Dingen gaan niet zoals ze gaan. Zoals mijn leven. Nee grapjequote:
Oh.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dingen gaan niet zoals ze gaan. Zoals mijn leven. Nee grapje![]()
Even een kut humeur. En weer door.
Filequote:Op dinsdag 9 december 2014 16:57 schreef artelligence het volgende:
Ik ga zo lekker de file in. En als ik thuis ben een hapje eten, afl. van House Of Cards kijken, een warme douche en naar bed. Zin in
Ik las er al iets over op FB ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:20 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vandaag was echt dra-ma-tisch
je mag hier wel komen douchenquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Als je water is afgesloten is het net alsof je in een derdewereldland zit.
Oi Thijs.quote:
Haha, lekker voor je.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
Hallo. Als je water is afgesloten is het net alsof je in een derdewereldland zit.
Ik had dat vorige week donderdag.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:32 schreef Samzz het volgende:
Dat zou ik rollend nog sneller kunnenquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:33 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Den Haag - Enschede, 200 km 3,5 uur. Kan bij wijze van beter op de fiets gaan.
Het is wel nostalgisch.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik had dat vorige week donderdag.
wow, gemis in je opvoedingquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:16 schreef Myraela het volgende:
Voor het eerst in mijn leven taco's op. Best lekker.![]()
Tonijnhart.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Twi en ik zijn het niet eens, wat vinden jullie vreemder om te eten. Krekels, of tonijnhart?
Voor mij zelf?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Twi en ik zijn het niet eens, wat vinden jullie vreemder om te eten. Krekels, of tonijnhart?
Haha, awwwwquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had me een uur vergist voor mijn werk
Toen maar weer teruggefietst, nu moet ik na 15 minuten thuis te zijn geweest er weer heen fietsen.
Ik kan ook niets
Straks heb ik in totaal een stuk langer gefietst dan aan het werk geweestquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, awwww
Komt goed meisje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |