:$ :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
okquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
Goed, ik ga mijn wijf weer volblaffen
de groeten
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
de groeten
vragen om stemmen is sws een beetje lamequote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef HPLC het volgende:
die fylax is toch een vieze spammerd. Gelukkig niet op gestemd.
ik had wel op jou gestemd toen het nog lekkerste KLB chick was bbyquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef housesoftheholy het volgende:
De vraag is waarom mensen op mij stemmen voor Tatjana Simic
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef HPLC het volgende:
Remqo doet tenminste nog een beetje moeite
latersquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef BlauweTijger het volgende:
de groeten
Tenzij er gratis abonnementen klaarliggen voor de winnaars, dan ging ik ook campagne houdenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
vragen om stemmen is sws een beetje lame
dp had op mij gestemd voor slimste klb'er, dat was pas het hoogtepunt van mijn klb-loopbaanquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ik had wel op jou gestemd toen het nog lekkerste KLB chick was bby
dan wordt het uiteraard een ander verhaal inderdaadquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tenzij er gratis abonnementen klaarliggen voor de winnaars, dan ging ik ook campagne houden
dit klopt inderdaad.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
vragen om stemmen is sws een beetje lame
lobiquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dp had op mij gestemd voor slimste klb'er, dat was pas het hoogtepunt van mijn klb-loopbaan
natuurlijk, bij verkiezingen hoort een campagne voeren er een beetje bij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:56 schreef HPLC het volgende:
Remqo doet tenminste nog een beetje moeite
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:28 schreef eend112 het volgende:
Ze proberen me te besodeflikkeren!: Copthorne
Geen woorden voor de domheid van deze user
Och jee, ga je nu weer janken ja?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit krijg je als je negatieve categorieën gaat opnemen op een forum met dit soort flikkertjes.
ken je niet? ;squote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit klopt inderdaad.
behalve voor mij, jongens stem aub op mij voor meest geliefde user.
mag nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef BozeHaas het volgende:
Ik wil mijn 'Meest geliefde user' stem veranderen.
schandalig die eend112quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit krijg je als je negatieve categorieën gaat opnemen op een forum met dit soort flikkertjes.
ben je wel blij met je nominatie of niet zoquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dp had op mij gestemd voor slimste klb'er, dat was pas het hoogtepunt van mijn klb-loopbaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |