quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is terug naar zijn werk om aan een extra project te werken./foreveralone.
Vind je echt alles saai?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet wat ik met mijn haar moet. Ik kom er maar niet uit.Ik vind alle kapsels zo saai.
Uhuh "terug naar zijn werk"quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is terug naar zijn werk om aan een extra project te werken./foreveralone.
Smurf!quote:
Nouja, los van de hele extreme natuurlijk.quote:
Eerste jaar mocht je niet meetellen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:47 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ging wel braaf naar alle colleges en werkgroepen. Alles wat ik daar opschreef was al ongeveer 75% van de kennis die op tentamens getoetst werd. Op mijn eerste jaar na (waarin ik maar twee vakken gehaald had) heb ik dan ook weinig hoeven herkansen gelukkig, en dat eerste jaar mocht ik gelukkig door omstandigheden niet meetellen.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
En jij deed altijd keurig je huiswerk en begon weken vantevoren met leren?
Wat heb je gestudeerd danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Dat mocht hij waarschijnlijk overdoen. Dat kan normaal gesproken natuurlijk niet. Als je maar twee vakken haalt lig je er gewoon uit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eerste jaar mocht je niet meetellen?
Op je bil gevallen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.nu.nl/utrecht/(...)echtse-fietsers.html
Hier was ik er 1 van.![]()
Ik kan op mijn werk altijd al chillen met wat lekkersquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks als je thuis bent lekker chillen toch met wat lekkers.
Ja het was moeilijk gladquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Dat is wel lief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan op mijn werk altijd al chillen met wat lekkers
Moeders die je koekjes en thee geven en plakjes ontbijkoek voor je smeren
Op meer plekken was het verraderlijk gladquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Op mijn heup. Nu doet kleren aan/uittrekken pijn.quote:
Kusje op je heup.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Op mijn heup. Nu doet kleren aan/uittrekken pijn.
Bright side; blauwe heup is het enige nadelige wat ik er aan over heb gehouden en mijn fiets was ook nog heel. Gezien de locatie waar ik onderuit ging had dat ook best anders gekund.
Kusje op je heup dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bright side; blauwe heup is het enige nadelige wat ik er aan over heb gehouden en mijn fiets was ook nog heel. Gezien de locatie waar ik onderuit ging had dat ook best anders gekund.
Is it the poon?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Plaatje van meisje in haar hockey-kleding. -> Hmm, knappe meid.
Datzelfde meisje in ondergoed, naakt en met benen wijd. ->
Gelukkig dat de schade nog meevalt dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook echt uit het niks opeens! Fietste over normaal fietspad, totaal niet glad, fietste over een bruggetje en baf, lag op de grond.quote:
Fera, was implanon eruit laten halen pijnlijk bij jou?quote:
Mhmm, slim wel ja. De rest van het pad was allemaal niet glad, alleen dat ene bruggetje wel. Maar ik quote nu.nl "Ambulances hadden onvoldoende capaciteit om alle gewonden af te kunnen voeren."quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig dat de schade nog meevalt dan.
Het pad waarover ik vanmorgen moest fietsen was zo glad dat ik halverwege maar op de bus ben gestapt
Weet je het zeker? Is dat misschien niet zonde? Of heb je er echt last van?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Fera, was implanon eruit laten halen pijnlijk bij jou?
Ik wil hem eruit laten halen, omdat ik er nu toch niets meer aan heb
Ik vrees voor vannacht. Combi blauwe plek en op je zij slapen is niet bepaald ideaal.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind dat trouwens wel vaak een lekkere soort pijn, op een manier.
Wacht. Je bent niet meer samen met dingest?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En je kunt niet op je ander zij liggen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vrees voor vannacht. Combi blauwe plek en op je zij slapen is niet bepaald ideaal.
Waarom eruit laten halen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde al een tijdje stoppen met anticonceptie, kijken of ik mijn cyclus op orde kan krijgen, maar het vooruitzicht van condooms moeten gebruiken stond me tegen. Is nu niet meer nodigquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Is dat misschien niet zonde? Of heb je er echt last van?
Ik vond het wel vervelend, maar niet heel pijnlijk.
Dan zou ik 'm inderdaad gewoon eruit halen. Kan wel even een schok zijn voor je lichaam in het begin. Al die hormonen moeten eruit en de hele boel moet zich herstellen. Wellicht krijg je tijdelijk iets meer acné, maar dat gaat vanzelf over. Menstruatie zal in het begin ook wel vrij hevig zijn. Of juist niet, gezien het feit dat je het nu zo lang bent.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde al een tijdje stoppen met anticonceptie, kijken of ik mijn cyclus op orde kan krijgen, maar het vooruitzicht van condooms moeten gebruiken stond me tegen. Is nu niet meer nodig
Ik ben ook wel eens hele maanden ongesteld door het ding nu
Verder niet heel veel last van, maar ik zie het nut niet zo met nog 10 maanden wachten tot hij er sowieso uit moet.
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig ook maar even celibatair door het leven
Ik moest uiteindelijk wel alles halen,maar Ik had wegens bijzondere omstandigheden (het overlijden van mijn moeder twee weken eerder) geen bindend studieadvies waarbij je 30 punten moest halen om niet weggestuurd te worden.Ik omschreef het wat onduidelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Eerste jaar mocht je niet meetellen?
Tuurlijk wel, maar als ik eenmaal slaap rol ik nog wel eens om.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je kunt niet op je ander zij liggen?
Ik was voor het anticonceptie gebruiken vrijwel nooit ongesteld, dus ik ben wel benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan zou ik 'm inderdaad gewoon eruit halen. Kan wel even een schok zijn voor je lichaam in het begin. Al die hormonen moeten eruit en de hele boel moet zich herstellen. Wellicht krijg je tijdelijk iets meer acné, maar dat gaat vanzelf over. Menstruatie zal in het begin ook wel vrij hevig zijn. Of juist niet, gezien het feit dat je het nu zo lang bent.
Dan merk je het pas bij het wakker wordenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als ik eenmaal slaap rol ik nog wel eens om.
Eh whut?quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Plaatje van meisje in haar hockey-kleding. -> Hmm, knappe meid.
Datzelfde meisje in ondergoed, naakt en met benen wijd. ->
Ja? Ik kan me van vorige blauwe plekken wel herinneren dat ik wakker werd omdat ik erop ging liggen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan merk je het pas bij het wakker worden
Je lichaam reageert maar weinig op pijnprikkels dan..
Zachte kussen bij je heup leggenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar als ik eenmaal slaap rol ik nog wel eens om.
Meisje was aantrekkelijker met kleren aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |