Niet zo happen. Kwakende eenden, blaffen nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit krijg je als je negatieve categorieën gaat opnemen op een forum met dit soort flikkertjes.
Ik sta er ver boven hoor, maar een beetje tekenend is het natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Och jee, ga je nu weer janken ja?
Dat is te merken, dat je er ver bovenstaat. Vandaar dat je hier ook meteen moeilijk komt doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:00 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik sta er ver boven hoor, maar een beetje tekenend is het natuurlijk wel.
Oh shit heb ik toch nog iemand een podium gegevenquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Dit krijg je als je negatieve categorieën gaat opnemen op een forum met dit soort flikkertjes.
Mijn tatjana simic nominatie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:59 schreef eend112 het volgende:
[..]
ben je wel blij met je nominatie of niet zo
Ik doe niet moeilijk, ik stip het even aan. Gister hadden we het er toevallig nog over.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is te merken, dat je er ver bovenstaat. Vandaar dat je hier ook meteen moeilijk komt doen.
;pquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:01 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn tatjana simic nominatie?
Had je dat ook gedaan als iemand anders genomineerd was?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:01 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik doe niet moeilijk, ik stip het even aan. Gister hadden we het er toevallig nog over.
Omgekeerd heb ik jou dat podium niet gegund, maar toch bedankt. Hoelang ben je trouwens weggeweest? Heb je een tijdje niet gezien hier.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:01 schreef eend112 het volgende:
[..]
Oh shit heb ik toch nog iemand een podium gegeven
ja graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dp had op mij gestemd voor slimste klb'er, dat was pas het hoogtepunt van mijn klb-loopbaan
Ik had het gister nog over het gebash op mapima, dus ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Had je dat ook gedaan als iemand anders genomineerd was?
Daar heb je gelijk in. Maar zoals ik gister ook al zei is het allemaal gewoon voor de lol, boeiend.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ik had het gister nog over het gebash op mapima, dus ja.
Is ook waar. Het is allemaal met een knipoog.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar zoals ik gister ook al zei is het allemaal gewoon voor de lol, boeiend.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef HPLC het volgende:
Als ik nou toch ineens een Tatjana tegenkom hierzo, mag ik dat dan nog (laten) toevoegen?
quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:09 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
[ afbeeldin]afbeelding ]
[ afbeeldin]afbeelding ]
[ afbeelding]afbeelding ][ afbeelding]afbeelding ]
[img==300,300]http://i35.tinypic.com/2ujns4z.jpg[/img]
Bietje frusti, Coptie?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:58 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Murat (dus niet Ansswa) was al na een jaar weer vrij of zo en weer op chatsites actief.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:10 schreef deadprez het volgende:
[..]![]()
hoe zou het nu met die twee zijn
Als je het hebt leeggelaten dan mag het wel. Alleen ingevuld, is ingevuld.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:02 schreef HPLC het volgende:
Als ik nou toch ineens een Tatjana tegenkom hierzo, mag ik dat dan nog (laten) toevoegen?
Verrassendquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Murat (dus niet Ansswa) was al na een jaar weer vrij of zo en weer op chatsites actief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |