Als je er normaal over kan praten, is er niks aan de hand. En het gaat er toch om dat jullie er samen plezier aan beleven?quote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, je kunt zo mensen wel opzadelen met een minderwaardigheidscomplex denk ik.
Dat zou de laatste keer zijn dat ik seks had met die persoon, dat haar kut zo uitgewoond is kan ik natuurlijk niets aan doenquote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar daar antwoord je toch niet op, sorry, ik voelde je piemel bijna niet
Die vraag stel je nietquote:Op maandag 8 december 2014 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was de seks lekker? Dat soort dingen
denk dat wanneer je als man een kleine hebt je dat stiekem wel weet of misschien ook merkt aan de vrouw hoor. of ze kan heel goed faken maar dan nog lijkt me dat een kerel dat zelf wel weet.quote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar daar antwoord je toch niet op, sorry, ik voelde je piemel bijna niet
Hahaha, net zo'n sokpopquote:Op maandag 8 december 2014 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is helaas blindmaar heeft wel een mond en neusgaten.
[ afbeelding ]
Je moeder kon het ook niet helpen toen je geboren werd hoor.quote:Op maandag 8 december 2014 19:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zou de laatste keer zijn dat ik seks had met die persoon, dat haar kut zo uitgewoond is kan ik natuurlijk niets aan doende hoer
Blind zijn is niet erg, alles op gevoel doenquote:Op maandag 8 december 2014 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
start een vergelijkingsonderzoek.quote:Op maandag 8 december 2014 19:36 schreef Chai het volgende:
Wordt een bloedlul ook harder dan een vleeslul?
Wat zeg jij over jouw moeder?quote:Op maandag 8 december 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je moeder kon het ook niet helpen toen je geboren werd hoor.
van voren lijkt hij minder op een piemel.quote:Op maandag 8 december 2014 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ze een beetje kreupel isquote:
Fok Fallus Vergelijking?quote:
De natuur is een wonderlijk ietsquote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
van voren lijkt hij minder op een piemel.
Denk het ook wel ja.quote:Op maandag 8 december 2014 19:39 schreef perro. het volgende:
[..]
denk dat wanneer je als man een kleine hebt je dat stiekem wel weet of misschien ook merkt aan de vrouw hoor. of ze kan heel goed faken maar dan nog lijkt me dat een kerel dat zelf wel weet.
Hallo yatsquote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef yats het volgende:
Eindelijk thuis...Wat gaat het snel hier.
Bloedlul of vleeslul?quote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef yats het volgende:
Eindelijk thuis...Wat gaat het snel hier.
http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenisquote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja.
Al kan ik me bijna niet voorstellen dat een penis echt te klein kan zijn om wat van te voelen.
Er zijn mensen die in erecte toestand echt maar een paar centimeter zijn. Dat lijkt me best erg voor die mensenquote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja.
Al kan ik me bijna niet voorstellen dat een penis echt te klein kan zijn om wat van te voelen.
Wat blijkt? Waarom zou je niet vragen aan je (seks)partner of de seks goed was?quote:
Dat lijkt me juist een heerlijke kutbaan. Ik heb genoeg klotebaantjes gehad om dat in te kunnen schatten.quote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een kut is ook niet echt mooi ofzo. Iedere dag daarna moeten kijken, bah.
Dat bedoelde ik rival, thanks.quote:Op maandag 8 december 2014 19:42 schreef rival het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Micropenis
niet?
en hun partnersquote:Op maandag 8 december 2014 19:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zijn mensen die in erecte toestand echt maar een paar centimeter zijn. Dat lijkt me best erg voor die mensen
Ik doe dat ook altijd. Na-hijgendquote:Op maandag 8 december 2014 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat blijkt? Waarom zou je niet vragen aan je (seks)partner of de seks goed was?
Groeier of bloeier bedoel je? In between hier.quote:
Tot al die 50+ ers zich melden met cystes, abcessen en uitgezakte baarmoeders. Veel kijkplezier.quote:Op maandag 8 december 2014 19:42 schreef yats het volgende:
Dat lijkt me juist een heerlijke kutbaan. Ik heb genoeg klotebaantjes gehad om dat in te kunnen schatten.
Toch denk ik dat als ze een partner hebben het sowieso al ter sprake is gekomen en ze gelukkig met elkaar zijnquote:
Ja als het echt helemaal niets is wel.quote:Op maandag 8 december 2014 19:42 schreef rival het volgende:
[..]
niet?
Maar 0.6% van de mannen. Die kom je dus waarschijnlijk niet tegen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:42 schreef rival het volgende:
[..]
niet?
Klopt. 0,6%.quote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja als het echt helemaal niets is wel.
Maar de gevallen die onder de 8-10 cm blijven zijn toch best heel zeldzaam?
er zijn mensen die maar een paar cm hebben. denk dat je dat als vrouw toch echt niet voelt.quote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk het ook wel ja.
Heb je dan ook een lijstje met evaluatiepunten?quote:
Heb je daar geen App voor?quote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je dan ook een lijstje met evaluatiepunten?
Zeker hier op fokquote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja als het echt helemaal niets is wel.
Maar de gevallen die onder de 8-10 cm blijven zijn toch best heel zeldzaam?
Checklistquote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
subjectief is voor jou in dit geval niet bevredigend?quote:Op maandag 8 december 2014 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben niet zo natuurkundig aangelegd, dus dat wordt te subjectief.
mwa, ik kan me prima voorstellen dat je dan op seksueel gebied wel wat mist/ gaat missen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch denk ik dat als ze een partner hebben het sowieso al ter sprake is gekomen en ze gelukkig met elkaar zijn
En elkaar huiswerk geven om de volgende keer tot een beter resultaat te komen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.quote:
'Met je hakken over de zure sloot'.quote:Op maandag 8 december 2014 19:45 schreef El_Thijs het volgende:
Checklist
En uiteindelijk komt er een cijfer uit
Dat zijn toch vrouwen? Of bedoel je ballen maar geen penis?quote:Op maandag 8 december 2014 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er bestaat ook aphallia. Het afwezig zijn van een fallus. 75 gevallen bekend...
Ja ik las het ook.quote:Op maandag 8 december 2014 19:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zeker hier op fok
Las net 0.6% van de mannen ofzo op die wiki....
Iemand die erg om seks geeft zal ook niet snel settelen met zo iemand gok ik.....quote:Op maandag 8 december 2014 19:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, ik kan me prima voorstellen dat je dan op seksueel gebied wel wat mist/ gaat missen.
Dagelijks driemaal rukken om vroegtijdig klaarkomen te voorkomen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:46 schreef Chai het volgende:
En elkaar huiswerk geven om de volgende keer tot een beter resultaat te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |