LVO is beter.quote:
Het is wat.quote:Op maandag 8 december 2014 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Godverdomme mijn 10.000 post zit er aan te komen
Met de hossel skills van deadprez krijg ik elke vrouw in bed.quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Waarom wil je meer vrouwen waar je toch geen kans bij maakt?
Met de hossel skills van deadprez woon je met jouw vriendin bij je ouders thuis, plsquote:Op maandag 8 december 2014 23:48 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Met de hossel skills van deadprez krijg ik elke vrouw in bed.
fipo, lapo en 10.000ste post op dezelfde dag? oppassen dat je geen hartaanval krijgt van het blij zijnquote:Op maandag 8 december 2014 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Godverdomme mijn 10.000 post zit er aan te komen
Nietquote:Op maandag 8 december 2014 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met de hossel skills van deadprez woon je met jouw vriendin bij je ouders thuis, pls
Deadprez is een player.quote:Op maandag 8 december 2014 23:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met de hossel skills van deadprez woon je met jouw vriendin bij je ouders thuis, pls
Je weet toch wel dat er in dat dorpje een druide rondloopt die over een drank bezit, dat die Galliėrs onoverwinnelijk maakt?quote:Op maandag 8 december 2014 23:46 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Die kom ik wel opeisen met mijn Romeinse soldaten.
Dat weet ik, Maar ik ben al maanden bezig met een aanval.quote:Op maandag 8 december 2014 23:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat er in dat dorpje een druide rondloopt die over een drank bezit, dat die Galliėrs onoverwinnelijk maakt?
quote:Op maandag 8 december 2014 23:54 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doet het plebs altijd over de eckte
Volgens mij heeft hij een hartaanval.quote:Op maandag 8 december 2014 23:53 schreef Der_Mann het volgende:
wachten op hetzalallemaalwel zijn 10.000ste post, nou nou wat een spanning
duurt idd wel erg lang, nu begin ik me zorgen te makenquote:Op maandag 8 december 2014 23:55 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij een hartaanval.
Jij ik ben te emotioneelquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:03 schreef Der_Mann het volgende:
wie maakt de topiek met al hetzalallemaalwel zijn highlights waarin we ook vaarwel kunnen zeggen?
zal een erg korte OP worden maar dan nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |