Hihi.quote:Op maandag 8 december 2014 19:10 schreef Samzz het volgende:
Lijkt me echt een kutbaan, gynaecoloog zijn.
Ik ben serieus. Een beetje naar kutten kijken... Meh. Met pech zijn het vooral zwangere kutten, vreselijk lijkt me dat. Al is een totaalruptuur volgens mij wel fascinerend om te zien.quote:
Een kut is ook niet echt mooi ofzo. Iedere dag daarna moeten kijken, bah.quote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Een beetje naar kutten kijken... Meh. Met pech zijn het vooral zwangere kutten, vreselijk lijkt me dat. Al is een totaalruptuur volgens mij wel fascinerend om te zien.
Toen ik op de middelbare zat was een meisje uit m'n klas met d'r kut vol op een stang gevallen op de kermis. En dan ook echt heel hard. Die was de eerste weken niet op school. Zal er leuk uitgezien hebbenquote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Een beetje naar kutten kijken... Meh. Met pech zijn het vooral zwangere kutten, vreselijk lijkt me dat. Al is een totaalruptuur volgens mij wel fascinerend om te zien.
Ja, daarom.quote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kut is ook niet echt mooi ofzo. Iedere dag daarna moeten kijken, bah.
Dat is vergelijkbaar met een man die met z'n ballen vol op de stang valtquote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare zat was een meisje uit m'n klas met d'r kut vol op een stang gevallen op de kermis. En dan ook echt heel hard. Die was de eerste weken niet op school. Zal er leuk uitgezien hebben
Ja. Auwtsjquote:Op maandag 8 december 2014 19:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom.
[..]
Dat is vergelijkbaar met een man die met z'n ballen vol op de stang valt.
Al heb ik soms wel een nieuwsgierigheid naar hoe iemand er daar beneden uitziet.quote:
Guesshermuffquote:Op maandag 8 december 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al heb ik soms wel een nieuwsgierigheid naar hoe iemand er daar beneden uitziet.
Een specifiek iemand of boeit het niet wie? Want in dat laatste geval kun je gewoon googlenquote:Op maandag 8 december 2014 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al heb ik soms wel een nieuwsgierigheid naar hoe iemand er daar beneden uitziet.
Specifiek denk ik.quote:Op maandag 8 december 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een specifiek iemand of boeit het niet wie? Want in dat laatste geval kun je gewoon googlen.
Specifiek.quote:Op maandag 8 december 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een specifiek iemand of boeit het niet wie? Want in dat laatste geval kun je gewoon googlen.
Dat vergeet ik steedsquote:Op maandag 8 december 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Specifiek.
Al heb ik niet veel ervaring, ik heb wel eens een kutje gezien
Denk dat je dat na een week ook wel gezien hebt hoorquote:Op maandag 8 december 2014 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Dat kijken en eventueel voelen is nog niet zo erg![]()
Nou, er zullen vast wel wat gevallen voorbij komen daar waarnaar je ook liever niet zou kijken.quote:Op maandag 8 december 2014 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Dat kijken en eventueel voelen is nog niet zo ergmaar al die verhalen. Dat is pas kut. Bonkjes sliertjes the works
Totaalrupturenquote:Op maandag 8 december 2014 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou, er zullen vast wel wat gevallen voorbij komen daar waarnaar je ook liever niet zou kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |