Achteraf gezien vind ik die van 26 nog mooier. Ik vind 26 sowieso wel mooi.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meh, ik vind ze niet heel bijzonder.
Maar je weet het nooit, misschien halen ze de 20 wel uiteindelijkquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
Er zitten een paar kerels bij met een langere zak dan piemel
Wie weetquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar je weet het nooit, misschien halen ze de 20 wel uiteindelijk
Dat aziatische meisje vond ik wel heel cutequote:Op dinsdag 9 december 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Achteraf gezien vind ik die van 26 nog mooier. Ik vind 26 sowieso wel mooi.En 30 heeft een mooie taille die je door haar shirt niet zag.
Ik zei niets over haar heupen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind haar heupen minder juist eigenlijk..
Op fok wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het raar dat je zak langer is dan je lul in slappe toestand?
Nee, iets van de helft heeft dat ongeveer wel voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind 30 het mooist, denk ik. Het gezicht wat minder, maar het lichaam vind ik mooi om te zien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat aziatische meisje vond ik wel heel cute
Maar dat vind ik wel vaker van aziatische meisjes.
Nee. Dat kan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, maar ik vond die niet kloppen met de rest, zo bedoelde ik het..quote:
Tja dat weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind 30 het mooist, denk ik. Het gezicht wat minder, maar het lichaam vind ik mooi om te zien.Misschien als ze lacht is haar gezicht een stuk leuker.
Als je knikkers als ballen hebt wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond haar borsten wel mooi. En ik hou van alternatieve kleding. En een leuk gezichtje.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond die niet kloppen met de rest, zo bedoelde ik het..
24 was qua fysiek het mooist.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk overigens niet eens naar de mannen, mannen zijn naakt echt nooit tof.Slappe piemels.
Flatteert haar bovenkant idd niet echt. En de sieraden vind ik ook bleh.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar het past allemaal zo niet bij elkaar, en bij haar figuur
quote:
Gelukkig.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, iets van de helft heeft dat ongeveer wel voor zover ik weet.
quote:
Als in: zwaar?quote:
Z'n overhemd lijkt veel te groot. Idd wel een goed lichaam.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat bovenlichaam ziet er wel goed uit ja, zou je niet verwachten als je hem met kleren ziet.
Dat alternatieve wist ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond haar borsten wel mooi. En ik hou van alternatieve kleding. En een leuk gezichtje.
Waarom huilen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Ik ga huilen! Eh slapen! Morgen hopelijk weer zo fris als een hoentje!![]()
Hopelijk ben je morgen weer helemaal blijquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Spiertje verrekt bij m'n navel volgens mij.quote:
Huilen? Whats up?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Kop op Art, alles komt goedquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
KLinkt pijnlijk ja..quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Spiertje verrekt bij m'n navel volgens mij.Was een tijdje geleden al, maar nu schoot het er weer in.
Slaap zacht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:19 schreef artelligence het volgende:
Nee niet echt huilen! PI vergeten. Wel slaap inhalen. Uitgerust lichaam = rust in kop.
Oow verstandig. Slaap lekkerquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:19 schreef artelligence het volgende:
Nee niet echt huilen! PI vergeten. Wel slaap inhalen. Uitgerust lichaam = rust in kop.
KPDquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iemand nog zo'n leuke site om naakte mensen te bekijken?
xhamsterquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
KPD.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op /soc/ zitten wel veel naaktfoto's van users. Maar voornamelijk closeups van piemels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |