Oké, oké. Wat jij wilt.quote:
Ik ben er nog nooit één tegengekomenquote:Op maandag 8 december 2014 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja oke, maar hoeveel mannen hebben die nou?
Ik iig niet, bloedlul.quote:Op maandag 8 december 2014 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
En waar vind je ze?quote:Op maandag 8 december 2014 19:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Noemde Fas ze niet eens een keer schaaldieren?quote:Op maandag 8 december 2014 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oké, oké. Wat jij wilt.
[..]
Ik ben er nog nooit één tegengekomen. Denk ik... Maar ik vind piemels ook gewoon lelijk. In slappe en in stijve toestand. Hoewel ze in slappe toestand wel echt het toonbeeld van lelijk zijn
.
Goede vraagquote:
Gezocht: grote bloedlulquote:Op maandag 8 december 2014 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede vraagopen er een topic over
Jupquote:Op maandag 8 december 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Noemde Fas ze niet eens een keer schaaldieren?
ze noemen vaginas anders ook niet voor niets mossels.quote:Op maandag 8 december 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof zij dat erg vindquote:Op maandag 8 december 2014 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezocht: grote bloedlul
Arme Loka haar dm stampvol.
Grootte is toch niet belangrijk, het is toch hoe je hem gebruiktquote:Op maandag 8 december 2014 19:27 schreef Californium het volgende:
Ja nou, precies. Ik heb trouwens gewoon liever een lul van een normaal formaat dan een mega vleeslul! Hoef niets dat tegen mijn baarmoeder aanstoot iig
Preciesquote:Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grootte is toch niet belangrijk, het is toch hoe je hem gebruikt
Als ik plaatjes zie van trilobieten moet ik ook wel eens aan een penis denken. Dat hoofddeel heeft soms wel wat weg van een eikel.quote:Op maandag 8 december 2014 19:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
ik kom hier niet zo vaak meer, maar als t elke maandag evaluatiedag is, moet ik dat misschien toch weer eens doen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef twi het volgende:
Ik ben toch blij dat we wekelijks evalueren of we kutjes en piemels nog steeds lelijk vinden.
Ze moeten em wel voelen Thijsquote:Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Grootte is toch niet belangrijk, het is toch hoe je hem gebruikt
Ik zie wel wat je bedoelt. Kleine dikke piemels.quote:Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik plaatjes zie van trilobieten moet ik ook wel eens aan een penis denken. Dat hoofddeel heeft soms wel wat weg van een eikel.
ik heb dat met sommige dikke asperges.quote:Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik plaatjes zie van trilobieten moet ik ook wel eens aan een penis denken. Dat hoofddeel heeft soms wel wat weg van een eikel.
Ja dus dikte is belangrijker dan lengtequote:
Woman, zoiets hoor je aan je kinderen door te geven als kennis.quote:Op maandag 8 december 2014 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik weet niet eens wat t is, een bloedlul of een vleeslul en t interesseert me ook geen hol eigenlpijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |