Weet ik het, het is 3 jaar geleden.quote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, al is 3 uur wat overdreven.
[..]
Zo vreemd is dat toch niet?Inclusief voorspel etc.
Het is ook niet voor niks uit, natuurlijkquote:
3 jaar? Serieus?quote:Op maandag 8 december 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik het, het is 3 jaar geleden.
Dit!quote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
wat dan wel?quote:Op maandag 8 december 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niks uit, natuurlijk. Al was dat niet de hoofdreden.
ervaring spreekt, zie ik. misschien moet je cursussen gaan geven, kun je meteen je onderzoek uitvoeren.quote:Op maandag 8 december 2014 20:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar daar is de techniek makkelijk op aan te passen.
Nou ja, langer dan een uur vind ik wel erg lang.quote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Kut stroganoffquote:Op maandag 8 december 2014 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind te lang anders ook lang niet altijd niet fijn hoor![]()
Nee, lichtelijk overdreven. Laatste 2 keer seks duurde wel een avond.quote:
Sowieso, uitgebreid seksenquote:
Voor puur alleen seks? En met rollenspel, bdsm?quote:Op maandag 8 december 2014 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, langer dan een uur vind ik wel erg lang.
Ja, oké, begrijpelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is ook niet voor niks uit, natuurlijk. Al was dat niet de hoofdreden.
Ik heb geen ervaring nodig om te weten dat ik me niet krijsend van de pijn aan het spit ga laten rijgen, omdat iemand anders zo nodig de hele stormram erin moet beuken.quote:Op maandag 8 december 2014 20:08 schreef perro. het volgende:
[..]
ervaring spreekt, zie ik. misschien moet je cursussen gaan geven, kun je meteen je onderzoek uitvoeren.
Nooit gedaan. Maar ja, na een uur ben ik wel klaar met alles ja.quote:Op maandag 8 december 2014 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor puur alleen seks? En met rollenspel, bdsm?
Ik normaal gesproken ook niet. Maar ja, dat was toen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, oké, begrijpelijk.
Ik denk dat ik met een half uur nog niet eens door het voorspel heen ben
Ow,dat is toch gewoon 'normaal'?quote:Op maandag 8 december 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, lichtelijk overdreven. Laatste 2 keer seks duurde wel een avond.
Ik zou het niet (meer) kunnen.Been there, not my cup of thea. Waarom heeft ze genoeg van mannen?quote:Op maandag 8 december 2014 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn zusje zit ook al ruim twee jaar zonder. Ze mist t ook niet.
En ze heeft wat genoeg van mannen geloof ik, ze vindt ze vervelend
En hoe vaak op een dag?quote:Op maandag 8 december 2014 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Maar ja, na een uur ben ik wel klaar met alles ja.
ik had het over langdurige seks, niet over lange piemelsquote:Op maandag 8 december 2014 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring nodig om te weten dat ik me niet krijsend van de pijn aan het spit ga laten rijgen, omdat iemand anders zo nodig de hele stormram erin moet beuken.
Ja, je went er na een tijdje aan.quote:Op maandag 8 december 2014 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn zusje zit ook al ruim twee jaar zonder. Ze mist t ook niet.
En ze heeft wat genoeg van mannen geloof ik, ze vindt ze vervelend
quote:Op maandag 8 december 2014 20:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring nodig om te weten dat ik me niet krijsend van de pijn aan het spit ga laten rijgen, omdat iemand anders zo nodig de hele stormram erin moet beuken.
Dit, en tussendoor knuffelen, lekker lang zoenen, strelen…quote:Op maandag 8 december 2014 20:10 schreef yats het volgende:
[..]
Sowieso, uitgebreid seksenEen beetje masseren vooraf,voorspel...Al is het soms ook fijn om letterlijk de kleren van elkaars lijf te trekken.
Geen idee.quote:Op maandag 8 december 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ow,dat is toch gewoon 'normaal'?
[..]
Ik zou het niet (meer) kunnen.Been there, not my cup of thea. Waarom heeft ze genoeg van mannen?
Een keer gewoon, als je er dan een uur mee bezig was vind ik dat wel weer genoeg voor die dag.quote:
omdat ze lastig zijn en ze geen zin heeft om elke dag te moeten chatten met de een of anderquote:Op maandag 8 december 2014 20:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ow,dat is toch gewoon 'normaal'?
[..]
Ik zou het niet (meer) kunnen.Been there, not my cup of thea. Waarom heeft ze genoeg van mannen?
Oh, ik snap dat wel, ja.quote:Op maandag 8 december 2014 20:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
omdat ze lastig zijn en ze geen zin heeft om elke dag te moeten chatten met de een of ander
Onder andere dat iig.
.... én het zusje van JB.quote:
ik zou er niet eens de tijd voor hebben of willen maken elke keerquote:Op maandag 8 december 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
De Goden hier hebben natuurlijk allemaal sekssessies van +3 uur.
Ja dan is het wel genoeg inderdaadquote:Op maandag 8 december 2014 20:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een keer gewoon, als je er dan een uur mee bezig was vind ik dat wel weer genoeg voor die dag.
gelukkig niet. heb wel wat beters te doen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
Natuurlijk.quote:Op maandag 8 december 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
Maar die schijnt er dan weer geen zin in te hebben.....quote:
Ik ook niet.quote:Op maandag 8 december 2014 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou er niet eens de tijd voor hebben of willen maken elke keer
Alsof je m'n gedachten leest, Kaneel.quote:Op maandag 8 december 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Lekker een uur lang likken, want dat kunnen we als de beste.
Daarna allerlei standjes waarbij met je keer op keer tot een kirrend hoogtepunt brengen met onze uitzonderlijk grote knots. Geen condoom, want die zitten altijd te strak.
Zin laten makenquote:Op maandag 8 december 2014 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar die schijnt er dan weer geen zin in te hebben.....
Whehe.quote:Op maandag 8 december 2014 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Lekker een uur lang likken, want dat kunnen we als de beste.
Daarna allerlei standjes waarbij met je keer op keer tot een kirrend hoogtepunt brengen met onze uitzonderlijk grote knots. Geen condoom, want die zitten altijd te strak.
Niet in de rituele dans die eraan vooraf gaat als ik het zo lees. Maar voor haar is het al zo lang geleden, daar kun je niet veel aan verprutsen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:14 schreef Barbusse het volgende:
Maar die schijnt er dan weer geen zin in te hebben.....
mijn tante heeft dat ook al 30 jaarquote:
Is dat zo? Is dat dan een verschil tussen mannen en vrouwen?quote:Op maandag 8 december 2014 20:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je went er na een tijdje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |