Ja kweet nite kon niet echt iemand bedenken die niet de irritantste troll wilde zijn ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk best slim om niemand te nomineren voor irritantste troll
ahahah ja dat weet ik nog wel was kaolo grappig xdquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:47 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahaha weet je nog van vorig jaar toen deed jij alsof je een chick was en liet jij een ouwe man zichzelf aftrekken
dit gaat te verquote:
ahahaah ja man volgens mij vond dead het wel geil want hij negeert me gewoonquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ahahah ja dat weet ik nog wel was kaolo grappig xd
hahahah ja togquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahahaah ja man volgens mij vond dead het wel geil want hij negeert me gewoon
En chickie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Druk leven man.. weerk werk werk
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker=Annabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=MoutainbikerAnnabel=Slaap_Zak=Deadprez=Moutainbiker
heeey piemolquote:
Waren leuke tijden toch mattie? xDquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:49 schreef BozeHaas het volgende:
BT waarom heb je die foto gepost waar ik ook op sta?
Yo duckfacequote:
Onder mijn plak ja huehuequote:
wacht, ik ben screenshots van die dude aan het zoeken, volgens mij heb ik die nogquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ahahaah ja man volgens mij vond dead het wel geil want hij negeert me gewoon
WIe is datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |