Druk leven.quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat doe ik wel, heb niet alle tijd van de wereld. Ik ga niet ergens te laat komen omdat ik nog lag te neuken.
Whut?Was het zo slecht?quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Toen ik nog bij m'n ex was keek ik altijd op de klok hoe lang het deze keer geduurd had.
En hoe lang was dat?quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Toen ik nog bij m'n ex was keek ik altijd op de klok hoe lang het deze keer geduurd had.
Altijd grappig hoe snel de tijd gaat tijdens seks. Dan denk je: mjoah, we zijn maar een kwartiertje bezig geweest volgens mij. Kijk je op de klok: 3 uur later.quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat doe ik wel, heb niet alle tijd van de wereld. Ik ga niet ergens te laat komen omdat ik nog lag te neuken.
Het duurde zo kort of zo lang?quote:Op maandag 8 december 2014 20:00 schreef Samzz het volgende:
Wut.quote:Op maandag 8 december 2014 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd grappig hoe snel de tijd gaat tijdens seks. Dan denk je: mjoah, we zijn maar een kwartiertje bezig geweest volgens mij. Kijk je op de klok: 3 uur later.
Das wel heel overdrevenquote:Op maandag 8 december 2014 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Altijd grappig hoe snel de tijd gaat tijdens seks. Dan denk je: mjoah, we zijn maar een kwartiertje bezig geweest volgens mij. Kijk je op de klok: 3 uur later.
Ga je dan ook wedstrijdjes doen met jezelf? Kijken of je je adem kan inhouden van het eerste moment van penetratie tot het klaarkomen?quote:
Ja, ik chargeerde een beetje, maar je herkent het vast wel toch. Heb ik niet altijd overigens. Soms denk ik: let's get it over with.quote:Op maandag 8 december 2014 20:02 schreef rival het volgende:
[..]
Das wel heel overdreven
Goeie drugs dan
Zo kort was het nietquote:Op maandag 8 december 2014 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga je dan ook wedstrijdjes doen met jezelf? Kijken of je je adem kan inhouden van het eerste moment van penetratie tot het klaarkomen?
als je t met n geodriehoek kan meten, zit je hoe dan ook goed!quote:Op maandag 8 december 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Even de geodriehoek erbij pakken, moment.
Ja ik wilde ook zeggen herkenbaar, tot je zo overdreef!quote:Op maandag 8 december 2014 20:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik chargeerde een beetje, maar je herkent het vast wel toch. Heb ik niet altijd overigens. Soms denk ik: let's get it over with.
Ik las lekker ebolaquote:
Voor een hele sessie? voorspel tot "we gaan slapen"quote:Op maandag 8 december 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo kort was het niet. Maar een kwartiertje, soms een half uurtje was toch wel de max
.
Ik heb wel flapjes gezien waarbij de ene kant veel groter was dan de andere kant. Best een apart gezicht. Redelijk vlezig ook. Ze schaamde zich er een beetje voor. Dan maakt het ook niet echt uit wat je zegt, omdat ze het lelijk blijft vinden.quote:Op maandag 8 december 2014 20:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je t met n geodriehoek kan meten, zit je hoe dan ook goed!
Jupquote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Voor een hele sessie? voorspel tot "we gaan slapen"
Dat is wel erg triest!
Dat dus, al is 3 uur wat overdreven.quote:Op maandag 8 december 2014 20:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo vreemd is dat toch niet?Inclusief voorspel etc.quote:
quote:
Maar daar is de techniek makkelijk op aan te passen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind te lang anders ook lang niet altijd niet fijn hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |