Triest ja, onze beste mod niet kennenquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:43 schreef HPLC het volgende:
Van de mensen die Frank hebben genomineerd, hebben 10 mensen de naam fout gespeld
Hij zit nog te branden op een memorabele 10.000ste post.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:42 schreef Der_Mann het volgende:
is hetzalallemaal al opgestaan uit de dood of gaat hij dat pas bij pasen volgend jaar doen?
niet snappen dat ze dat expres doen om zo extra lollig te zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Triest ja, onze beste mod niet kennen
hahahahahaha, nu snap ik hem.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
niet snappen dat ze dat expres doen om zo extra lollig te zijn
De druk die er op staat, afschuwelijk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:51 schreef HPLC het volgende:
Hij zit nog te branden op een memorabele 10.000ste post.
je bent soberso de lelijkstequote:Op dinsdag 9 december 2014 01:10 schreef Fushia2 het volgende:
ik mag niet ontbreken, ik wil de irritantste zijn
hetzalzekerwelquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:08 schreef BozeHaas het volgende:
Waarschijnlijk gaat hij nu verder met een kloontje.
moet je toch hiervoor gelijk geven, wat een dombo's allemaalquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:27 schreef hoink581 het volgende:
LEER NU EENS LEZEN, TOKKIES DIE HET STEMTOPIC VERVUILEN.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:27 schreef hoink581 het volgende:
LEER NU EENS LEZEN, TOKKIES DIE HET STEMTOPIC VERVUILEN.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
moet je toch hiervoor gelijk geven, wat een dombo's allemaal
Ik heb die van mij gemist, terwijl ik er de avond voor nog aan had gedacht.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij zit nog te branden op een memorabele 10.000ste post.
10k?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb die van mij gemist, terwijl ik er de avond voor nog aan had gedacht.
Ik ook volgens mij. Zonde. De 100k maak ik toch niet meequote:Op dinsdag 9 december 2014 15:23 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik heb die van mij gemist, terwijl ik er de avond voor nog aan had gedacht.
Ik zat serieus te overwegen om een stem op je uit te brengen (in een categorie die de meeste users als positief zullen zien), maar je ongelooflijke kut-lijstje zonder enige vorm van toelichting heeft me een dusdanige slappe plasser opgelevert, dat ik je weggestreept heb als kandidaat.quote:
Wou dat ik het terug kon draaien.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zat serieus te overwegen om een stem op je uit te brengen (in een categorie die de meeste users als positief zullen zien), maar je ongelooflijke kut-lijstje zonder enige vorm van toelichting heeft me een dusdanige slappe plasser opgelevert, dat ik je weggestreept heb als kandidaat.
Nu staat mapima daar zeker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
Ik zat serieus te overwegen om een stem op je uit te brengen (in een categorie die de meeste users als positief zullen zien), maar je ongelooflijke kut-lijstje zonder enige vorm van toelichting heeft me een dusdanige slappe plasser opgelevert, dat ik je weggestreept heb als kandidaat.
Ligt aan de leeftijd, daar heb je van die diamantvormige, kobaltblauwe tabletjes voor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:29 schreef Kingstown het volgende:
an toelichting heeft me een dusdanige slappe plasser opgelevert, dat ik je weggestreept heb als kandidaat
Wat ga jij mij beschuldigen van allerlei shit?quote:
Pak hemquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ga jij mij beschuldigen van allerlei shit?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat ga jij mij beschuldigen van allerlei shit?
Net in het feedbacktopic, maar is al verwijderd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |