Bloedlul wordt groter als die stijf wordt, vleeslul is blijft ongeveer even lang als die stijf wordtquote:Op maandag 8 december 2014 19:29 schreef perro. het volgende:
wtf is het verschil tussen een bloedlul en vleeslul? bij voorkeur zonder plaatjes.
Hou je energie over voor belangrijke dingen!quote:Op maandag 8 december 2014 19:29 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe groter hij is, hoe minder je hoeft te doen om hem goed te laten voelen.
Daar heb ik nog nooit klachten over gehadquote:
Misschien wanneer je hem ooit eens gaat gebruikenquote:Op maandag 8 december 2014 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit klachten over gehad
Zou jij klagen over een lichaamsdeel van je partner tegen je partner? Of doe je dat achter haar rug op op internetquote:Op maandag 8 december 2014 19:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit klachten over gehad
quote:Op maandag 8 december 2014 19:29 schreef perro. het volgende:
wtf is het verschil tussen een bloedlul en vleeslul? bij voorkeur zonder plaatjes.
WTFquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien wanneer je hem ooit eens gaat gebruiken
Ik ben honest to a fault.quote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij klagen over een lichaamsdeel van je partner tegen je partner? Of doe je dat achter haar rug op op internet
quote:
Ai.quote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef rival het volgende:
Misschien wanneer je hem ooit eens gaat gebruiken
ah oki.quote:Op maandag 8 december 2014 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bloedlul wordt groter als die stijf wordt, vleeslul is blijft ongeveer even lang als die stijf wordt
Over sommige dingen is het denk ik gewoon de bedoeling om niet eerlijk te zijn.quote:Op maandag 8 december 2014 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij klagen over een lichaamsdeel van je partner tegen je partner? Of doe je dat achter haar rug op op internet
Waarom niet? Ze komen er toch wel achter.quote:Op maandag 8 december 2014 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over sommige dingen is het denk ik gewoon de bedoeling om niet eerlijk te zijn.
Was de seks lekker? Dat soort dingenquote:Op maandag 8 december 2014 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Over sommige dingen is het denk ik gewoon de bedoeling om niet eerlijk te zijn.
Mja, je kunt zo mensen wel opzadelen met een minderwaardigheidscomplex denk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 19:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze komen er toch wel achter.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Woman, zoiets hoor je aan je kinderen door te geven als kennis.
"Maahaam, Yuri van hiernaast heeft een kleine penis."
- Dat kan zomaar een bloedlul zijn, K.."
Dat is toch niet per se klagen?quote:Op maandag 8 december 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was de seks lekker? Dat soort dingen
Dit, ja.quote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, je kunt zo mensen wel opzadelen met een minderwaardigheidscomplex denk ik.
Ja maar daar antwoord je toch niet op, sorry, ik voelde je piemel bijna nietquote:Op maandag 8 december 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was de seks lekker? Dat soort dingen
Of een onterecht gevoel van superioriteitquote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, je kunt zo mensen wel opzadelen met een minderwaardigheidscomplex denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |