Shit bent te laatquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Net in het feedbacktopic, maar is al verwijderd.
De leeftijd dat zulke pilletjes nog hielpen ligt helaas ver achter me.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ligt aan de leeftijd, daar heb je van die diamantvormige, kobaltblauwe tabletjes voor.
Nou, aangezien je het nodig vindt om het nog een keer te posten mag je nu ook wel even met wat bewijzen komen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het storende is dat Mountainbiker4life of deadprez deze meuk minstens een keer per week doen spammen. Zwaar irritant
Mountainbiker=deadprez?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, aangezien je het nodig vindt om het nog een keer te posten mag je nu ook wel even met wat bewijzen komen.
Ik ben inderdaad een Groninger met een hersenbeschadiging.quote:
(ben een keer tegen een boom gesodemieterd bij het monkeybiken)quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad een Groninger met een hersenbeschadiging.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
(ben een keer tegen een boom gesodemieterd bij het monkeybiken)
Vind je het gek? Twee gestrapte mocro's en toto staan 'em op te wachten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
maar die hommo durft zich hier niet te vertonen zo te zien
wat als je multipele persoonlijkheidsstoornis hebt en óók mountainbiker bent?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:41 schreef deadprez het volgende:
ben nog steeds wel benieuwd wanneer ik solomio shit gespammed heb
in fb een man, dan in de rest van het forum ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind je het gek? Twee gestrapte mocro's en toto staan 'em op te wachten.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als je multipele persoonlijkheidsstoornis hebt en óók mountainbiker bent?
Ik weet niet, fb is toch voor de wat serieuzere aangelegenheden als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
in fb een man, dan in de rest van het forum ook
bne je wel blij met je nomintiequote:Op dinsdag 9 december 2014 18:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, fb is toch voor de wat serieuzere aangelegenheden als je het mij vraagt.
Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker=Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbikerquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat als je multipele persoonlijkheidsstoornis hebt en óók mountainbiker bent?
eigenlijk best slim om niemand te nomineren voor irritantste trollquote:
Wow.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker=Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker
kut betraptquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker=Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker
ahaha weet je nog van vorig jaar toen deed jij alsof je een chick was en liet jij een ouwe man zichzelf aftrekkenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:41 schreef deadprez het volgende:
ben nog steeds wel benieuwd wanneer ik solomio shit gespammed heb
Ja kweet nite kon niet echt iemand bedenken die niet de irritantste troll wilde zijn ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk best slim om niemand te nomineren voor irritantste troll
ahahah ja dat weet ik nog wel was kaolo grappig xdquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahaha weet je nog van vorig jaar toen deed jij alsof je een chick was en liet jij een ouwe man zichzelf aftrekken
dit gaat te verquote:
ahahaah ja man volgens mij vond dead het wel geil want hij negeert me gewoonquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ahahah ja dat weet ik nog wel was kaolo grappig xd
hahahah ja togquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahahaah ja man volgens mij vond dead het wel geil want hij negeert me gewoon
En chickie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Druk leven man.. weerk werk werk
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
heeey piemolquote:
Waren leuke tijden toch mattie? xDquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:49 schreef BozeHaas het volgende:
BT waarom heb je die foto gepost waar ik ook op sta?
Yo duckfacequote:
Onder mijn plak ja huehuequote:
wacht, ik ben screenshots van die dude aan het zoeken, volgens mij heb ik die nogquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahahaah ja man volgens mij vond dead het wel geil want hij negeert me gewoon
WIe is datquote:
een of andere random gastquote:
Meest geliefde user: - Remqoquote:Op maandag 8 december 2014 23:34 schreef Remqo het volgende:
Een update van mijn campagne om stemmen te winnen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor degenen die het gemist hebben
heb er ook nog een van een of ander verlept wijf, dat was dezelfde avond geloof ikquote:
Muchas gracias!quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Meest geliefde user: - Remqo
Meest geliefde moderator: - Remqo
Irritantste troll: - Remqo
Meest gevatte user: - Remqo
Meest empathische KLB-er: - Remqo
Ze proberen me te besodeflikkeren!: - Remqo
De Tatjana Simic: - Remqo
Ik mis je: - Remqo
Room 101: - Remqo
Gestemd.
zo'n wijf die zat te zingen ofzo toch?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
heb er ook nog een van een of ander verlept wijf, dat was dezelfde avond geloof ik
quote:
weet niet meer precies, kan welquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:52 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zo'n wijf die zat te zingen ofzo toch?
GODVERDOMME KAP EVEN MET AL MIJN KLOONS TE ONTHULLEN KLOOTZAKquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
s'il vous paint.quote:
geile haasquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:53 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom stemmen mensen op mij voor Tatjana Simic
alsof je niet weet ;$quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:53 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom stemmen mensen op mij voor Tatjana Simic
o rly.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
er staat niet mijn schatjes maar mij schatjes
haha gedissed door een 12-jarigequote:
:$ :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
okquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed, ik ga mijn wijf weer volblaffen
de groeten
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
de groeten
vragen om stemmen is sws een beetje lamequote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef HPLC het volgende:
die fylax is toch een vieze spammerd. Gelukkig niet op gestemd.
ik had wel op jou gestemd toen het nog lekkerste KLB chick was bbyquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef housesoftheholy het volgende:
De vraag is waarom mensen op mij stemmen voor Tatjana Simic
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef HPLC het volgende:
Remqo doet tenminste nog een beetje moeite
latersquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
de groeten
Tenzij er gratis abonnementen klaarliggen voor de winnaars, dan ging ik ook campagne houdenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
vragen om stemmen is sws een beetje lame
dp had op mij gestemd voor slimste klb'er, dat was pas het hoogtepunt van mijn klb-loopbaanquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik had wel op jou gestemd toen het nog lekkerste KLB chick was bby
dan wordt het uiteraard een ander verhaal inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tenzij er gratis abonnementen klaarliggen voor de winnaars, dan ging ik ook campagne houden
dit klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
vragen om stemmen is sws een beetje lame
lobiquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dp had op mij gestemd voor slimste klb'er, dat was pas het hoogtepunt van mijn klb-loopbaan
natuurlijk, bij verkiezingen hoort een campagne voeren er een beetje bij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef HPLC het volgende:
Remqo doet tenminste nog een beetje moeite
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:28 schreef eend112 het volgende:
Ze proberen me te besodeflikkeren!: Copthorne
Geen woorden voor de domheid van deze user
Och jee, ga je nu weer janken ja?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit krijg je als je negatieve categorieën gaat opnemen op een forum met dit soort flikkertjes.
ken je niet? ;squote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit klopt inderdaad.
behalve voor mij, jongens stem aub op mij voor meest geliefde user.
mag nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef BozeHaas het volgende:
Ik wil mijn 'Meest geliefde user' stem veranderen.
schandalig die eend112quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit krijg je als je negatieve categorieën gaat opnemen op een forum met dit soort flikkertjes.
ben je wel blij met je nominatie of niet zoquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dp had op mij gestemd voor slimste klb'er, dat was pas het hoogtepunt van mijn klb-loopbaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |