Hihi.quote:Op maandag 8 december 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
Lijkt me echt een kutbaan, gynaecoloog zijn.
Ik ben serieus. Een beetje naar kutten kijken... Meh. Met pech zijn het vooral zwangere kutten, vreselijk lijkt me dat. Al is een totaalruptuur volgens mij wel fascinerend om te zien.quote:
Een kut is ook niet echt mooi ofzo. Iedere dag daarna moeten kijken, bah.quote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Een beetje naar kutten kijken... Meh. Met pech zijn het vooral zwangere kutten, vreselijk lijkt me dat. Al is een totaalruptuur volgens mij wel fascinerend om te zien.
Toen ik op de middelbare zat was een meisje uit m'n klas met d'r kut vol op een stang gevallen op de kermis. En dan ook echt heel hard. Die was de eerste weken niet op school. Zal er leuk uitgezien hebbenquote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Een beetje naar kutten kijken... Meh. Met pech zijn het vooral zwangere kutten, vreselijk lijkt me dat. Al is een totaalruptuur volgens mij wel fascinerend om te zien.
Ja, daarom.quote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kut is ook niet echt mooi ofzo. Iedere dag daarna moeten kijken, bah.
Dat is vergelijkbaar met een man die met z'n ballen vol op de stang valtquote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare zat was een meisje uit m'n klas met d'r kut vol op een stang gevallen op de kermis. En dan ook echt heel hard. Die was de eerste weken niet op school. Zal er leuk uitgezien hebben
Ja. Auwtsjquote:Op maandag 8 december 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom.
[..]
Dat is vergelijkbaar met een man die met z'n ballen vol op de stang valt.
Al heb ik soms wel een nieuwsgierigheid naar hoe iemand er daar beneden uitziet.quote:
Guesshermuffquote:Op maandag 8 december 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al heb ik soms wel een nieuwsgierigheid naar hoe iemand er daar beneden uitziet.
Een specifiek iemand of boeit het niet wie? Want in dat laatste geval kun je gewoon googlenquote:Op maandag 8 december 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al heb ik soms wel een nieuwsgierigheid naar hoe iemand er daar beneden uitziet.
Specifiek denk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een specifiek iemand of boeit het niet wie? Want in dat laatste geval kun je gewoon googlen.
Specifiek.quote:Op maandag 8 december 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een specifiek iemand of boeit het niet wie? Want in dat laatste geval kun je gewoon googlen.
Dat vergeet ik steedsquote:Op maandag 8 december 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Specifiek.
Al heb ik niet veel ervaring, ik heb wel eens een kutje gezien
Denk dat je dat na een week ook wel gezien hebt hoorquote:Op maandag 8 december 2014 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Dat kijken en eventueel voelen is nog niet zo erg![]()
Nou, er zullen vast wel wat gevallen voorbij komen daar waarnaar je ook liever niet zou kijken.quote:Op maandag 8 december 2014 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Dat kijken en eventueel voelen is nog niet zo ergmaar al die verhalen. Dat is pas kut. Bonkjes sliertjes the works
Totaalrupturenquote:Op maandag 8 december 2014 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, er zullen vast wel wat gevallen voorbij komen daar waarnaar je ook liever niet zou kijken.
Nee, niet allemaal.quote:
Wel opmerkelijk ergens.quote:Op maandag 8 december 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi dat we allen zo eensgezind zijn
Ik mag er graag naar kijken.quote:Op maandag 8 december 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mooi dat we allen zo eensgezind zijn
Mwah, niet mee eensquote:Op maandag 8 december 2014 19:19 schreef Californium het volgende:
Kutjes zijn niet echt mooi. Moet eerlijk zeggen dat piemels ook niet echt mooi zijn
En toch ga je er naar kijkenquote:Op maandag 8 december 2014 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, er zullen vast wel wat gevallen voorbij komen daar waarnaar je ook liever niet zou kijken.
Omdat je weet wat je ermee kunt doen, niet omdat ze zo mooi zijn, dunkt mequote:
Net als tenen!quote:Op maandag 8 december 2014 19:19 schreef Samzz het volgende:
Nou ja, het is ook gewoon zo. De ene is wat minder lelijk dan de ander, maar over het algemeen genomen is er niets moois aan.
quote:
Ik doelde niet op mezelf.quote:
Zo'n slap geval?quote:
Sommige wel imho.quote:Op maandag 8 december 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je weet wat je ermee kunt doen, niet omdat ze zo mooi zijn, dunkt me?
En de vleeslullen dan? Die kunnen nog wel prima ogen in slappe toestand.quote:Op maandag 8 december 2014 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo'n slap geval?
Vind ik nou niet echt mooi ofzo
Zo had ik er nog nooit over nagedacht, maar inderdaad.quote:Op maandag 8 december 2014 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je weet wat je ermee kunt doen, niet omdat ze zo mooi zijn, dunkt me?
Ergo, kutjes zijn lelijk. Wat je ermee kunt doen is mooiquote:Op maandag 8 december 2014 19:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo had ik er nog nooit over nagedacht, maar inderdaad.
Zo zwartwit is het dan weer niet.quote:Op maandag 8 december 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergo, kutjes zijn lelijk. Wat je ermee kunt doen is mooi.
Ja oke, maar hoeveel mannen hebben die nou?quote:Op maandag 8 december 2014 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En de vleeslullen dan? Die kunnen nog wel prima ogen in slappe toestand.
Oké, oké. Wat jij wilt.quote:
Ik ben er nog nooit één tegengekomenquote:Op maandag 8 december 2014 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja oke, maar hoeveel mannen hebben die nou?
Ik iig niet, bloedlul.quote:Op maandag 8 december 2014 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
En waar vind je ze?quote:Op maandag 8 december 2014 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Noemde Fas ze niet eens een keer schaaldieren?quote:Op maandag 8 december 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké, oké. Wat jij wilt.
[..]
Ik ben er nog nooit één tegengekomen. Denk ik... Maar ik vind piemels ook gewoon lelijk. In slappe en in stijve toestand. Hoewel ze in slappe toestand wel echt het toonbeeld van lelijk zijn
.
Goede vraagquote:
Gezocht: grote bloedlulquote:Op maandag 8 december 2014 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede vraagopen er een topic over
Jupquote:Op maandag 8 december 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noemde Fas ze niet eens een keer schaaldieren?
ze noemen vaginas anders ook niet voor niets mossels.quote:Op maandag 8 december 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof zij dat erg vindquote:Op maandag 8 december 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezocht: grote bloedlul
Arme Loka haar dm stampvol.
Grootte is toch niet belangrijk, het is toch hoe je hem gebruiktquote:Op maandag 8 december 2014 19:27 schreef Californium het volgende:
Ja nou, precies. Ik heb trouwens gewoon liever een lul van een normaal formaat dan een mega vleeslul! Hoef niets dat tegen mijn baarmoeder aanstoot iig
Preciesquote:Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grootte is toch niet belangrijk, het is toch hoe je hem gebruikt
Als ik plaatjes zie van trilobieten moet ik ook wel eens aan een penis denken. Dat hoofddeel heeft soms wel wat weg van een eikel.quote:Op maandag 8 december 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik kom hier niet zo vaak meer, maar als t elke maandag evaluatiedag is, moet ik dat misschien toch weer eens doen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef twi het volgende:
Ik ben toch blij dat we wekelijks evalueren of we kutjes en piemels nog steeds lelijk vinden.
Ze moeten em wel voelen Thijsquote:Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grootte is toch niet belangrijk, het is toch hoe je hem gebruikt
Ik zie wel wat je bedoelt. Kleine dikke piemels.quote:Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik plaatjes zie van trilobieten moet ik ook wel eens aan een penis denken. Dat hoofddeel heeft soms wel wat weg van een eikel.
ik heb dat met sommige dikke asperges.quote:Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik plaatjes zie van trilobieten moet ik ook wel eens aan een penis denken. Dat hoofddeel heeft soms wel wat weg van een eikel.
Ja dus dikte is belangrijker dan lengtequote:
Woman, zoiets hoor je aan je kinderen door te geven als kennis.quote:Op maandag 8 december 2014 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens wat t is, een bloedlul of een vleeslul en t interesseert me ook geen hol eigenlpijk
Bloedlul wordt groter als die stijf wordt, vleeslul is blijft ongeveer even lang als die stijf wordtquote:Op maandag 8 december 2014 19:29 schreef perro. het volgende:
wtf is het verschil tussen een bloedlul en vleeslul? bij voorkeur zonder plaatjes.
Hou je energie over voor belangrijke dingen!quote:Op maandag 8 december 2014 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe groter hij is, hoe minder je hoeft te doen om hem goed te laten voelen.
Daar heb ik nog nooit klachten over gehadquote:
Misschien wanneer je hem ooit eens gaat gebruikenquote:Op maandag 8 december 2014 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit klachten over gehad
Zou jij klagen over een lichaamsdeel van je partner tegen je partner? Of doe je dat achter haar rug op op internetquote:Op maandag 8 december 2014 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit klachten over gehad
quote:Op maandag 8 december 2014 19:29 schreef perro. het volgende:
wtf is het verschil tussen een bloedlul en vleeslul? bij voorkeur zonder plaatjes.
WTFquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien wanneer je hem ooit eens gaat gebruiken
Ik ben honest to a fault.quote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij klagen over een lichaamsdeel van je partner tegen je partner? Of doe je dat achter haar rug op op internet
quote:
Ai.quote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef rival het volgende:
Misschien wanneer je hem ooit eens gaat gebruiken
ah oki.quote:Op maandag 8 december 2014 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bloedlul wordt groter als die stijf wordt, vleeslul is blijft ongeveer even lang als die stijf wordt
Over sommige dingen is het denk ik gewoon de bedoeling om niet eerlijk te zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij klagen over een lichaamsdeel van je partner tegen je partner? Of doe je dat achter haar rug op op internet
Waarom niet? Ze komen er toch wel achter.quote:Op maandag 8 december 2014 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over sommige dingen is het denk ik gewoon de bedoeling om niet eerlijk te zijn.
Was de seks lekker? Dat soort dingenquote:Op maandag 8 december 2014 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over sommige dingen is het denk ik gewoon de bedoeling om niet eerlijk te zijn.
Mja, je kunt zo mensen wel opzadelen met een minderwaardigheidscomplex denk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze komen er toch wel achter.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Woman, zoiets hoor je aan je kinderen door te geven als kennis.
"Maahaam, Yuri van hiernaast heeft een kleine penis."
- Dat kan zomaar een bloedlul zijn, K.."
Dat is toch niet per se klagen?quote:Op maandag 8 december 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was de seks lekker? Dat soort dingen
Dit, ja.quote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, je kunt zo mensen wel opzadelen met een minderwaardigheidscomplex denk ik.
Ja maar daar antwoord je toch niet op, sorry, ik voelde je piemel bijna nietquote:Op maandag 8 december 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of een onterecht gevoel van superioriteitquote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je er normaal over kan praten, is er niks aan de hand. En het gaat er toch om dat jullie er samen plezier aan beleven?quote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou de laatste keer zijn dat ik seks had met die persoon, dat haar kut zo uitgewoond is kan ik natuurlijk niets aan doenquote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar daar antwoord je toch niet op, sorry, ik voelde je piemel bijna niet
Die vraag stel je nietquote:Op maandag 8 december 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
denk dat wanneer je als man een kleine hebt je dat stiekem wel weet of misschien ook merkt aan de vrouw hoor. of ze kan heel goed faken maar dan nog lijkt me dat een kerel dat zelf wel weet.quote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar daar antwoord je toch niet op, sorry, ik voelde je piemel bijna niet
Hahaha, net zo'n sokpopquote:Op maandag 8 december 2014 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is helaas blindmaar heeft wel een mond en neusgaten.
[ afbeelding ]
Je moeder kon het ook niet helpen toen je geboren werd hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou de laatste keer zijn dat ik seks had met die persoon, dat haar kut zo uitgewoond is kan ik natuurlijk niets aan doende hoer
Blind zijn is niet erg, alles op gevoel doenquote:Op maandag 8 december 2014 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
start een vergelijkingsonderzoek.quote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Chai het volgende:
Wordt een bloedlul ook harder dan een vleeslul?
Wat zeg jij over jouw moeder?quote:Op maandag 8 december 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moeder kon het ook niet helpen toen je geboren werd hoor.
van voren lijkt hij minder op een piemel.quote:Op maandag 8 december 2014 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ze een beetje kreupel isquote:
Fok Fallus Vergelijking?quote:
De natuur is een wonderlijk ietsquote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van voren lijkt hij minder op een piemel.
Denk het ook wel ja.quote:Op maandag 8 december 2014 19:39 schreef perro. het volgende:
[..]
denk dat wanneer je als man een kleine hebt je dat stiekem wel weet of misschien ook merkt aan de vrouw hoor. of ze kan heel goed faken maar dan nog lijkt me dat een kerel dat zelf wel weet.
Hallo yatsquote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef yats het volgende:
Eindelijk thuis...Wat gaat het snel hier.
Bloedlul of vleeslul?quote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef yats het volgende:
Eindelijk thuis...Wat gaat het snel hier.
http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenisquote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja.
Al kan ik me bijna niet voorstellen dat een penis echt te klein kan zijn om wat van te voelen.
Er zijn mensen die in erecte toestand echt maar een paar centimeter zijn. Dat lijkt me best erg voor die mensenquote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja.
Al kan ik me bijna niet voorstellen dat een penis echt te klein kan zijn om wat van te voelen.
Wat blijkt? Waarom zou je niet vragen aan je (seks)partner of de seks goed was?quote:
Dat lijkt me juist een heerlijke kutbaan. Ik heb genoeg klotebaantjes gehad om dat in te kunnen schatten.quote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kut is ook niet echt mooi ofzo. Iedere dag daarna moeten kijken, bah.
Dat bedoelde ik rival, thanks.quote:Op maandag 8 december 2014 19:42 schreef rival het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis
niet?
en hun partnersquote:Op maandag 8 december 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in erecte toestand echt maar een paar centimeter zijn. Dat lijkt me best erg voor die mensen
Ik doe dat ook altijd. Na-hijgendquote:Op maandag 8 december 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat blijkt? Waarom zou je niet vragen aan je (seks)partner of de seks goed was?
Groeier of bloeier bedoel je? In between hier.quote:
Tot al die 50+ ers zich melden met cystes, abcessen en uitgezakte baarmoeders. Veel kijkplezier.quote:Op maandag 8 december 2014 19:42 schreef yats het volgende:
Dat lijkt me juist een heerlijke kutbaan. Ik heb genoeg klotebaantjes gehad om dat in te kunnen schatten.
Toch denk ik dat als ze een partner hebben het sowieso al ter sprake is gekomen en ze gelukkig met elkaar zijnquote:
Ja als het echt helemaal niets is wel.quote:Op maandag 8 december 2014 19:42 schreef rival het volgende:
[..]
niet?
Maar 0.6% van de mannen. Die kom je dus waarschijnlijk niet tegen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:42 schreef rival het volgende:
[..]
niet?
Klopt. 0,6%.quote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja als het echt helemaal niets is wel.
Maar de gevallen die onder de 8-10 cm blijven zijn toch best heel zeldzaam?
er zijn mensen die maar een paar cm hebben. denk dat je dat als vrouw toch echt niet voelt.quote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja.
Heb je dan ook een lijstje met evaluatiepunten?quote:
Heb je daar geen App voor?quote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dan ook een lijstje met evaluatiepunten?
Zeker hier op fokquote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Checklistquote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
subjectief is voor jou in dit geval niet bevredigend?quote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben niet zo natuurkundig aangelegd, dus dat wordt te subjectief.
mwa, ik kan me prima voorstellen dat je dan op seksueel gebied wel wat mist/ gaat missen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch denk ik dat als ze een partner hebben het sowieso al ter sprake is gekomen en ze gelukkig met elkaar zijn
En elkaar huiswerk geven om de volgende keer tot een beter resultaat te komen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.quote:
'Met je hakken over de zure sloot'.quote:Op maandag 8 december 2014 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
Checklist
En uiteindelijk komt er een cijfer uit
Dat zijn toch vrouwen? Of bedoel je ballen maar geen penis?quote:Op maandag 8 december 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er bestaat ook aphallia. Het afwezig zijn van een fallus. 75 gevallen bekend...
Ja ik las het ook.quote:Op maandag 8 december 2014 19:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker hier op fok
Las net 0.6% van de mannen ofzo op die wiki....
Iemand die erg om seks geeft zal ook niet snel settelen met zo iemand gok ik.....quote:Op maandag 8 december 2014 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, ik kan me prima voorstellen dat je dan op seksueel gebied wel wat mist/ gaat missen.
Dagelijks driemaal rukken om vroegtijdig klaarkomen te voorkomen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:46 schreef Chai het volgende:
En elkaar huiswerk geven om de volgende keer tot een beter resultaat te komen.
ja, hoi, ik ben dus een zo'n man tegengekomen, en zó veel verschillende piemels heb ik nou ook weer niet gezien/gehad. (Buiten evt porno om dan)quote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar 0.6% van de mannen. Die kom je dus waarschijnlijk niet tegen.
Zelfs daar zijn 'hulpmiddelen' voor volgens mij.quote:Op maandag 8 december 2014 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, ik kan me prima voorstellen dat je dan op seksueel gebied wel wat mist/ gaat missen.
'De kopkaas is eraf'quote:Op maandag 8 december 2014 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
'Met je hakken over de zure sloot'.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met die vinger leg je nog druk op het juiste plekjequote:Op maandag 8 december 2014 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik las het ook.
Nou ja, zolang hij even lang is als een vinger zal het toch nog wel meevallen qua seksuele beleving, denk ik.
Daar staat me iets van bij van een topic in SEX waar jij op reageerde.quote:Op maandag 8 december 2014 19:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, hoi, ik ben dus een zo'n man tegengekomen, en zó veel verschillende piemels heb ik nou ook weer niet gezien/gehad. (Buiten evt porno om dan)
Ik denk dat de lengte echt geen zak (quote:Op maandag 8 december 2014 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
seks met een voorbinddildo ofzo lijkt me toch anders dan gewoon.quote:Op maandag 8 december 2014 19:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zelfs daar zijn 'hulpmiddelen' voor volgens mij.
[..]
'De kopkaas is eraf'
Zou dat het zijnquote:
Dat lijkt me erg ehm lulligquote:Op maandag 8 december 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in erecte toestand echt maar een paar centimeter zijn. Dat lijkt me best erg voor die mensen
ik was dronken he, houd dat wel in je achterhoofd!quote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar staat me iets van bij van een topic in SEX waar jij op reageerde.
Hoe ging je er ook al weer mee om?
0.6%! Zit je niet op te letten!quote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk dat de lengte echt geen zak () uitmaakt eigenlijk. Gaat er meer om wat je ermee doet zeggen ze he. Tenzij je echt een micropenis hebt, maar hoe groot is die kans.
het ging toch om n micropenis?quote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik denk dat de lengte echt geen zak () uitmaakt eigenlijk. Gaat er meer om wat je ermee doet zeggen ze he. Tenzij je echt een micropenis hebt, maar hoe groot is die kans.
Ik heb er nog steeds slapeloze nachten van.quote:Op maandag 8 december 2014 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik was dronken he, houd dat wel in je achterhoofd!![]()
Ik ben omgedraaid en weggelopenvoelde me achteraf wel schuldig en dat zou ik nooit gedaan hebben als ik niet zoveel gedronken had
![]()
0,6%.quote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Was de laatste keer dat hij een vrouw meenam naar huisquote:Op maandag 8 december 2014 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben omgedraaid en weggelopenvoelde me achteraf wel schuldig en dat zou ik nooit gedaan hebben als ik niet zoveel gedronken had
![]()
Daar kijk je zo overheen natuurlijk.quote:
Wat is het gemiddelde eigenlijk?quote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat wel. Zij kiezen er zo ook niet voor natuurlijk.quote:
Owja. Ik wilde nog even vragen of jij degene was die de vent uitgelachen had, dat zal dan iemand anders zijn geweest.quote:Op maandag 8 december 2014 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Kom er net inrollen sorry.quote:Op maandag 8 december 2014 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het ging toch om n micropenis?
alcohol. het enige echte universele excuus.quote:Op maandag 8 december 2014 19:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Bobbeltje in de weg.quote:Op maandag 8 december 2014 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kijk je zo overheen natuurlijk.
Hahaha, godverquote:Op maandag 8 december 2014 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb jij 'last' van?quote:Op maandag 8 december 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dagelijks driemaal rukken om vroegtijdig klaarkomen te voorkomen.
Zit ik toch net iets bovenquote:
Het gaat, voor de duidelijkheid, om gemiddelde afmetingen. Uitzonderingen 'naar boven of beneden' zijn dus niet uitgesloten.quote:
ik denk dat hij nog niet echt ervaring had.quote:Op maandag 8 december 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja. Ik wilde nog even vragen of jij degene was die de vent uitgelachen had, dat zal dan iemand anders zijn geweest.
Ik vind het eigenlijk wel dapper van die man dat hij toch nog probeerde seks te hebben.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb dat welgeteld 1 keer in mijn leven gevraagd, en dat was bij mijn (en haar) eerste keer. Verder nooit. Dat merk je wel en hoef je niet te vragen.quote:
die man die ik tegenkwam was zeg maar de bovenste twee kootjes van mn pinkquote:Op maandag 8 december 2014 19:51 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Kom er net inrollen sorry.
Wat is micro dan, 4/5 centimeter?
Arme jongenquote:Op maandag 8 december 2014 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog niet echt ervaring had.
Wow, dat maakt het nog harder.quote:Op maandag 8 december 2014 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat hij nog niet echt ervaring had.
Oh.quote:Op maandag 8 december 2014 19:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb dat welgeteld 1 keer in mijn leven gevraagd, en dat was bij mijn (en haar) eerste keer. Verder nooit. Dat merk je wel en hoef je niet te vragen.
Hij werkt en doet wat hij moet doen, en daar gaat het om.quote:Op maandag 8 december 2014 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In Nederland is gemiddeld volgens mij ook eerder net iets boven 15
Integendeel, 43 seconden neuken en dan alweer klaar. Kost het ook niet teveel tijd.quote:
Thxs, goed voor het humeur dus.quote:
quote:
43 seconden? incl uitkleden dan?quote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Integendeel, 43 seconden neuken en dan alweer klaar. Kost het ook niet teveel tijd.
Je merkt het vanzelf wanneer iemand het lekker vond, Fasquote:
Vraag jij dat wel dan? Of is het ooit aan jou gevraagd?quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 19:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Integendeel, 43 seconden neuken en dan alweer klaar. Kost het ook niet teveel tijd.
Ik ben altijd blijquote:
Ja, ik stel die vraag wel. En het is mij ook gevraagd. En daar komt dan gewoon een eerlijk antwoord op. Lijkt me helemaal geen rare vraag, ik kan geen gedachten lezen, namelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Vraag jij dat wel dan? Of is het ooit aan jou gevraagd?
Welke uitleg is er dan nog meer als ze huilt na afloop? Dat kunnen toch alleen maar tranen van geluk zijn?quote:Op maandag 8 december 2014 19:55 schreef Samzz het volgende:
Je merkt het vanzelf wanneer iemand het lekker vond, Fas. It's like magic.
Als de gemiddelde rosbieflapjes 13-15 cm asymmetrie vertonen ben ik ook blij, want daar zit ik mooi ruim onder.quote:
Ja, ik vind dat ook niet zo raar eigenlijk. Gewoon even kijken of er dingen beter kunnen. Iedereen heeft andere voorkeuren.quote:Op maandag 8 december 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik stel die vraag wel. En het is mij ook gevraagd. En daar komt dan gewoon een eerlijk antwoord op. Lijkt me helemaal geen rare vraag, ik kan geen gedachten lezen, namelijk.
Uiteraard, Airquote:Op maandag 8 december 2014 19:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke uitleg is er dan nog meer als ze huilt na afloop? Dat kunnen toch alleen maar tranen van geluk zijn?
Wat is jouw afwijking dan in cm?quote:Op maandag 8 december 2014 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Als de gemiddelde rosbieflapjes 13-15 cm asymmetrie vertonen ben ik ook blij, want daar zit ik mooi ruim onder.
Nee, ik heb niet het gevoel dat ik dan beter af ben, als ik af ga op je verhalen hier.quote:
Even de geodriehoek erbij pakken, moment.quote:Op maandag 8 december 2014 19:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is jouw afwijking dan in cm?
Precies en daar moet je toch achter komen, door te doen, maar ook door te vragen. Of je moet het zoals yats kunnen voelen, dat is pas ideaalquote:Op maandag 8 december 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook niet zo raar eigenlijk. Gewoon even kijken of er dingen beter kunnen. Iedereen heeft andere voorkeuren.
Ik ook.quote:
Rosbieflapjesquote:Op maandag 8 december 2014 19:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Als de gemiddelde rosbieflapjes 13-15 cm asymmetrie vertonen ben ik ook blij, want daar zit ik mooi ruim onder.
natuurlijk communiceer je erover en leer je elkaar zo beter te verwennen....quote:Op maandag 8 december 2014 19:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook niet zo raar eigenlijk. Gewoon even kijken of er dingen beter kunnen. Iedereen heeft andere voorkeuren.
Dat zegt vooral iets over het wederzijdse verwachtingsmanagement.quote:Op maandag 8 december 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
Uiteraard, Air. Betekent helemaal niet dat je misschien wel in het verkeerde gaatje hebt zitten roeren.
Ik heb electroden in mijn pik die meten aan de hoeveelheid vocht en samentrekkingen hoeveel de vrouw genoten heeftquote:Op maandag 8 december 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies en daar moet je toch achter komen, door te doen, maar ook door te vragen. Of je moet het zoals yats kunnen voelen, dat is pas ideaal.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zegt vooral iets over het wederzijdse verwachtingsmanagement.
Handig.quote:Op maandag 8 december 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb electroden in mijn pik die meten aan de hoeveelheid vocht en samentrekkingen hoeveel de vrouw genoten heeft
Ik vraag het ook altijd hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 19:58 schreef rival het volgende:
[..]
natuurlijk communiceer je erover en leer je elkaar zo beter te verwennen....
Maar de simpele vraag... Heb je genoten? of was het goed? Dat kan je zelf toch ook wel invullen neem ik aan
Als het me gevraagd word geef ik ook eerlijk antwoord.Maar ik heb nooit die behoefte om het te vragen eigenlijk. Als het lekker is merk ik dat wel, en als dat niet zo is ook.quote:Op maandag 8 december 2014 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik stel die vraag wel. En het is mij ook gevraagd. En daar komt dan gewoon een eerlijk antwoord op. Lijkt me helemaal geen rare vraag, ik kan geen gedachten lezen, namelijk.
Qua tijd wel, de rest doe ik geen uitspraken over.quote:Op maandag 8 december 2014 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet het gevoel dat ik dan beter af ben, als ik af ga op je verhalen hier.
Och, soms heb je van die actricesquote:Op maandag 8 december 2014 19:58 schreef rival het volgende:
[..]
natuurlijk communiceer je erover en leer je elkaar zo beter te verwennen....
Maar de simpele vraag... Heb je genoten? of was het goed? Dat kan je zelf toch ook wel invullen neem ik aan
En wat moet de gemiddelde vochtafscheiding zijn om een wip voor jou tot succes te maken?quote:Op maandag 8 december 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb electroden in mijn pik die meten aan de hoeveelheid vocht en samentrekkingen hoeveel de vrouw genoten heeft
Oh dat doe ik wel, heb niet alle tijd van de wereld. Ik ga niet ergens te laat komen omdat ik nog lag te neuken.quote:Op maandag 8 december 2014 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ze tijdens de seks op haar telefoon kijkt hoe laat het is, doe je het toch niet goed.
6,3-7,1quote:Op maandag 8 december 2014 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat moet de gemiddelde vochtafscheiding zijn om een wip voor jou tot succes te maken?
Druk leven.quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat doe ik wel, heb niet alle tijd van de wereld. Ik ga niet ergens te laat komen omdat ik nog lag te neuken.
Whut?Was het zo slecht?quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Toen ik nog bij m'n ex was keek ik altijd op de klok hoe lang het deze keer geduurd had.
En hoe lang was dat?quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Toen ik nog bij m'n ex was keek ik altijd op de klok hoe lang het deze keer geduurd had.
Altijd grappig hoe snel de tijd gaat tijdens seks. Dan denk je: mjoah, we zijn maar een kwartiertje bezig geweest volgens mij. Kijk je op de klok: 3 uur later.quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat doe ik wel, heb niet alle tijd van de wereld. Ik ga niet ergens te laat komen omdat ik nog lag te neuken.
Het duurde zo kort of zo lang?quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Wut.quote:Op maandag 8 december 2014 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd grappig hoe snel de tijd gaat tijdens seks. Dan denk je: mjoah, we zijn maar een kwartiertje bezig geweest volgens mij. Kijk je op de klok: 3 uur later.
Das wel heel overdrevenquote:Op maandag 8 december 2014 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd grappig hoe snel de tijd gaat tijdens seks. Dan denk je: mjoah, we zijn maar een kwartiertje bezig geweest volgens mij. Kijk je op de klok: 3 uur later.
Ga je dan ook wedstrijdjes doen met jezelf? Kijken of je je adem kan inhouden van het eerste moment van penetratie tot het klaarkomen?quote:
Ja, ik chargeerde een beetje, maar je herkent het vast wel toch. Heb ik niet altijd overigens. Soms denk ik: let's get it over with.quote:Op maandag 8 december 2014 20:02 schreef rival het volgende:
[..]
Das wel heel overdreven
Goeie drugs dan
Zo kort was het nietquote:Op maandag 8 december 2014 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je dan ook wedstrijdjes doen met jezelf? Kijken of je je adem kan inhouden van het eerste moment van penetratie tot het klaarkomen?
als je t met n geodriehoek kan meten, zit je hoe dan ook goed!quote:Op maandag 8 december 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Even de geodriehoek erbij pakken, moment.
Ja ik wilde ook zeggen herkenbaar, tot je zo overdreef!quote:Op maandag 8 december 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik chargeerde een beetje, maar je herkent het vast wel toch. Heb ik niet altijd overigens. Soms denk ik: let's get it over with.
Ik las lekker ebolaquote:
Voor een hele sessie? voorspel tot "we gaan slapen"quote:Op maandag 8 december 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kort was het niet. Maar een kwartiertje, soms een half uurtje was toch wel de max
.
Ik heb wel flapjes gezien waarbij de ene kant veel groter was dan de andere kant. Best een apart gezicht. Redelijk vlezig ook. Ze schaamde zich er een beetje voor. Dan maakt het ook niet echt uit wat je zegt, omdat ze het lelijk blijft vinden.quote:Op maandag 8 december 2014 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je t met n geodriehoek kan meten, zit je hoe dan ook goed!
Jupquote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor een hele sessie? voorspel tot "we gaan slapen"
Dat is wel erg triest!
Dat dus, al is 3 uur wat overdreven.quote:Op maandag 8 december 2014 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet?Inclusief voorspel etc.quote:
quote:
Maar daar is de techniek makkelijk op aan te passen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind te lang anders ook lang niet altijd niet fijn hoor![]()
Weet ik het, het is 3 jaar geleden.quote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, al is 3 uur wat overdreven.
[..]
Zo vreemd is dat toch niet?Inclusief voorspel etc.
Het is ook niet voor niks uit, natuurlijkquote:
3 jaar? Serieus?quote:Op maandag 8 december 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het, het is 3 jaar geleden.
Dit!quote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
wat dan wel?quote:Op maandag 8 december 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niks uit, natuurlijk. Al was dat niet de hoofdreden.
ervaring spreekt, zie ik. misschien moet je cursussen gaan geven, kun je meteen je onderzoek uitvoeren.quote:Op maandag 8 december 2014 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar daar is de techniek makkelijk op aan te passen.
Nou ja, langer dan een uur vind ik wel erg lang.quote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Kut stroganoffquote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind te lang anders ook lang niet altijd niet fijn hoor![]()
Nee, lichtelijk overdreven. Laatste 2 keer seks duurde wel een avond.quote:
Sowieso, uitgebreid seksenquote:
Voor puur alleen seks? En met rollenspel, bdsm?quote:Op maandag 8 december 2014 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, langer dan een uur vind ik wel erg lang.
Ja, oké, begrijpelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niks uit, natuurlijk. Al was dat niet de hoofdreden.
Ik heb geen ervaring nodig om te weten dat ik me niet krijsend van de pijn aan het spit ga laten rijgen, omdat iemand anders zo nodig de hele stormram erin moet beuken.quote:Op maandag 8 december 2014 20:08 schreef perro. het volgende:
[..]
ervaring spreekt, zie ik. misschien moet je cursussen gaan geven, kun je meteen je onderzoek uitvoeren.
Nooit gedaan. Maar ja, na een uur ben ik wel klaar met alles ja.quote:Op maandag 8 december 2014 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor puur alleen seks? En met rollenspel, bdsm?
Ik normaal gesproken ook niet. Maar ja, dat was toen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, oké, begrijpelijk.
Ik denk dat ik met een half uur nog niet eens door het voorspel heen ben
Ow,dat is toch gewoon 'normaal'?quote:Op maandag 8 december 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, lichtelijk overdreven. Laatste 2 keer seks duurde wel een avond.
Ik zou het niet (meer) kunnen.Been there, not my cup of thea. Waarom heeft ze genoeg van mannen?quote:Op maandag 8 december 2014 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn zusje zit ook al ruim twee jaar zonder. Ze mist t ook niet.
En ze heeft wat genoeg van mannen geloof ik, ze vindt ze vervelend
En hoe vaak op een dag?quote:Op maandag 8 december 2014 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Maar ja, na een uur ben ik wel klaar met alles ja.
ik had het over langdurige seks, niet over lange piemelsquote:Op maandag 8 december 2014 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring nodig om te weten dat ik me niet krijsend van de pijn aan het spit ga laten rijgen, omdat iemand anders zo nodig de hele stormram erin moet beuken.
Ja, je went er na een tijdje aan.quote:Op maandag 8 december 2014 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn zusje zit ook al ruim twee jaar zonder. Ze mist t ook niet.
En ze heeft wat genoeg van mannen geloof ik, ze vindt ze vervelend
quote:Op maandag 8 december 2014 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring nodig om te weten dat ik me niet krijsend van de pijn aan het spit ga laten rijgen, omdat iemand anders zo nodig de hele stormram erin moet beuken.
Dit, en tussendoor knuffelen, lekker lang zoenen, strelen…quote:Op maandag 8 december 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso, uitgebreid seksenEen beetje masseren vooraf,voorspel...Al is het soms ook fijn om letterlijk de kleren van elkaars lijf te trekken.
Geen idee.quote:Op maandag 8 december 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ow,dat is toch gewoon 'normaal'?
[..]
Ik zou het niet (meer) kunnen.Been there, not my cup of thea. Waarom heeft ze genoeg van mannen?
Een keer gewoon, als je er dan een uur mee bezig was vind ik dat wel weer genoeg voor die dag.quote:
omdat ze lastig zijn en ze geen zin heeft om elke dag te moeten chatten met de een of anderquote:Op maandag 8 december 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ow,dat is toch gewoon 'normaal'?
[..]
Ik zou het niet (meer) kunnen.Been there, not my cup of thea. Waarom heeft ze genoeg van mannen?
Oh, ik snap dat wel, ja.quote:Op maandag 8 december 2014 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ze lastig zijn en ze geen zin heeft om elke dag te moeten chatten met de een of ander
Onder andere dat iig.
.... én het zusje van JB.quote:
ik zou er niet eens de tijd voor hebben of willen maken elke keerquote:Op maandag 8 december 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
De Goden hier hebben natuurlijk allemaal sekssessies van +3 uur.
Ja dan is het wel genoeg inderdaadquote:Op maandag 8 december 2014 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een keer gewoon, als je er dan een uur mee bezig was vind ik dat wel weer genoeg voor die dag.
gelukkig niet. heb wel wat beters te doen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
Natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
Maar die schijnt er dan weer geen zin in te hebben.....quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 8 december 2014 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou er niet eens de tijd voor hebben of willen maken elke keer
Alsof je m'n gedachten leest, Kaneel.quote:Op maandag 8 december 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Lekker een uur lang likken, want dat kunnen we als de beste.
Daarna allerlei standjes waarbij met je keer op keer tot een kirrend hoogtepunt brengen met onze uitzonderlijk grote knots. Geen condoom, want die zitten altijd te strak.
Zin laten makenquote:Op maandag 8 december 2014 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar die schijnt er dan weer geen zin in te hebben.....
Whehe.quote:Op maandag 8 december 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Lekker een uur lang likken, want dat kunnen we als de beste.
Daarna allerlei standjes waarbij met je keer op keer tot een kirrend hoogtepunt brengen met onze uitzonderlijk grote knots. Geen condoom, want die zitten altijd te strak.
Niet in de rituele dans die eraan vooraf gaat als ik het zo lees. Maar voor haar is het al zo lang geleden, daar kun je niet veel aan verprutsen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:14 schreef Barbusse het volgende:
Maar die schijnt er dan weer geen zin in te hebben.....
mijn tante heeft dat ook al 30 jaarquote:
Is dat zo? Is dat dan een verschil tussen mannen en vrouwen?quote:Op maandag 8 december 2014 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je went er na een tijdje aan.
Misschien weer eens met mijn vrouwenaccount posten, dan weet ik wie er allemaal zo'n grote dikke piemel hebbenquote:Op maandag 8 december 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof je m'n gedachten leest, Kaneel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |