Ik moet zeggen dat ik het zelf veel fijner vind, de normale cyclus. Geen idiote bijwerkingen meer ook.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik was voor het anticonceptie gebruiken vrijwel nooit ongesteld, dus ik ben wel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Klopt, ik doe dan ook een dm.quote:
Niet allemaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn niet bijna alle mensen aantrekkelijker met hun kleren aan?
Hail to the Kingquote:
Al meer dan 10 jaar Diane-35 gebruiker meldtquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het zelf veel fijner vind, de normale cyclus. Geen idiote bijwerkingen meer ook.
Volgens mij is trouwens mijn acné fase voorbij. Ik ben al een paar weken van de benzoylperoxide af en ik heb nauwelijks nog puistjes. Huid voelt ook heel zacht.Geen idee waardoor dit ineens komt, maar zelfs tijdens m'n menstruatie had ik niet echt puistjes. Normaal gesproken heb ik er dan veel meer dan normaal.
Durf alleen nog niet blij te zijn voor het geval ze weer terug komen.
Als je nu blij bent, ben je in elk geval een tijdje blij geweest voor ze terug zouden komenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het zelf veel fijner vind, de normale cyclus. Geen idiote bijwerkingen meer ook.
Volgens mij is trouwens mijn acné fase voorbij. Ik ben al een paar weken van de benzoylperoxide af en ik heb nauwelijks nog puistjes. Huid voelt ook heel zacht.Geen idee waardoor dit ineens komt, maar zelfs tijdens m'n menstruatie had ik niet echt puistjes. Normaal gesproken heb ik er dan veel meer dan normaal.
Durf alleen nog niet blij te zijn voor het geval ze weer terug komen.
Ik vind mezelf naakt best mooi. Afgezien van veel extra vetjes. Maar ik kan me niet echt kleden, dus ik kleed mezelf vaak niet erg flatterend.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je nu blij bent, ben je in elk geval een tijdje blij geweest voor ze terug zouden komen
http://www.naked-people.de/people/quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mezelf naakt best mooi. Afgezien van veel extra vetjes. Maar ik kan me niet echt kleden, dus ik kleed mezelf vaak niet erg flatterend.
Het perspectief is inderdaad wel lastig altijd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Ik vind het nooit leuk om mezelf naakt te zien, omdat alles zo dik lijkt als je er van bovenaf op kijkt
In de spiegel is wel weer oke.
Toch best stoerquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
OMG.. Maar dan een DB9 neus..
[ afbeelding ]
Ze hebben niet de mooiste exemplaren uitgekozen.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind mezelf naakt best mooi. Afgezien van veel extra vetjes. Maar ik kan me niet echt kleden, dus ik kleed mezelf vaak niet erg flatterend.
Zonder bril is het al helemaal raarquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het perspectief is inderdaad wel lastig altijd.
Met of zonder bril scheelt ook nog eens.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hebben niet de mooiste exemplaren uitgekozen.
Als ik lig lijkt m'n buik platter. Dus dat is wel oké. Spiegel ook, vooral vooraanzicht. Mijn zijaanzicht vind ik dan weer verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk.
Ik vind het nooit leuk om mezelf naakt te zien, omdat alles zo dik lijkt als je er van bovenaf op kijkt
In de spiegel is wel weer oke.
Nee, er zijn er genoeg waarbij dat andersom is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:52 schreef Lokasenna het volgende:
Dat was het idee ook. Gewoon gemiddelde mensen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik niet aan en dat weet je.quote:
Ik vind ze allemaal lelijker dan gemiddeld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was het idee ook. Gewoon gemiddelde mensen.
Maar dan hebben ze zich waarschijnlijk gewoon niet goed gekleed.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, er zijn er genoeg waarbij dat andersom is.
Haha jezus.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zonder bril is het al helemaal raar
Dan vind ik mezelf wel maar in twee dimensies dik in plaats van in drie.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal lelijker dan gemiddeld.
O, laat maar. Ze worden al knapper. Het waren gewoon de eerste paar.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Aan het einde heb je wel minder lelijke.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
23 en 31 vind ik wel meevallen..quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo ver ben ik dus nog niet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
23 en 31 vind ik wel meevallen..
Ik dacht dat het een rosbiefje was.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen jammer van die beginnende micropenor.
Leuk wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze heeft wel een hoog hippie gehalte.
Heb ik wel vaker gezien bij vrouwen. Snap het nut er niet echt van.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat touwtje om haar buik vind ik raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |