Nou ik vind het nog steeds hartstikke leuk en ik verheug me er enorm op!quote:Op donderdag 4 december 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
Ik ben zo blij dat ik hier niet meer aan mee doe
Ik ben geen oma of Opa ... ... Dat gevoel ben ik iig kwijtquote:Op donderdag 4 december 2014 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
Nou ik vind het nog steeds hartstikke leuk en ik verheugd me er enorm op!
dat heeft niets met oma of opa gevoel te maken, ik heb het altijd leuk gevonden die gezelligheid, leuk iets voor een ander kopen, hoeft niet duur te zijn maar de lol om voor weinig iets voor een ander te kopenquote:Op donderdag 4 december 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben geen oma of Opa ... ... Dat gevoel ben ik iig kwijt
Zit ff Blondie te kijken.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:36 schreef golfer het volgende:
Siliconen pip-implantaten tieten bij Pauw.
En ja hoor, ze zijn blond en hebben ook opgespoten lippen.
Oh jee, gemist. Waar?quote:
stalker ?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, gemist. Waar?
Ik ben ooit zo vreselijk verliefd op Debbiegeweest. En nog steeds volg ik alles wat ze doet.
Debbie is master ... ook hier .. Ook gemist ... Verdent Umberto ...quote:Op donderdag 4 december 2014 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, gemist. Waar?
Ik ben ooit zo vreselijk verliefd op Debbiegeweest. En nog steeds volg ik alles wat ze doet.
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Debbie is master ... ook hier .. Ook gemist ... Verdenkt Umberto ...
NPO2 Uur van de wolf.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh jee, gemist. Waar?
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent iid geval nog wakker
Ik ga naar bed...
nou dan voor straks welterusten, ik drink mijn glaasje leeg voordat ik lekker ga slapenquote:
Geniaal!quote:Op donderdag 4 december 2014 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb maar even een dank speech gehouden in dat Sint avatar topic:
FEE / [STEM] De FOK! Sint-icoontjes wedstrijd (win waardebonnen!)
Dank jullie allen!!
Dat FHF kan wel een stormlooptopic gebruiken.quote:Op vrijdag 5 december 2014 00:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geniaal!![]()
Helaas alle fun gemist vanavond zie ik al, maar als zelfbenoemde- en ongewenste campagneleider ben ik ontroerd om te zien dat de bon in FHF wordt aangeboden....stel onvolwassen kut 40-ers die we zijn.![]()
Als er nog tekst nodig is om er een leuk topic van te maken, dan stel ik me uiteraard geheel nederig ter beschikking om daar aan mee te werken.
Crisis?quote:Op vrijdag 5 december 2014 01:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat FHF kan wel een stormlooptopic gebruiken.
Zo dood als een pier daar.
Gefeliciteerd met je verjaardag!quote:Op vrijdag 5 december 2014 07:12 schreef Treehut362 het volgende:
Man (60) opgepakt voor aansteken eigen huis en garageboxen in Eindhoven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Treehut362 op 05-12-2014 07:33:27 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Nee, ik ben een incognito bezoekster, dit jaar samen met Sas er geweest en ik kwam er vooral voor de muziek en de verhalenvertellers en uiteraard de gezeligheid.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Los van het feit dat je 2 keer hetzelfde filmpje hebt gepost en ik dus nog geen idee heb wat een wickerritueel is, was ik er al bang voor dat je hiernaar ging verwijzen...![]()
Sorry, maar ik kan helemaal niets met dit soort events, personen en rituelen.
Ik begrijp het simpelweg niet.
Ben jij ook een LARP'ster?
quote:Op vrijdag 5 december 2014 07:24 schreef Treehut362 het volgende:
dIKKE BILLENIs dit je verjaardagsvisite?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd Treetje
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:05 schreef Kingstown het volgende:
40+ / Vraagje?
De reacties....je verwacht het niet.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:20 schreef Forbry het volgende:
[ afbeelding ]
Vanochtend je broodpakketje vergeten, lieverd...
De zaken in 40+ SC draaien niet vanzelf en dan zijn er nu ook nog die geruchten over een fusie met OUD
Kun je weer ff vooruit, succes
quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:13 schreef APK het volgende:
Hoi Ruud, welkom in de wondere wereld van de zelfingenomen moralistische huisvrouwen met te veel vrije tijd
APK aan het fucken in SHO.quote:
Hij is iig al over de helft... Hoe was je dag Fann?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:53 schreef FANN het volgende:
En natuurlijk.... Van Harte Gefeliciteerd HUT!
[ afbeelding ]
Dat je maar 100 jaar mag worden
Ja, ik zit te lezenquote:Op vrijdag 5 december 2014 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
APK aan het fucken in SHO.![]()
Die ex-toyboy van Onno heeft een account op FOK! en post daar.
Mooi om te lezen dat het allemaal goed is gegaan vandaag!
Mooiquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is iig al over de helft... Hoe was je dag Fann?
Beter kun je het niet wensen FANN onder deze omstandigheden. Vind dat er enorm veel positiviteit uit je postings spreekt en dat vind ik echt bewonderigenswaardig na dit zware jaar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:03 schreef FANN het volgende:
Ja, King, al met al was het eigenlijk gewoon een bijzondere en mooie dag en ik
vond het een eer om die speech te mogen houden als jongste dochter![]()
Al had mijn oudste broer, die ook een speech hield wel 10x gezegd dat ik het
wel zou kunnen denk ik dat hij toch stiekem dacht, dat gaat noooooooit goed![]()
want hij was totáál overdonderd dat het gewoon helemaal goed ging en iedereen
was er helemaal blij mee, dus dat is een fijn gevoel
TH en borrels uitdelen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:06 schreef FANN het volgende:
Krijgen we straks nog een borrel van Hut?Of ben ik te laat?
Ik kan er wel eentje gebruiken
Ik stond er niet alleen voor... maar dank je welquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beter kun je het niet wensen FANN onder deze omstandigheden. Vind dat er enorm veel positiviteit uit je postings spreekt en dat vind ik echt bewonderigenswaardig na dit zware jaar.
Oh... ja... vergeten...quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
TH en borrels uitdelen.![]()
Ik denk dat MM dan een hartverzakking gaat krijgen.
Ik heb nog wel een Baileys voor je ... Volgens mij lust je dat wel ..quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... ja... vergeten...Hut was anti-drank, wordt een glazie ranja ben ik bang
Daar lust ik er wel twee van!quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Baileys voor je ... Volgens mij lust je dat wel ..
[ afbeelding ]
Als het mag sluit ik me bij de vorige spreker aan!quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:06 schreef Kingstown het volgende:
Beter kun je het niet wensen FANN onder deze omstandigheden. Vind dat er enorm veel positiviteit uit je postings spreekt en dat vind ik echt bewonderigenswaardig na dit zware jaar.
Er zijn van die dagen dat je niet verstandig hoeft te zijn, hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:15 schreef FANN het volgende:
Maar verstandig als ik ben.... ga ik eerst maar even een bakkie koffie maken..
Jij mag er ook 2quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:22 schreef just me het volgende:
[..]
Als het mag sluit ik me bij de vorige spreker aan!
Daarna wil ik ook graag een baileys!
1) Mijn ouders afgelopen woensdagquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Is dit je verjaardagsvisite?
Gefeliciteerd Treetje
Dankuwelquote:
het is echt sinterklaasquote:
Bedankt voor het feliciterenquote:
Bedankt justmequote:Op vrijdag 5 december 2014 12:54 schreef just me het volgende:
Van harte gefeliciteerd TH
![]()
[ afbeelding ]
53 alweerquote:
Kraanwaterquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:06 schreef FANN het volgende:
Krijgen we straks nog een borrel van Hut?Of ben ik te laat?
Ik kan er wel eentje gebruiken
Dankuwel. Het gekke is, ik voel me slechts 22.quote:
Dankuwel Leandraquote:
Het leven gaat door...quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:52 schreef FANN het volgende:
Dank jullie wel voor alle lieve sterkte wensen, ze hebben geholpen want het ging hélemaal goed,
oké op een klein traantje na, maar dat is niet erg.
Dat is wel heel veel jongerquote:Op vrijdag 5 december 2014 18:52 schreef Treehut362 het volgende:
Dankuwel. Het gekke is, ik voel me slechts 22.
Wat een mooie kaart.quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:53 schreef FANN het volgende:
En natuurlijk.... Van Harte Gefeliciteerd HUT!
[ afbeelding ]
Dat je maar 100 jaar mag worden
Volgende keer gaarne een linkje voordat het los gaat en ik teveel terug moet lezen.quote:
Viel toch wel mee met dat losgaan?quote:Op vrijdag 5 december 2014 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Volgende keer gaarne een linkje voordat het los gaat en ik teveel terug moet lezen.
Wat mis ik Deisyy op dit soort momenten.
Ik ben niet helemaal bekend met de omgangsvormen op SHO, maar static versus Copycat werd toch wel een tikje persoonlijk. Klein tikje maar hoor.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:03 schreef APK het volgende:
Viel toch wel mee met dat losgaan?
Ik vond het gewoon een beetje raar hoe er blind op iemand werd ingehakt, gewoon omdat het kan en omdat het SHO is.
Lijkt me een goeie gast die Ruud, mooi huisje ook van zijn moeder
quote:
Ja, dat was weer even een 'ouderwetse' staticquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:06 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben niet helemaal bekend met de omgangsvormen op SHO, maar static versus Copycat werd toch wel een tikje persoonlijk. Klein tikje maar hoor.![]()
Ik ken heel static niet. Eerste keer dat hij me echt opgevallen is.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:17 schreef APK het volgende:
Ja, dat was weer even een 'ouderwetse' static
Jij zit ook maar de hele dag FOK! te F5'en op zoek naar smeuigheid, of niet?
Die functie kende ik nog helemaal nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 19:20 schreef Kingstown het volgende:
Af en toe met je muis over "forum" hooveren geeft trouwens ook wel een goede indicatie.
Zekers.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:23 schreef APK het volgende:
Die functie kende ik nog helemaal niet
Danny heeft toch stiekem best leuke dingen in het forum geïmplementeerd
Het is nog niet klaar.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:17 schreef APK het volgende:
Ja, dat was weer even een 'ouderwetse' static
quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:28 schreef Kingstown het volgende:
Vertaal nog eens een mooi verhaal uit je oude doos!
Wow....gewoon antwoord binnen 4 seconden nadat ik het vroeg.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:29 schreef just me het volgende:
Oma zal weer een verhaaltje vertellen... jaren geleden, Laffer en Static meet in Amsterdam waar ik ook bij was (what else is new) en toen het was afgelopen was was static zo keurig om mij naar het station te brengen.Hij had natuurlijk geen treinkaartje en mocht mij niet naar het perron brengen. Wat zeiden de meneren van de NS "neem hier maar afscheid van je moeder"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |