Shit bent te laatquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net in het feedbacktopic, maar is al verwijderd.
De leeftijd dat zulke pilletjes nog hielpen ligt helaas ver achter me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ligt aan de leeftijd, daar heb je van die diamantvormige, kobaltblauwe tabletjes voor.
Nou, aangezien je het nodig vindt om het nog een keer te posten mag je nu ook wel even met wat bewijzen komen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het storende is dat Mountainbiker4life of deadprez deze meuk minstens een keer per week doen spammen. Zwaar irritant
Mountainbiker=deadprez?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, aangezien je het nodig vindt om het nog een keer te posten mag je nu ook wel even met wat bewijzen komen.
Ik ben inderdaad een Groninger met een hersenbeschadiging.quote:
(ben een keer tegen een boom gesodemieterd bij het monkeybiken)quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een Groninger met een hersenbeschadiging.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
(ben een keer tegen een boom gesodemieterd bij het monkeybiken)
Vind je het gek? Twee gestrapte mocro's en toto staan 'em op te wachten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
maar die hommo durft zich hier niet te vertonen zo te zien
wat als je multipele persoonlijkheidsstoornis hebt en óók mountainbiker bent?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:41 schreef deadprez het volgende:
ben nog steeds wel benieuwd wanneer ik solomio shit gespammed heb
in fb een man, dan in de rest van het forum ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je het gek? Twee gestrapte mocro's en toto staan 'em op te wachten.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als je multipele persoonlijkheidsstoornis hebt en óók mountainbiker bent?
Ik weet niet, fb is toch voor de wat serieuzere aangelegenheden als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
in fb een man, dan in de rest van het forum ook
bne je wel blij met je nomintiequote:Op dinsdag 9 december 2014 18:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, fb is toch voor de wat serieuzere aangelegenheden als je het mij vraagt.
Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker=Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbikerquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als je multipele persoonlijkheidsstoornis hebt en óók mountainbiker bent?
eigenlijk best slim om niemand te nomineren voor irritantste trollquote:
Wow.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker=Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker
kut betraptquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker=Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker
ahaha weet je nog van vorig jaar toen deed jij alsof je een chick was en liet jij een ouwe man zichzelf aftrekkenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:41 schreef deadprez het volgende:
ben nog steeds wel benieuwd wanneer ik solomio shit gespammed heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |