het zal allemaal welquote:Op maandag 8 december 2014 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
godverdomme lapo en fipo.. wat een dag wat een dag
quote:Op maandag 8 december 2014 23:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kom ik niet echt in de kerststemming van
quote:
Nice man heb je lekker gedaan!quote:Op maandag 8 december 2014 23:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
godverdomme lapo en fipo.. wat een dag wat een dag
Geef nou maar toe dat het gewoon kwaliteitsmuziek is.quote:
dankje dankje, hard werken man, that's the keyquote:Op maandag 8 december 2014 23:39 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Nice man heb je lekker gedaan!
Geen idee, heb ooit 20 seconden geluisterd en daar wou ik het graag bij laten.quote:Op maandag 8 december 2014 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat het gewoon kwaliteitsmuziek is.
Ik wil geen Galliėrsquote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Remqo het volgende:
Een update van mijn campagne om stemmen te winnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor degenen die het gemist hebben
Dan krijg je ook geen everzwijn aan het slot van dit topic!quote:
Die kom ik wel opeisen met mijn Romeinse soldaten.quote:Op maandag 8 december 2014 23:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan krijg je ook geen everzwijn aan het slot van dit topic!
LVO is beter.quote:
Het is wat.quote:Op maandag 8 december 2014 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Godverdomme mijn 10.000 post zit er aan te komen
Met de hossel skills van deadprez krijg ik elke vrouw in bed.quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom wil je meer vrouwen waar je toch geen kans bij maakt?
Met de hossel skills van deadprez woon je met jouw vriendin bij je ouders thuis, plsquote:Op maandag 8 december 2014 23:48 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Met de hossel skills van deadprez krijg ik elke vrouw in bed.
fipo, lapo en 10.000ste post op dezelfde dag? oppassen dat je geen hartaanval krijgt van het blij zijnquote:Op maandag 8 december 2014 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Godverdomme mijn 10.000 post zit er aan te komen
Nietquote:Op maandag 8 december 2014 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met de hossel skills van deadprez woon je met jouw vriendin bij je ouders thuis, pls
Deadprez is een player.quote:Op maandag 8 december 2014 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met de hossel skills van deadprez woon je met jouw vriendin bij je ouders thuis, pls
Je weet toch wel dat er in dat dorpje een druide rondloopt die over een drank bezit, dat die Galliėrs onoverwinnelijk maakt?quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Die kom ik wel opeisen met mijn Romeinse soldaten.
Dat weet ik, Maar ik ben al maanden bezig met een aanval.quote:Op maandag 8 december 2014 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat er in dat dorpje een druide rondloopt die over een drank bezit, dat die Galliėrs onoverwinnelijk maakt?
quote:Op maandag 8 december 2014 23:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doet het plebs altijd over de eckte
Volgens mij heeft hij een hartaanval.quote:Op maandag 8 december 2014 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
wachten op hetzalallemaalwel zijn 10.000ste post, nou nou wat een spanning
duurt idd wel erg lang, nu begin ik me zorgen te makenquote:Op maandag 8 december 2014 23:55 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een hartaanval.
Jij ik ben te emotioneelquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
wie maakt de topiek met al hetzalallemaalwel zijn highlights waarin we ook vaarwel kunnen zeggen?
zal een erg korte OP worden maar dan nog
Nee maar leg is uit waarom je denkt te winnen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
anders ga ik niet naar je radioshow luisteren
eens*quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee maar leg is uit waarom je denkt te winnen.
waar komt dat vandaan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
eens*
En zoiets hoeft niet uitgelegd te worden. Fylax is love, Fylax is life.
voor mij ben je niet irritant weet niet eens wie je bentquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:10 schreef Fushia2 het volgende:
ik mag niet ontbreken, ik wil de irritantste zijn
Leer me kennen dan baby boii :$quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
voor mij ben je niet irritant weet niet eens wie je bent
is dat een garpquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:14 schreef peterkailey het volgende:
Komt er nog iets van een dig formulier of waar kan je stemmen?
Niet goed gelezen blijkbaarquote:
Ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Komt er nog iets van een dig formulier of waar kan je stemmen?
quote:Op maandag 8 december 2014 21:57 schreef Goejedag het volgende:
Ze proberen me te besodeflikkeren!: HPLC
quote:Op dinsdag 9 december 2014 07:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De OP lezen. Nog iets meer lezen....nog iets meer.....ja. gevonden. Gefeliciteerd!
Triest ja, onze beste mod niet kennenquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:43 schreef HPLC het volgende:
Van de mensen die Frank hebben genomineerd, hebben 10 mensen de naam fout gespeld
Hij zit nog te branden op een memorabele 10.000ste post.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:42 schreef Der_Mann het volgende:
is hetzalallemaal al opgestaan uit de dood of gaat hij dat pas bij pasen volgend jaar doen?
niet snappen dat ze dat expres doen om zo extra lollig te zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Triest ja, onze beste mod niet kennen
hahahahahaha, nu snap ik hem.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
niet snappen dat ze dat expres doen om zo extra lollig te zijn
De druk die er op staat, afschuwelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:51 schreef HPLC het volgende:
Hij zit nog te branden op een memorabele 10.000ste post.
je bent soberso de lelijkstequote:Op dinsdag 9 december 2014 01:10 schreef Fushia2 het volgende:
ik mag niet ontbreken, ik wil de irritantste zijn
hetzalzekerwelquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:08 schreef BozeHaas het volgende:
Waarschijnlijk gaat hij nu verder met een kloontje.
moet je toch hiervoor gelijk geven, wat een dombo's allemaalquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:27 schreef hoink581 het volgende:
LEER NU EENS LEZEN, TOKKIES DIE HET STEMTOPIC VERVUILEN.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:27 schreef hoink581 het volgende:
LEER NU EENS LEZEN, TOKKIES DIE HET STEMTOPIC VERVUILEN.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je toch hiervoor gelijk geven, wat een dombo's allemaal
Ik heb die van mij gemist, terwijl ik er de avond voor nog aan had gedacht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij zit nog te branden op een memorabele 10.000ste post.
10k?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb die van mij gemist, terwijl ik er de avond voor nog aan had gedacht.
Ik ook volgens mij. Zonde. De 100k maak ik toch niet meequote:Op dinsdag 9 december 2014 15:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb die van mij gemist, terwijl ik er de avond voor nog aan had gedacht.
Ik zat serieus te overwegen om een stem op je uit te brengen (in een categorie die de meeste users als positief zullen zien), maar je ongelooflijke kut-lijstje zonder enige vorm van toelichting heeft me een dusdanige slappe plasser opgelevert, dat ik je weggestreept heb als kandidaat.quote:
Wou dat ik het terug kon draaien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat serieus te overwegen om een stem op je uit te brengen (in een categorie die de meeste users als positief zullen zien), maar je ongelooflijke kut-lijstje zonder enige vorm van toelichting heeft me een dusdanige slappe plasser opgelevert, dat ik je weggestreept heb als kandidaat.
Nu staat mapima daar zeker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
Ik zat serieus te overwegen om een stem op je uit te brengen (in een categorie die de meeste users als positief zullen zien), maar je ongelooflijke kut-lijstje zonder enige vorm van toelichting heeft me een dusdanige slappe plasser opgelevert, dat ik je weggestreept heb als kandidaat.
Ligt aan de leeftijd, daar heb je van die diamantvormige, kobaltblauwe tabletjes voor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
an toelichting heeft me een dusdanige slappe plasser opgelevert, dat ik je weggestreept heb als kandidaat
Wat ga jij mij beschuldigen van allerlei shit?quote:
Pak hemquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ga jij mij beschuldigen van allerlei shit?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ga jij mij beschuldigen van allerlei shit?
Net in het feedbacktopic, maar is al verwijderd.quote:
Shit bent te laatquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net in het feedbacktopic, maar is al verwijderd.
De leeftijd dat zulke pilletjes nog hielpen ligt helaas ver achter me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ligt aan de leeftijd, daar heb je van die diamantvormige, kobaltblauwe tabletjes voor.
Nou, aangezien je het nodig vindt om het nog een keer te posten mag je nu ook wel even met wat bewijzen komen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het storende is dat Mountainbiker4life of deadprez deze meuk minstens een keer per week doen spammen. Zwaar irritant
Mountainbiker=deadprez?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, aangezien je het nodig vindt om het nog een keer te posten mag je nu ook wel even met wat bewijzen komen.
Ik ben inderdaad een Groninger met een hersenbeschadiging.quote:
(ben een keer tegen een boom gesodemieterd bij het monkeybiken)quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een Groninger met een hersenbeschadiging.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
(ben een keer tegen een boom gesodemieterd bij het monkeybiken)
Vind je het gek? Twee gestrapte mocro's en toto staan 'em op te wachten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
maar die hommo durft zich hier niet te vertonen zo te zien
wat als je multipele persoonlijkheidsstoornis hebt en óók mountainbiker bent?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:41 schreef deadprez het volgende:
ben nog steeds wel benieuwd wanneer ik solomio shit gespammed heb
in fb een man, dan in de rest van het forum ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je het gek? Twee gestrapte mocro's en toto staan 'em op te wachten.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als je multipele persoonlijkheidsstoornis hebt en óók mountainbiker bent?
Ik weet niet, fb is toch voor de wat serieuzere aangelegenheden als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
in fb een man, dan in de rest van het forum ook
bne je wel blij met je nomintiequote:Op dinsdag 9 december 2014 18:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, fb is toch voor de wat serieuzere aangelegenheden als je het mij vraagt.
Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker=Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbikerquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als je multipele persoonlijkheidsstoornis hebt en óók mountainbiker bent?
eigenlijk best slim om niemand te nomineren voor irritantste trollquote:
Wow.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker=Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker
kut betraptquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker=Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker
ahaha weet je nog van vorig jaar toen deed jij alsof je een chick was en liet jij een ouwe man zichzelf aftrekkenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:41 schreef deadprez het volgende:
ben nog steeds wel benieuwd wanneer ik solomio shit gespammed heb
Ja kweet nite kon niet echt iemand bedenken die niet de irritantste troll wilde zijn ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk best slim om niemand te nomineren voor irritantste troll
ahahah ja dat weet ik nog wel was kaolo grappig xdquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahaha weet je nog van vorig jaar toen deed jij alsof je een chick was en liet jij een ouwe man zichzelf aftrekken
dit gaat te verquote:
ahahaah ja man volgens mij vond dead het wel geil want hij negeert me gewoonquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ahahah ja dat weet ik nog wel was kaolo grappig xd
hahahah ja togquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahahaah ja man volgens mij vond dead het wel geil want hij negeert me gewoon
En chickie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Druk leven man.. weerk werk werk
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
heeey piemolquote:
Waren leuke tijden toch mattie? xDquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:49 schreef BozeHaas het volgende:
BT waarom heb je die foto gepost waar ik ook op sta?
Yo duckfacequote:
Onder mijn plak ja huehuequote:
wacht, ik ben screenshots van die dude aan het zoeken, volgens mij heb ik die nogquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahahaah ja man volgens mij vond dead het wel geil want hij negeert me gewoon
WIe is datquote:
een of andere random gastquote:
Meest geliefde user: - Remqoquote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Remqo het volgende:
Een update van mijn campagne om stemmen te winnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor degenen die het gemist hebben
heb er ook nog een van een of ander verlept wijf, dat was dezelfde avond geloof ikquote:
Muchas gracias!quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meest geliefde user: - Remqo
Meest geliefde moderator: - Remqo
Irritantste troll: - Remqo
Meest gevatte user: - Remqo
Meest empathische KLB-er: - Remqo
Ze proberen me te besodeflikkeren!: - Remqo
De Tatjana Simic: - Remqo
Ik mis je: - Remqo
Room 101: - Remqo
Gestemd.
zo'n wijf die zat te zingen ofzo toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb er ook nog een van een of ander verlept wijf, dat was dezelfde avond geloof ik
quote:
weet niet meer precies, kan welquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zo'n wijf die zat te zingen ofzo toch?
GODVERDOMME KAP EVEN MET AL MIJN KLOONS TE ONTHULLEN KLOOTZAKquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
s'il vous paint.quote:
geile haasquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:53 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom stemmen mensen op mij voor Tatjana Simic
alsof je niet weet ;$quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:53 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom stemmen mensen op mij voor Tatjana Simic
o rly.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
er staat niet mijn schatjes maar mij schatjes
haha gedissed door een 12-jarigequote:
:$ :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
okquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed, ik ga mijn wijf weer volblaffen
de groeten
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
de groeten
vragen om stemmen is sws een beetje lamequote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef HPLC het volgende:
die fylax is toch een vieze spammerd. Gelukkig niet op gestemd.
ik had wel op jou gestemd toen het nog lekkerste KLB chick was bbyquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef housesoftheholy het volgende:
De vraag is waarom mensen op mij stemmen voor Tatjana Simic
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef HPLC het volgende:
Remqo doet tenminste nog een beetje moeite
latersquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
de groeten
Tenzij er gratis abonnementen klaarliggen voor de winnaars, dan ging ik ook campagne houdenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
vragen om stemmen is sws een beetje lame
dp had op mij gestemd voor slimste klb'er, dat was pas het hoogtepunt van mijn klb-loopbaanquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik had wel op jou gestemd toen het nog lekkerste KLB chick was bby
dan wordt het uiteraard een ander verhaal inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tenzij er gratis abonnementen klaarliggen voor de winnaars, dan ging ik ook campagne houden
dit klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
vragen om stemmen is sws een beetje lame
lobiquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dp had op mij gestemd voor slimste klb'er, dat was pas het hoogtepunt van mijn klb-loopbaan
natuurlijk, bij verkiezingen hoort een campagne voeren er een beetje bij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef HPLC het volgende:
Remqo doet tenminste nog een beetje moeite
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:28 schreef eend112 het volgende:
Ze proberen me te besodeflikkeren!: Copthorne
Geen woorden voor de domheid van deze user
Och jee, ga je nu weer janken ja?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit krijg je als je negatieve categorieėn gaat opnemen op een forum met dit soort flikkertjes.
ken je niet? ;squote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit klopt inderdaad.
behalve voor mij, jongens stem aub op mij voor meest geliefde user.
mag nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef BozeHaas het volgende:
Ik wil mijn 'Meest geliefde user' stem veranderen.
schandalig die eend112quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit krijg je als je negatieve categorieėn gaat opnemen op een forum met dit soort flikkertjes.
ben je wel blij met je nominatie of niet zoquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dp had op mij gestemd voor slimste klb'er, dat was pas het hoogtepunt van mijn klb-loopbaan
Niet zo happen. Kwakende eenden, blaffen nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik sta er ver boven hoor, maar een beetje tekenend is het natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Och jee, ga je nu weer janken ja?
Dat is te merken, dat je er ver bovenstaat. Vandaar dat je hier ook meteen moeilijk komt doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik sta er ver boven hoor, maar een beetje tekenend is het natuurlijk wel.
Oh shit heb ik toch nog iemand een podium gegevenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Mijn tatjana simic nominatie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
ben je wel blij met je nominatie of niet zo
Ik doe niet moeilijk, ik stip het even aan. Gister hadden we het er toevallig nog over.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is te merken, dat je er ver bovenstaat. Vandaar dat je hier ook meteen moeilijk komt doen.
;pquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn tatjana simic nominatie?
Had je dat ook gedaan als iemand anders genomineerd was?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk, ik stip het even aan. Gister hadden we het er toevallig nog over.
Omgekeerd heb ik jou dat podium niet gegund, maar toch bedankt. Hoelang ben je trouwens weggeweest? Heb je een tijdje niet gezien hier.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh shit heb ik toch nog iemand een podium gegeven
ja graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik had het gister nog over het gebash op mapima, dus ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had je dat ook gedaan als iemand anders genomineerd was?
Daar heb je gelijk in. Maar zoals ik gister ook al zei is het allemaal gewoon voor de lol, boeiend.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik had het gister nog over het gebash op mapima, dus ja.
Is ook waar. Het is allemaal met een knipoog.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar zoals ik gister ook al zei is het allemaal gewoon voor de lol, boeiend.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef HPLC het volgende:
Als ik nou toch ineens een Tatjana tegenkom hierzo, mag ik dat dan nog (laten) toevoegen?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeeldin]afbeelding ]
[ afbeeldin]afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ][ afbeelding]afbeelding ]
[img==300,300]http://i35.tinypic.com/2ujns4z.jpg[/img]
Bietje frusti, Coptie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Murat (dus niet Ansswa) was al na een jaar weer vrij of zo en weer op chatsites actief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
hoe zou het nu met die twee zijn
Als je het hebt leeggelaten dan mag het wel. Alleen ingevuld, is ingevuld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef HPLC het volgende:
Als ik nou toch ineens een Tatjana tegenkom hierzo, mag ik dat dan nog (laten) toevoegen?
Verrassendquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Murat (dus niet Ansswa) was al na een jaar weer vrij of zo en weer op chatsites actief.
Okquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als je het hebt leeggelaten dan mag het wel. Alleen ingevuld, is ingevuld.
Jij bent mijn Tatjana.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wist het gvd al voordat ik bij het plaatje met de vlaggen kwamquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeeldin]afbeelding ]
[ afbeeldin]afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ][ afbeelding]afbeelding ]
[img==300,300]http://i35.tinypic.com/2ujns4z.jpg[/img]
familie van je?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik wist het gvd al voordat ik bij het plaatje met de vlaggen kwam
Dat is alle jaren al geweest. Allemachtig man, als je een beetje gezeik niet trekt, blijf dan uit KLB.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Copthorne het volgende:
Hoelang heb je erover gedaan?quote:
whehehquote:
echt stereotype guido gewoonquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:17 schreef BozeHaas het volgende:
Die vent met zijn lange haar heeft echt zo'n zonnebank kleur:')
Heb je dit ook in het STEM topic gedaan? Dit is puur de chat over de stemming.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meest geliefde user: - Remqo
Meest geliefde moderator: - Remqo
Irritantste troll: - Remqo
Meest gevatte user: - Remqo
Meest empathische KLB-er: - Remqo
Ze proberen me te besodeflikkeren!: - Remqo
De Tatjana Simic: - Remqo
Ik mis je: - Remqo
Room 101: - Remqo
Gestemd.
Dan wordt het toch weer verwijderd, voederbietel mocht ook niet op Modus stemmen in elke categoriequote:Op dinsdag 9 december 2014 19:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je dit ook in het STEM topic gedaan? Dit is puur de chat over de stemming.
GuidoJesus meme komt daar vandaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:17 schreef BozeHaas het volgende:
Die vent met zijn lange haar heeft echt zo'n zonnebank kleur:')
quote:
quote:Hij is nog maar 63. Ik heb ooit seks gehad met een man van 82 en dat ging aardig. Dus Louis is nog heel lang potent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2014 19:22:55 ]
te laatquote:
quote:
Verkeerde topic dushi, dit is het sc topic eroverquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:23 schreef ntm het volgende:
Meest geliefde user: Socios (denk ik)
Meest geliefde moderator: Frank_Drebin
Irritantste troll: Eyip
Meest gevatte user: Kan ik zo even niet bedenken
Meest empathische KLB-er: Snakelady
Ze proberen me te besodeflikkeren!: Mapima
De Tatjana Simic: -supergirl-
KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: Fylax (en Dima)
Ik mis je: -
Room 101: Chanant
KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Usernominaties DE STEMBUSquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:23 schreef ntm het volgende:
Meest geliefde user: Socios (denk ik)
Meest geliefde moderator: Frank_Drebin
Irritantste troll: Eyip
Meest gevatte user: Kan ik zo even niet bedenken
Meest empathische KLB-er: Snakelady
Ze proberen me te besodeflikkeren!: Mapima
De Tatjana Simic: -supergirl-
KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: Fylax (en Dima)
Ik mis je: -
Room 101: Chanant
Damnn oh oke denk al. Even verplaatsen danquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Verkeerde topic dushi, dit is het sc topic erover
gwn trio fixenquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:27 schreef Fylax het volgende:
Ookal heb ik al een oogje op een meisje waarbij ik volgend jaar in de klas kom.Sowieso dat wij begin 2015 krijgen.
quote:
Oh nee, ik kom gewoon binnenvallen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb je dit ook in het STEM topic gedaan? Dit is puur de chat over de stemming.
Echt hčquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Die meubels op de achtergrond ook, zo typisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:30 schreef BozeHaas het volgende:
BT is veel gespierder dan die guido check deze foto waar wij twee op staangvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Ik mag/kan je dus prikken als ik wil.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:19 schreef housesoftheholy het volgende:
Jij bent een irritante mug die ik steeds weg moet slaan
ohquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
nee die '' was om mijn eigen grap
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:30 schreef BozeHaas het volgende:
BT is veel gespierder dan die guido check deze foto waar wij twee op staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kijk jij
mwahquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:33 schreef ntm het volgende:
Fylax, hier heb je Ariana lookalike: [ afbeelding ]
Zij kan keiharde pe(n)gels verdienen als ze de "grote-mensen" industrie ingaat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:33 schreef ntm het volgende:
wel betere tetten zo te zienquote:
Helaas ziet mijn crush er niet uit als Ariana Grande, maar dat maakt mij niet uit. Ze is perfect, misschien wel net zo perfect als Ariana zelf.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zij kan keiharde pe(n)gels verdienen als ze de "grote-mensen" industrie ingaat.
Net als die tienermoeder van zo'n MTV programma.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zij kan keiharde pe(n)gels verdienen als ze de "grote-mensen" industrie ingaat.
Matige video trouwens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
[..]
Net als die tienermoeder van zo'n MTV programma.
Cute, maar zie er niet echt Ariana in.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:33 schreef ntm het volgende:
http://instagram.com/clarisse_chiquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:33 schreef ntm het volgende:
gezicht lijkt er toch best veel opquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Cute, maar zie er niet echt Ariana in.
Niet op die foto iig. Nu ff d'r insta kijken.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://instagram.com/clarisse_chi
godver die lijkt idd op ariana
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |