• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
En wat een verrassingen had de Sint, hij maakte er heel iets anders vanquote:Op vrijdag 5 december 2014 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
Guus, Sietske, Sjors en Romy gaan naar huis.
Ach, hij is wat ouder en trager.quote:
geen idee vroeg net in de lapo ook al: Volgende week eindelijk iedereen tegen iedereen? Of moet iedere coach percee een finalist?quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:56 schreef Dizer het volgende:
Huh? Gaan ze nou husselen volgende week net als vorig jaar??
Als Duncan maar wint. En niet die drie klote grietjes.. Bah.quote:Op vrijdag 5 december 2014 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee vroeg net in de lapo ook al: Volgende week eindelijk iedereen tegen iedereen? Of moet iedere coach percee een finalist?
heb hem net zitten kijken, erg goed weerquote:Op vrijdag 5 december 2014 23:18 schreef Cee het volgende:
Net in sneltreinvaart teruggekeken, vond het best prima optredens!
David, damn.
Duncan vind ik erg slecht presteren. De beste in het hele zwakke team van Ilse, maar kansloos tegen iedereen uit team Trijntje en Borsato. Als ze hem tegenover Guus zetten maakt 'ie nog wel een kans, maar tegen alle anderen niet, schat ik zo in.quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als Duncan maar wint. En niet die drie klote grietjes.. Bah.
Gelukkig is het een kwestie van smaakquote:Op zaterdag 6 december 2014 07:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Duncan vind ik erg slecht presteren. De beste in het hele zwakke team van Ilse, maar kansloos tegen iedereen uit team Trijntje en Borsato. Als ze hem tegenover Guus zetten maakt 'ie nog wel een kans, maar tegen alle anderen niet, schat ik zo in.
quote:The Voice of Holland heeft vrijdagavond opnieuw kijkers ingeleverd. Naar de talentenjacht keken nog maar 1,9 miljoen kijkers, blijkt zaterdag uit cijfers van Stichting Kijkonderzoek.
Volgens Mediacourant zakte de RTL-show daarmee voor het eerst sinds de allereerste aflevering in 2010 door de grens van twee miljoen kijkers.
Het vijfde seizoen van The Voice is veruit het minst succesvolle tot nu toe. Al sinds de start noteert het programma regelmatig laagterecords. Mogelijk heeft het nieuwe record te maken met pakjesavond, waardoor veel gezinnen vrijdag niet voor de buis zaten.
Het best bekeken programma was vrijdag het achtuurjournaal met eveneens bijna 1,9 miljoen kijkers. Goede Tijden, Slechte Tijden maakt de top drie vol met 1,6 miljoen. De speciale sinterklaasuitzending van Paul de Leeuw op NPO 1 trok 1,3 miljoen kijkers.
Dat nummer staat momenteel op 1 in zowel de top 40 als top 100quote:
Ik hou niet van Sheeran, daarom skip ik hetquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:33 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat nummer staat momenteel op 1 in zowel de top 40 als top 100
Ed Sheeran is de bekendste artiest van het moment
Dat had ik zeker ja, toen ik hem zag sjansen met oma Dulferquote:Op zaterdag 6 december 2014 11:26 schreef ato het volgende:
Wow David of ogene moet winnen..
Liefst David, die man brengt kippenvel.
En ogene eigenlijk ook
D'r Rum And april 3eplaats
Emmaly hoe raar zij ook overkomt ik vind haar een artiest en mijn 4e finalist¡
Duncan is ook mijn favoriet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 08:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gelukkig is het een kwestie van smaak. Duncan vind ik samen met Sandra van Nieuwland de beste twee wat The Voice heeft gehad. Zit met spanning te wachten op zijn album met zijn band!
Emmaly krijgt veel te weinig stemmen van het publiek.quote:Op maandag 8 december 2014 12:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Duncan is ook mijn favoriet.
Emmaly is misschien het beste, maar niet mijn smaak (denk ik) als zij liedjes gaat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |