grote boodschap. Ik had nog wel nagedacht over de pagina, ik heb die met de vervelende column van een of andere linksmens over zwarte piet gebruikt
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit mijn geheugen geband denk ik.
Ja maar is aardig bedoeld enzo...quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uit mijn geheugen geband met een reden, aeque.
Terrorkind is het.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar is aardig bedoeld enzo...
Nou ik zal je nog een keer beter willen laten voelen.
Gelukkig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Terrorkind is het.
Nee maar ik waardeer de poging.
Dingen gaan niet zoals ze gaan. Zoals mijn leven. Nee grapjequote:
Oh.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dingen gaan niet zoals ze gaan. Zoals mijn leven. Nee grapje![]()
Even een kut humeur. En weer door.
Filequote:Op dinsdag 9 december 2014 16:57 schreef artelligence het volgende:
Ik ga zo lekker de file in. En als ik thuis ben een hapje eten, afl. van House Of Cards kijken, een warme douche en naar bed. Zin in
Ik las er al iets over op FB ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vandaag was echt dra-ma-tisch
je mag hier wel komen douchenquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Als je water is afgesloten is het net alsof je in een derdewereldland zit.
Oi Thijs.quote:
Haha, lekker voor je.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Als je water is afgesloten is het net alsof je in een derdewereldland zit.
Ik had dat vorige week donderdag.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
Dat zou ik rollend nog sneller kunnenquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:33 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Den Haag - Enschede, 200 km 3,5 uur. Kan bij wijze van beter op de fiets gaan.
Het is wel nostalgisch.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had dat vorige week donderdag.
wow, gemis in je opvoedingquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:16 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst in mijn leven taco's op. Best lekker.![]()
Tonijnhart.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Twi en ik zijn het niet eens, wat vinden jullie vreemder om te eten. Krekels, of tonijnhart?
Voor mij zelf?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Twi en ik zijn het niet eens, wat vinden jullie vreemder om te eten. Krekels, of tonijnhart?
Haha, awwwwquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had me een uur vergist voor mijn werk
Toen maar weer teruggefietst, nu moet ik na 15 minuten thuis te zijn geweest er weer heen fietsen.
Ik kan ook niets
Straks heb ik in totaal een stuk langer gefietst dan aan het werk geweestquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, awwww
Komt goed meisje.
Lekker door de koude luchtquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Straks heb ik in totaal een stuk langer gefietst dan aan het werk geweest
tijdje terug een keer krekels geproefd, smaakte niet eens verkeerd (op de pootjes tussen je tanden na)quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Straks als je thuis bent lekker chillen toch met wat lekkers.quote:
tonijnhartquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Hey psst meisje wil je snoepje, ik zie faxie al staan zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |